mondial 125mh Drift ? Yamaha Ybr 125

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ön yargili arkadaslara söyleyecek lafim yok. Onlar alinir alinmaz diye dursunlar bizler keyifle gezmeye basladik bile. Elbetteki Japon daha saglamdir...vs. Ama aradaki fiyat farkina ve yedek parca fiyatlarina bakilacak olursa bu yeni mondialler hicte yabana atilacak cinsten degiller. MH ve MC hatta MR aralarinda fiyat farki gercekten cok az. Bu 3 motor o kadar güzel ki insan hangisini alacagini sasiriyor. Ben MH yi gördügümde asik oldum motora ama benim altimda kücük kaldi o yüzden MCyi tercih ettim. Turuncu rengi ilk baslarda ofsayt gibi dursa da (ben öyle düsünmüstüm) sonradan alisiyorsunuz ve hosunuza gidiyor. Özetle MC kullanicisi olarak mondialin bu yeni motorlarini siddetle tavsiye ediyorum. En azinda gidip bi test edin yada kendi gözlerinizle bi görün ön yargi yapmayin. Benim söyleceklerim bu kadar.

+1000 turuncu guze renk birde fotograf kaoysak iyi olacak galiba :cat:
ybr bu sene hiç rahat olmayacak :queen:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
çok kararsızım ya para suan nakit var ama mh yi yakndan gördm daha önce ybr kulanıyordum deposu fln baya büyük geniş geldi gözüme tekerleri jantı fln alışmak zor olcak gliba :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok kararsızım ya para suan nakit var ama mh yi yakndan gördm daha önce ybr kulanıyordum deposu fln baya büyük geniş geldi gözüme tekerleri jantı fln alışmak zor olcak gliba :mrgreen:

mc al. 30 cc fark sana uzun yolda ve ani hızlanmalarda cok yardımcı olacaktır.ve artçı kullanımında.yakıt 3 lt altı neredeyse.ama yinede sen bilirsin.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
38
arkadaşlar ben cbr 125 ve cbf 150 kullandım bu gunde 150 mc kullandım arkadasımındı 550 km deydi ve size şunu soyleyeyim cbf 150 den hiç bir farkı yok hatta deposunun buyukluğu hoşuma gitti titreşim filan hepsi cbf 150 gibi ama km si arttıkca ne olur bilmem mondial iyi iş yapmış bence
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
daha erken dagılacak daha ne olsunki
mc 150 kulanan bir arkadaşım var kurye anlatttıgına gore ne ybr ne cbf yanına bile yaklaşamıyormuş
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben mh kullanıyorum şu ana kadar çok memnunum ben kurye falan degilim ayrıca belirteyim rampada bayılmıyor İZMİR liler bilir bornovadan karşıyaka tunellerinin oldugu yokuşu çift kişi 90 la tırmanıyor daha gidermi bilmiyorum bunu neden denedim olurda biri sıkıştırıda gaz gerekir bu performası bana gore iyi yaıtı bana makul geldi tabi rodajda dersek km de 90 100 yakıyor gibi tam olarak hesap etmedim bir ara fırsat bulursam ya manisa yada foça yapacagım ozaman unutmaz ve üşenmezsem foto çekerim
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
alırsam bende yazın bi uzun yol yapmayı düşnüüyorum arkadaşlar ile onlar ybr ben mh olcak glba: )
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben mh yi begendim mh aldım ve çok memnunum
Gezmek için çok guzel bir alet tavsiyede ederim
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
en kralı crypton al crypton tepe tepe istedğin gibi kullan tık demez bozulmaz..yağını suyunu koy yeter..şuana kadar kim almışda şikayet var..1 tane bile şikayet yok..eskiler %100 japon 1.750 ye rahat 2006 buulrsun..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
en kralı crypton al crypton tepe tepe istedğin gibi kullan tık demez bozulmaz..yağını suyunu koy yeter..şuana kadar kim almışda şikayet var..1 tane bile şikayet yok..eskiler %100 japon 1.750 ye rahat 2006 buulrsun..

Usta apache rtr alacaksan şimdiden iyi gunlerde kullan ama iki uyarı bir her bakımda filtre degiştireceksin ikincisi buji supersport bujisi yani bir bakım en aşşagı 100 tl
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
to be or not to be
adam sanata baglamış motor aşkını tebrik etmek gerek
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
O kadar bahsetmişsiniz bir resim atmamışsınız şuraya bizde görsek nasıl bir motor diye,
mondial 125 mh drift

önden fena duruyor

bunlar biraz daha güzel gibi
mondial 150 MC


Mondial 150 MR


bunlarda daha göze hoş duruyorlar,alınırmı bilemem desem daha iyi

Mondial 250 MR

mondial 350 MR
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ben olsam kesinlikle mondial 125 drift alırdım Ybr ye 4.400 tl para haram ybr nin alt motoru hariç tüm parçaları şasede dahil çin malı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------

ben olsam kesinlikle mondial 125 drift alırdım Ybr ye verilen 4.400 tl para haram o parayı hak etmiyor ybr nin alt motoru hariç tüm parçaları şasede dahil çin malı
Mondiallerin yeni modelleri hem çok kaliteli hem motorları güçlü titreşim yok parça sıkıntısı yok dediğim gibi ben olsam 125 mh Drifti alırdım bende yakında kış sonu ilkbaharda 125 mh drift alıcam benim daha önceki motorumda Mondialdi scooter 150 hs modeli sıfır almıştım 2 yıl bindim tık demedi hiç üzmedi beni Japonlar kadar sağlam çıktı:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
motosikletin adı mondi(AL) ama sen ALMA :) en iyisi ybr 125 parça sorunun olmaz kafanı ağrıtmaz. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:25 ----------

bu arada amcam bu 150 mr den aldı titreşim yok iyi güzel ama bu sefer motor kısmından can sıkan sesler geliyor :farao:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikletin adı mondi(AL) ama sen ALMA :) en iyisi ybr 125 parça sorunun olmaz kafanı ağrıtmaz. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:25 ----------

bu arada amcam bu 150 mr den aldı titreşim yok iyi güzel ama bu sefer motor kısmından can sıkan sesler geliyor :farao:[/QUOT

bağlantılarını kontrol ettirip civatalarını sıktırsın.benimde öyle problemim vardı bu uygulumaları yapınca düzeldi
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
arkadaşım ben mondiali bayide gördüm kalitesi gayet tatmin edici uyduruk gibi durmuyor fakat kullanmadım görüntü olarak 150 turuncu olanı beğendim ybrden güzeldir en azından.ben ybr kullanıyorum 32000 motor normal bakımda değiştirilenlerden hariç arıza denilen hiç birşey yok titreşim sıfır daha şu titreşimli motor nasıl olur öğrenemedim ybr şehir içinde olsun şehirler arası kısa mesafeli yollarda olsun gerçekten on numara motor ikinci el ybr dahi alsan ömür boyu kullanırsın asla üzmez seni şunu söyliyim ybr sıfır kesinlikle alma çünki geçiş motoru olduğu için ilerde satıcaksın yazık parana ikinci el 2500 temiz ybr çok rahat bulursun çok rahat da satarsın mondiali satabilirmisin sanmıyorum elinde kalır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst