- Katılım
- 10 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,105
Ön yargili arkadaslara söyleyecek lafim yok. Onlar alinir alinmaz diye dursunlar bizler keyifle gezmeye basladik bile. Elbetteki Japon daha saglamdir...vs. Ama aradaki fiyat farkina ve yedek parca fiyatlarina bakilacak olursa bu yeni mondialler hicte yabana atilacak cinsten degiller. MH ve MC hatta MR aralarinda fiyat farki gercekten cok az. Bu 3 motor o kadar güzel ki insan hangisini alacagini sasiriyor. Ben MH yi gördügümde asik oldum motora ama benim altimda kücük kaldi o yüzden MCyi tercih ettim. Turuncu rengi ilk baslarda ofsayt gibi dursa da (ben öyle düsünmüstüm) sonradan alisiyorsunuz ve hosunuza gidiyor. Özetle MC kullanicisi olarak mondialin bu yeni motorlarini siddetle tavsiye ediyorum. En azinda gidip bi test edin yada kendi gözlerinizle bi görün ön yargi yapmayin. Benim söyleceklerim bu kadar.
+1000 turuncu guze renk birde fotograf kaoysak iyi olacak galiba :cat:
ybr bu sene hiç rahat olmayacak :queen:





