Arkadaşım açıkçası çok saçma bir soru sormuşsun.
Artıları ve eksileri yazayım.
YBR:
1- O bir japon ve kendisini en iyi kanıtlamış motorlardan.
2- Parçası çokçokçok fazla ve yan sanayi parçası da çok bol.
3- Tamam, son hızı çok fazla değil ama 125 cc ye göre torku çok güzel bence.
4- Görüntü olarak derseniz bence Gri YBR125'in eline su dökemez Drift.
Drift:
1- Herşeye ama herşeye rağmen o bir çinli. Motor bloğunun üzerinde JAPAN yazması hiçbirşeyi değiştirmez.
2- Bu yeni bir model, yedek parçası cok zor bulunur ayrıca pahalı olmalı.
3- Mh de olsa ukh de olsa ft de olsa mondiallerin ortak özelliği: ÇABUK DÖKÜLÜRLER.
Tabiki bunlar şahsi görüşlerim. Kumar oynamak ve DRİFT'i kullanmak istiyorum diyorsanız siz bilirsiniz.
