mondial 125mh Drift ? Yamaha Ybr 125

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Arkadaşım açıkçası çok saçma bir soru sormuşsun. :)

Artıları ve eksileri yazayım.

YBR:

1- O bir japon ve kendisini en iyi kanıtlamış motorlardan.
2- Parçası çokçokçok fazla ve yan sanayi parçası da çok bol.
3- Tamam, son hızı çok fazla değil ama 125 cc ye göre torku çok güzel bence.
4- Görüntü olarak derseniz bence Gri YBR125'in eline su dökemez Drift. :)


Drift:

1- Herşeye ama herşeye rağmen o bir çinli. Motor bloğunun üzerinde JAPAN yazması hiçbirşeyi değiştirmez.
2- Bu yeni bir model, yedek parçası cok zor bulunur ayrıca pahalı olmalı.
3- Mh de olsa ukh de olsa ft de olsa mondiallerin ortak özelliği: ÇABUK DÖKÜLÜRLER.


Tabiki bunlar şahsi görüşlerim. Kumar oynamak ve DRİFT'i kullanmak istiyorum diyorsanız siz bilirsiniz. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bırak mondiali ybr al km 40000 olsa mondialden çok iyidir hiç macera arama bence bende 2010 model mondial var borçu bitse 1 gün tutmam kapıda
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
DRIFT diyorum. Motoru kendim sahsen görmüs ve üzerine oturmus bir kisi ve MC150 kullanicisi olarak ön yargilardan siyrilin diyorum. Zamanla hepimiz görecegiz zaten neyden bahsettigimizi.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
şimdi drift e baktım da motor gerçekten çok güzel tamam yamaha ya sözümüz yok güzel motor ama mondialde kaliteli mootrlar yapmaya başladı eski ürünlerine bakarak bukadar ön yargılı olmamak gerekir diye düşünüyorum ayrıca şu da bir gerçek ki mondial gibi firmalar tr kullanıcılarına hitap eden modellerle ve cc lerle diğer isim yapmış firmaların boşluğunu son derece iyi dolduruyor müşterilerini en azından sınıf olarak doyurma çabasında bi yamaha bi honda gibi firmalar 250 lik motor çıkarıyolar bi de fiyat köstürüyolarki evlerden uzak!! git o paraya 600 lük makine al. bence bu ürünlere şans verilmeli aynızamanda 350 cc lik modelini gördüm sitesine koymuşlar bir foto ama fiyat yok ben özellikle mr destro modeli hakkındaki kullanıcı yorumlarını merakla beklemekteyim o motorda ciddi beklentilerim var...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Mondial kulanıcısı olarak neden mondiali seçtim İZMİR de iki motorunda yetkili servisi arkadaşım ybr almayı kafaya koymuştum ama tutupta ybrye 4400 verecegime uzerine 2 3 daha koyup eski motorum olan kle500 bile alabiliyordum sonra mondialde yeni modellerin çıkacagını 2 sene evvelden bildigim halde neden çıkarmazlar diye mondialin sitesine baktım mh125 i gordum arkadaşı alıp bak bu motora dedim adam birader istedigin gibi al dedi motoru aldıktan sonra yamahaya gittik oradakilerde denedi nasıl dedim ybrden hızlı dediler
çinliler bi şekil aradaki farkı en aza indirmişler ama mondialin boyası çok zayıf ve pas yapmasın diye kromaj parça çok az ama ybrden çok daha hızlı rodajdaki motorla çift kişi 110 yapıyor ve dahada komigi cbf150 si olanlar motoru hafife alıyorlarki bilmedikleri ybr ye bile bir subab ayarı yapılınca cbf150 den hızlı gidebildigi inanmayana Şemiklerdeki kadir amcanın motorunu gosteririm
Morumda iki şeyi sevdim vibrasyon sıfır ve gorunumu sanki transformers gibi duruyor fiyatı 1750 olupta 12 taksitle başke ne motor alınır siz soyleyin ayrıca ybr nin parçası varsa mondialdede var ben sagında solunda neresi yazdıgına bakmam alibaba.comda bu motoru alıp kendi adınızı bile marka diye bastırabilirsiniz motor dokulse bile silindirirnin yenisi 55 miydi 60 tl miydi ne arka çamurlugu tutan somunları alır almaz sıkın sinyalleride ben orta sehpayı kestim çok yuksek oluyordu ayna ayarları sabite neredeyse yakın tek veya iki kişide sorun yaşanıyor
Uzun lafın kısası ben kurye degilim ki ybr ye o kadar para bayılayım dedim ve mondiali aldım ve şu ana kadarda memnunum tavsiye ederim ama boyasına dikkat edin
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
22
ya arkadaşlar bari siz yapmayın hızdan mızdan bahsediyorsunuz.bu motorlar hız için değil.hız istiyorsanız gidin eski kasa rr alın. mondialin amacı ucuz ürün üretmek. kafalarında sadece para hesabı var. siz 1.750 tl ve 4.400 tl yi karşılaştırıyorsunuz. ben motoru gördüm geçen gün bayiide.bildiğin maket oyuncak gibi duruyor.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Hız konusunda çok haklısın ama Ben kle500 kullanırken 4 defad irekt uzerime araba surduler o zaman anladım guç ne kadar onemli benim hızdan kastım toparlanma aslında dedigin çok dogru ama maalesef şehird ışında 90 geçmeyen halkım şehir içinde 110 yapıyor altınyolda 80 le gitmedinmi yandım gotunda kamyon al başıan belayı ondan sonrada menemen dolmuşları
Banda ybr oyuncak gibi geldi hele depo yanındaki o anlamsız granaj gibi şeyler ama kurye olsam ybr alırdım o çok dogru
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105

Mc de vites kolunu begenmedim birde oturma konumunu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------


Sakın oyle bir hata yapma butun kuryeler isyanda prolink çakması amortisor bile arka beşigi kurtaramamış
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Mc de vites kolunu begenmedim birde oturma konumunu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------



Sakın oyle bir hata yapma butun kuryeler isyanda prolink çakması amortisor bile arka beşigi kurtaramamış

bana söylermisin hangi kurye motoruna kız gibi bakıyor?

hangi motoru verirseniz verin kuryeler o motorun ciğerini söker....
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mc de vites kolunu begenmedim birde oturma konumunu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------


İlginç,tipi daha güzel bence sadece rengi tek renk turuncu.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece yakından görmeniz yeterli.turuncunun yakısıp yakısmadıgına bence o zaman karar verebilirsiniz.cırtlak bir rengi yok zaten.

Turuncu kötü diye birşey demedim ki, gerçekten isabetli seçim yapmışsınız.
Benim de tercihim Mc 150 olurdu,ayrıca 8 sene turuncu araba kullandım,Golf 1:)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Turuncu kötü diye birşey demedim ki, gerçekten isabetli seçim yapmışsınız.
Benim de tercihim Mc 150 olurdu,ayrıca 8 sene turuncu araba kullandım,Golf 1:)

cümlemi biraz kapalı yazmısım haklısınız.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Kişinin zevkine göre renk seçimi tabiki olur
mc150 daha sportif duruyor ben iki kişi biniyorum sele korkkuttu birazda
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ön yargili arkadaslara söyleyecek lafim yok. Onlar alinir alinmaz diye dursunlar bizler keyifle gezmeye basladik bile. Elbetteki Japon daha saglamdir...vs. Ama aradaki fiyat farkina ve yedek parca fiyatlarina bakilacak olursa bu yeni mondialler hicte yabana atilacak cinsten degiller. MH ve MC hatta MR aralarinda fiyat farki gercekten cok az. Bu 3 motor o kadar güzel ki insan hangisini alacagini sasiriyor. Ben MH yi gördügümde asik oldum motora ama benim altimda kücük kaldi o yüzden MCyi tercih ettim. Turuncu rengi ilk baslarda ofsayt gibi dursa da (ben öyle düsünmüstüm) sonradan alisiyorsunuz ve hosunuza gidiyor. Özetle MC kullanicisi olarak mondialin bu yeni motorlarini siddetle tavsiye ediyorum. En azinda gidip bi test edin yada kendi gözlerinizle bi görün ön yargi yapmayin. Benim söyleceklerim bu kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst