ya ben ikinci el deri çanta almak istiyorum ne dersiniz bulabilirmiyim sizce
birde bu balata cızırtısını halledemedik çare bulan varmı benimki sürekli sürtmüyor
lastik dönünce bir yerde sürtüyor
slm arkadaşlar yeni aldığım kt125 im de yüksek süratlerde titreşim çok fazla şu anda 750 km de acaba bazı değişikliklerle titreşimi azaltabilirmiyim ortalama 80-90 km/h hızdan sonra oluşuyor tavsiyeleriniz için sağolun
ya bu arka lastik delirtecek beni patlayıp duruyo lastik değişti jantta temiz dublexe mi geçsem ki?
valla arkadaşlar bi tane tiger buldum 2005 model 2500 ytl istiyor takasta ediyor
benimki 2006 model 1300km de üstüne 750ytl istiyor ama benim gönlümde
mz 301 seyhan yatıyor ne dersiniz bizim motorlara göre fazla yakıyor ama ben zaten fazla gezemeyen biriyim sadece pazar günleri çıkabiliyorum bana uyar diye düşünüyorum ne dersiniz
bu arada rotbalasçıya gittim cant yamulmuş dediler ama önemli boyutta değilmiş sürtünmesi zamanla geçer dedi usta
arkadaşlar 2007 KT aldım motor şu an 72 km de gayet yavaş alcak devirde kullanıorum 5. viteste 60 yapıorum ancak vibrasyon arttımı vites büyütüyorum yalnız gerçekten üst dewirlerde vibrasyon çok fazla nsl kescez çok zıngırdıyoorr....