Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
bu hafta sonu kısmetse manisa kırkağaç a suziki gn 125 bakmaya gideceğim
ybr almayı düşünüyorsum ama 2004 model 7500 km de cok temiz bir motor varmıs 125 kt nin atası :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
ya ben ikinci el deri çanta almak istiyorum ne dersiniz bulabilirmiyim sizce

birde bu balata cızırtısını halledemedik çare bulan varmı benimki sürekli sürtmüyor

lastik dönünce bir yerde sürtüyor
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ya ben ikinci el deri çanta almak istiyorum ne dersiniz bulabilirmiyim sizce

birde bu balata cızırtısını halledemedik çare bulan varmı benimki sürekli sürtmüyor

lastik dönünce bir yerde sürtüyor

bence 2. el deri çanta alacagına 0 deri gorunumlu canta al daha ucuza geliyor
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3429038

bu ilandaki canta kalmamıs ama aynı ona benzer cantalar (cifti) 50 ytl bir arkadasım motoruna taktı cok süper gösterdi kt yi


ses benim motorda da geliyorsu bir sure sonra kayboldu
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
valla alparslan aklımdan geceni mi okudun bugun bi tane siyah renk gördüm aslancakta sisy barı ı da yukseltmis yanlara canta koymus motor sanki dragstar olmus once dragstar zannettim sonra baktım tiger sok oldum tiger hiç kullanmadım ama merak ediyorum regal e göre acaba nasıl ?
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam KT ciler hava filitresini ne kadar süre periyotlarında temizlemeliyim her zman temizlemek iyi olurmu hangi sıklıkla söküp temizliyim.. teşeküürler :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
vibrasyon

slm arkadaşlar yeni aldığım kt125 im de yüksek süratlerde titreşim çok fazla şu anda 750 km de acaba bazı değişikliklerle titreşimi azaltabilirmiyim ortalama 80-90 km/h hızdan sonra oluşuyor tavsiyeleriniz için sağolun
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
slm arkadaşlar yeni aldığım kt125 im de yüksek süratlerde titreşim çok fazla şu anda 750 km de acaba bazı değişikliklerle titreşimi azaltabilirmiyim ortalama 80-90 km/h hızdan sonra oluşuyor tavsiyeleriniz için sağolun

750 km motorda 80-90 yapmak cok tehlikeli motoru alırken uyarmadılar mı 1000 km ye kadar 60 ı gecmemen lazım 5000 km den sonra vibrasyon azalır 2000 km ye kadar 70 i gecme yoksa motora zarar verirsin motor acılınca 80-90 km de sorunsuz gidersin. motorun rodakı bitince yapacagım maximum surat 110 ama bu suratte motoru zorluyorsun 80 ideal bir sürat
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
arkadaşlar 2007 KT aldım motor şu an 72 km de gayet yavaş alcak devirde kullanıorum 5. viteste 60 yapıorum ancak vibrasyon arttımı vites büyütüyorum yalnız gerçekten üst dewirlerde vibrasyon çok fazla nsl kescez çok zıngırdıyoorr....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ya bu arka lastik delirtecek beni patlayıp duruyo lastik değişti jantta temiz dublexe mi geçsem ki?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
31
Arkadaşlar 16 dişli takınca titreşim biraz azalıyor. Hem biraz süratte artıyor. Tütreşim olabilir ama kt125 en sorunsuz çinli modellerinde ilk sıralarda.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
valla arkadaşlar bi tane tiger buldum 2005 model 2500 ytl istiyor takasta ediyor

benimki 2006 model 1300km de üstüne 750ytl istiyor ama benim gönlümde

mz 301 seyhan yatıyor ne dersiniz bizim motorlara göre fazla yakıyor ama ben zaten fazla gezemeyen biriyim sadece pazar günleri çıkabiliyorum bana uyar diye düşünüyorum ne dersiniz

bu arada rotbalasçıya gittim cant yamulmuş dediler ama önemli boyutta değilmiş sürtünmesi zamanla geçer dedi usta
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ya bu arka lastik delirtecek beni patlayıp duruyo lastik değişti jantta temiz dublexe mi geçsem ki?

aynı sorun bende de vardı subup ın iğnesi değişti bi süre idare etti ama sonra
yine aynısını yaptı janta yapıstırıcı kaucuk madde yapıyorlarmıs bi lastikciye sor
yanında da sprey tası yolda kalmayasın

valla arkadaşlar bi tane tiger buldum 2005 model 2500 ytl istiyor takasta ediyor

benimki 2006 model 1300km de üstüne 750ytl istiyor ama benim gönlümde

mz 301 seyhan yatıyor ne dersiniz bizim motorlara göre fazla yakıyor ama ben zaten fazla gezemeyen biriyim sadece pazar günleri çıkabiliyorum bana uyar diye düşünüyorum ne dersiniz

bu arada rotbalasçıya gittim cant yamulmuş dediler ama önemli boyutta değilmiş sürtünmesi zamanla geçer dedi usta

bence mantıklı bir teklif gibi gorunuyor ama tigerlar ın kronik arızaları var forumdan yazılanları oku bence bi de tiger cok guzel modifiye oluyor.

arkadaşlar 2007 KT aldım motor şu an 72 km de gayet yavaş alcak devirde kullanıorum 5. viteste 60 yapıorum ancak vibrasyon arttımı vites büyütüyorum yalnız gerçekten üst dewirlerde vibrasyon çok fazla nsl kescez çok zıngırdıyoorr....

zamanla azalır 2000 den sonra hissedersin zaten 1000 km ye kadar 60 ı gecme sürekli aynı viteste sabit hızda gitme.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
saol kardeş ilk rodaş aşamasında fazla basmıorum ama canı sıkılıyor insanın yawaş yawaşş bakcezz 1000 km yi dewirelim inşllh bizim motorda yapcek 120 km/h ii gecelerr .... :mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
ya benim motor 1300 de hala eşşek gibi sen daha dün aldın dur bakalım 1500 falan olsunda ondan sonra zorlarsın şimdilik fazla zorlama ilersi için kötü bırak yüzü

doksanı bilem göremezsin
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
slm arkadaşlar benim 4000 km oldu kulağına kurşun daha bi sorunla karşılaşmadım, yağını değiştirip sürüyorum gitsin, yarım saatlik yaylalara bile çıkıyorum, hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
nihayet balata sorununu çözdüm dün ustaya götürdüm motoru balataları söküp taşladı şimdi tık yok çok güzel oldu
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
ben biraz ön diske sprey sıktım geçti vızırtıı şimdilik ii bakalım olmazsa senin yaptığın gibi taşta yedirmek lazım az balataları ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst