Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
efecan ile yılbaşı günü yalova çınarcığa yaptığımız gezinin fotoları cep telefonundan çekildiği için kalitesi düşüktür ehuehue

yolaçıkmadan önce hazırlık ve ben
31122006002mediumaj1.jpg

efecan
31122006001mediumog3.jpg

efecan
31122006mediumfp8.jpg

gemide
31122006005mediumsj7.jpg

efecan şekerleme yapıyor
31122006006mediumwn4.jpg

yalova benzinci yakıt ikmali
31122006007mediumuk7.jpg

yalova çınarcık arasında biryer
01012007002mediumag6.jpg

01012007003mediumdk7.jpg

01012007004mediumjj1.jpg

01012007005mediumnj8.jpg

01012007006mediumij4.jpg

01012007007mediumhe1.jpg

uzaya çıkmadan önce dünyada bi foto alayım dedim
01012007008mediumpx2.jpg

01012007009mediumqe7.jpg

01012007010mediumiq5.jpg

01012007011mediumdj4.jpg

02012007mediumqt6.jpg

02012007001mediumxf6.jpg

annneeeee uzaylımıdır nedir
02012007003mediumjv5.jpg

selam dünyalı ben dostum
02012007004mediumbc4.jpg

dikkkayyyttt esas duruş
02012007005mediumfv9.jpg

ahanda bak orda biryerde ehuehue
02012007006mediumnt2.jpg

apollon mr speak
02012007007mediumhd5.jpg

cooollll picture çınarcık sahil
01012007mediumkm3.jpg

çınarcıkta tamircide ısınıyoruz
grnt13wn7.jpg

sıcakta mayıştımm
grnt14cd4.jpg

motorları temizledik
grnt16ex0.jpg

grnt17ig7.jpg

eve dönüşş
02012007008mediumfv6.jpg

02012007009mediumrz0.jpg

02012007011mediumse1.jpg

02012007012mediumcu4.jpg

ve finişşşş karnımız acıktı pizzacıya uğradık
grnt24lu7.jpg

02012007014mediumnh2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@the_barbarian
çok güzel bir gezi olmuş resimler harika valla canım çekti :d
@darkform
abicim umarım herşey yolundadır gelseydin süper olur du bidahaki sefere artık :D
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Günaydın arkadaşlar,
Gezinin güzel geçmesine sevindim.
Dün karaprenses beni çok üzdü. Kız ark. Bebek'te ki sınava götürdüm sonra dolmabahçeye gelmek üzere hareket ettim. Bu arada Akmerkez'e uğrayip bir kitap almam gerekiyordu. Hemde daha saat 10'du o yüzden rahatta davrandım. İşlerimi hallettikten sonra otoparka gittim, motoru çalıştırdım. Yok çalışmıyor. Tekrar denedim, yine yok. Tam bir saat uğraştım. Ne yaptıysam aklıma ne geldiyse uyguladım. Bu yaptıklarım arasında başka bir arabanın yardımıyla aküyü şarj etmekte dahil. Ama çalışmadi. Bıraktım orada bir saat sonra tekrar denerim diye çünkü oldukça yormuştu beni. Saat 1'e doğru tekrar denedim yine yok. O sırada orada bulunan biri geldi. Motordan anladığı belliydi. Biraz zorlamayla kasayı açtık. Yaklaşık yarım saatte orada uğraştık. En sonunda motor çalışmaya başladı. Sorun sanırım bujiye giden bir kablonun temassızlığından kaynaklanıyormuş. Zaten motor çalışmaya başladı ama saatte çoktan 1:30 olmuştu o saatten sonra ve o sıkıntıdan sonra yapabilecek hiçbirşeyim kalmamıştı:pale: Söz veripte gelemediğim için özür dilerim.:pr:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ latifpolat

geçmiş olsun latif. Galba tamda umutun yaşadığı ateşleme kablosunun çıkması olayı... Herneyse geçmiş olsun, kötü olmuş.

Bende Cuma günü İst. dışına çıktım (kerpe). Pazar günü saat 10 civarı ist.'da olmak üzere yola çıktık ve bizde yolda kaldık bizde. Ancak araç arızası değil. Bir kız arkadaşımız yolda ciddi bi rahatsızlık geçirdi ve tüm pazar helak olduk, hastanelerdeydik... Sağlık olsun. Bizim yerimize de eğlendiğinize eminim.

ii gunner.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
....................
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Teşekkür ederim darkform, derwish.

Evet Pariş dediğin gibi kablo çıkmış. Deli etti beni dün.:( Ayrıca sana da geçmiş olsun. Üzüldüm dün başına gelenlere. Yaw bir türlü tanışamadık:p
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..............
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@darkform
barış abicim çok üzüldüm gerçekten büyük geçmiş olsun
@latifpolat
aynısı benmde başıma geldi hemde tam anlamıyla dağ başında yanımda malzemeler olmadığı için motoru 4 saat ittim sonunda yaptım ama ders oldu o gündür yürüyen tamirhane gibi geziyorum .:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Barışcım geçmiş olsun abicim , iyidir inşallah arkadaşın, sen gelmesende gönlümüzdesin :p günler torbaya girmediya bi daa yaparız, elimle beslicem bu sefer seni :cherry:
Latifcim sanada geçmiş olsun , heralde benim başıma gelse önce sap gibi kalırım sonra sinirlenip bütün motoru aşşa indiririm , sonura problemi hallederim, motoru geri toplarım 3-5 tane parça arttırırım iki saat soonada tamirciye kadar iterim muhtemelen :mrgreen:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
iyi iyi gayet iyi az önce taburcu ettik. Dostlar saolsun. Herkeze teşekkürler.

ii gunner.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
Arkadaşlar, 20.01.2007 cumartesi günü elif ni doğum günü var. Kendisi yeni işinden dolayı nete fasla giremio o yüzden benden rica etti... Herkesi beklio...

Yer : Maçkolik Complex

Adres : Şevket bey sk. no :1 KADIKÖY (fb şükrü saraçoğlu stadı yanı, giderken sağda dönerken solda :))
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
75
Bu laf banamı oluyo.

Hoş vakit geçirmenize sevindim arkadaşlar. Üzgünüm gelemedim ve berbat bir pazar günü geçirdim. Benim yerimede eğlenmişsinizdir umarım. :cat:

ii gunner.

benimde üstüme alınmam gerek sanırım o lafa :)
arkadaşlar gelemedim özür dilerim izmite gitmem gerekti:(
bi dahaki sefere işlh..
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
ismail fotografı öyle bir çekmişsinki tir tir titrediğin anı yakalmısın helal helal olsun
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
@ kill_nill & @ darkform

arkadaşlar ne alıngan şeylersiniz ya, pişman oldum söylediime walla...Öylesine söyledim ben...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar,

Bu yakınlarda motosikletini bakıma - onarıma götürecek arkadaşlarımıza çok yakında bomba gibi bir promosyon haberimiz olacak. Dolayısıyla tavsiyem odurki bir-kaç gün kadar dişinizi sıkın... Bugünlerde görüşmelerimizi yapmakta olduğumuz çok merkezi bir yerde bulunan ve çok farklı hizmetler sunan bir servis, SADECE ZeNScooClub'a özel BENZERSİZ avantajlarıyla çok yakında bizlerle olacak. Sıkı durun ! :)

ii gunner
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst