- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 757
@ nitrox
arkadaşların aktardıklarına yakın şeyler aktaracağım ama tecrübedir, senin içinde ek bilgidir, 5000 Km'ye dayandım. Maşallah diyerek başlayayım. Sürüşe ve frenlemeye etki etmeyen standart ön fren diski problemi haricinde pek bir sıkıntım olmadı. Ön fren diski çok fazla çukurlu ve engebeli yolda ilerleyince ses yapıyor ve bir müddet sesi kesmiyor. Düz yolda 10-15 km seyrettikten sonra bir şekilde ses yapan parça yerine oturuyor ve ses kesiliyor. Ancak bu problem'de son 2000 km'dir düzelmiş durumda kendiliğinden. Bunun haricinde ayak marşının gevşemesi sonucu gelen ses var. buda sürüşe etki etmiyor ancak arada ses yaparak rahatsız ediyor. Ayak marşının bir tornavida vasıtasıyla sökülerek tekrar yerine sıkıca sıkıştırılması ile sorun genelde çözülüyor. Büyük bir sorun kesinlikle yaşamadım. İlk aldığımda tereddütlerim ve soru işaretleri sebebiyle marşına basmaya bile korkarken, şimdilerde bu fiyata alınabilecek en iyi scooterlardan biri, belkide ilki olduğuna eminim. Biliyorsundur ki bu scooterlar demonte olarak geliyor ve Yurdumuzda montajı yapılıyor. İlk başlarda hatalı/baştan savma montajdan dolayı sıkıntı yaşayabilirsin belki (bazı arkadaşlar yaşamıştı). Tavsiyem odurki, bu tip sıkıntılar yaşar isen, blok motorunda ve elektrik aksamında şikayetin olmadığı sürece, ilk 500 km bu tip sıkıntıları fazla kafaya takmadan sorunları giderme yoluna gitmen. 500 Km sonra (montaj problemlerini çözdükten sonra) çok memnun kalacağım bir scooter'a bineceğine hemen hemen eminim. %95'imiz böyle sorunlar yaşamadı. Ancak 1-2 arkadaşımızın bu tip hatalı montajdan dolayı biraz canının sıkıldığını hatırlıyorum, aktarayım istedim.
Sevgiler, saygılar, ii gunner.
@ latifpolat
ula latif o benzin ışığı o benzin ışığı benzinin bitiyooooo şaka şaka
Naapsın çocuk 670 Km kullandı satıyor. Allah bilir klimanın nereden çalıştığını bile bilmiyodur
. Birde benim prenses'deki o kırmızı ışık sanırım "Köprü, viyadük, tünel veya alt geçitten geçiyorsunuz" uyarı ışığı. Ne zaman benzeri bir köprüden yada tünelden geçsem yanıp duruyor. Kerata benden çakal, inanılmaz. Galba bendeki o minik kırmızı ışık kendini gps yada yol bilgisayarı falan sanıyor.
@ ZeN ScooClub ilk 11'i
Bence ilk maçımızda beraber oynamaya falanda alışmadığımıza göre derimki komple kapanalım. Anadolu takımı gibi sert savunma yapalım beraberliğe oynialım 0-0'a bağlarız
ii gunner.
arkadaşların aktardıklarına yakın şeyler aktaracağım ama tecrübedir, senin içinde ek bilgidir, 5000 Km'ye dayandım. Maşallah diyerek başlayayım. Sürüşe ve frenlemeye etki etmeyen standart ön fren diski problemi haricinde pek bir sıkıntım olmadı. Ön fren diski çok fazla çukurlu ve engebeli yolda ilerleyince ses yapıyor ve bir müddet sesi kesmiyor. Düz yolda 10-15 km seyrettikten sonra bir şekilde ses yapan parça yerine oturuyor ve ses kesiliyor. Ancak bu problem'de son 2000 km'dir düzelmiş durumda kendiliğinden. Bunun haricinde ayak marşının gevşemesi sonucu gelen ses var. buda sürüşe etki etmiyor ancak arada ses yaparak rahatsız ediyor. Ayak marşının bir tornavida vasıtasıyla sökülerek tekrar yerine sıkıca sıkıştırılması ile sorun genelde çözülüyor. Büyük bir sorun kesinlikle yaşamadım. İlk aldığımda tereddütlerim ve soru işaretleri sebebiyle marşına basmaya bile korkarken, şimdilerde bu fiyata alınabilecek en iyi scooterlardan biri, belkide ilki olduğuna eminim. Biliyorsundur ki bu scooterlar demonte olarak geliyor ve Yurdumuzda montajı yapılıyor. İlk başlarda hatalı/baştan savma montajdan dolayı sıkıntı yaşayabilirsin belki (bazı arkadaşlar yaşamıştı). Tavsiyem odurki, bu tip sıkıntılar yaşar isen, blok motorunda ve elektrik aksamında şikayetin olmadığı sürece, ilk 500 km bu tip sıkıntıları fazla kafaya takmadan sorunları giderme yoluna gitmen. 500 Km sonra (montaj problemlerini çözdükten sonra) çok memnun kalacağım bir scooter'a bineceğine hemen hemen eminim. %95'imiz böyle sorunlar yaşamadı. Ancak 1-2 arkadaşımızın bu tip hatalı montajdan dolayı biraz canının sıkıldığını hatırlıyorum, aktarayım istedim.
Sevgiler, saygılar, ii gunner.
@ latifpolat
ula latif o benzin ışığı o benzin ışığı benzinin bitiyooooo şaka şaka
@ ZeN ScooClub ilk 11'i
Bence ilk maçımızda beraber oynamaya falanda alışmadığımıza göre derimki komple kapanalım. Anadolu takımı gibi sert savunma yapalım beraberliğe oynialım 0-0'a bağlarız
ii gunner.
