Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
arkadaslar modifikasyonda sınırımız ne yasal olarak biliyo misiniz bunun bir tanımı var mı biyerlerde
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
arkadaşlar ben de cumartesi akşamı edirnekapı'da çevrildim, polis anlayışlıydı da bıraktı, ama bu sabah aynı yerde yunuslar vardı, onlar farketmeden geçtim aralarından ama akşama Allah kerim...
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
pazar günü sarıyerde çevirme vardı arkadaşımı çevirmişler ve peşindende 4 sürücüyü ruhsatları alıp motorları bağlamış polis bende prosedürü yakından takip etmek için emniyet müdürlüğüne kadar gittim sürücüleri baya bi beklettiler orda sonra sarıyer adliyesine gidildi savcı ifade aldı ilk kesilen ceza eksik belgeden 206 ytl 15 gün içinde yatarsa %15 indirim var:))))tabi bu arada motorlar parka çekildi ve tabi çekiciye inipp binerken ufak tefek hasarlarda oluyor bu aralar çok sıkı kontrol var dikkatli olalım ve sürücü belgesiz kesinlikle çıkmayın arkadaşlar
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Kormayın arkadaşlar bu benim, panik filan yapmayın. Baştan söylemiş olayım



 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Korkmayın diye baştan söylemiştim. Bu benim montum, eldivenlerim ve kaskım. Dizlik gelecek aya kaldı. :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
siyahus' Alıntı:
RGLAD, abicim zaten diğer markalarda klube katılabilsin diye 125 ZN yi kullanmayalım diyerek ZeN , ZeN Scooclub, Zeytin ,Jr.Shadow gibi isimleri önermiştik. Yani bu isimlerin hepside diğer markalarıda kucaklayabiliyor. istiyosan oyunu değiştirebilirsin tabiki ama bu anlamda Yukarıda ki isimlerin hepsi kullanılabilir .

E dogru söylüyosun da ne biliym bi an kararsız kaldım :cherry:
Bi de o mesajı yazdıgım gün Bakırköy'de beyaz bi tane Shadow gördüm :) onun da etkisi olsa gerek, böyle sedefli gibi bi renkti, hani vosvosları boyuyolar öyle beyaz altı pembe gibi gözüküyo, değişik bişey, sanırım onun etkisinde kaldım :p

@Kyox;

Polis çevirdiginde sertifikan yanında degilmiydi? Acaba Polisler bu sertifika hususunda insiyatiflerini nasıl kullanıyolar merak ediyorum da.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ Rglad

Bildğim kadarıyla sertifikayı verip ehliyeti alırken polis teşkilatına ödemen gereken yaklaşık 100 YTL'yi ödememiş bulunduğun için hiç bi insiyatif kullanmıyorlar. Aksine, "Bu ne ben bundan anlamam ehliyet göster bana" gibi daha da sert tepkiler verdiklerini de duymuştum. Ama sanırım bu tavır memuruna göre de değişir.


HATIRLATMA:
LÜTFEN OYLARINIZI KULLANIN, SON 3 GÜN !
www.easyasnet.com/anket_2
www.easyasnet.com/anket_3


ii gunner.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
Dogrudur abi, gerçi ehliyetin olsa da olmasa da, kurallara uysan da uymasan da, Allah her zaman polisin insaflısıyla karşılaştırsın :)

Sevgili Zen Scoo Club dostları (agzımı alıştırmaya çalışıyorum :)

1) Motoruma taktıgım deri çantalar kaportamı çizmiş, yanlardaki çantalar, sanırım hareket halindeyken falan sarsıntıdan dolayı sürtünmüş, sürtünmeden dolayı çantaların altına denk gelen kısımlar çizilmiş :( pasta cilayla tamizledim biraz ama ne yapsam da tekrar olmasa, böyle bişeyle karşılaşanınız oldu mu?
Çantaların arkasına sünger falan mı yapıştırsam.

2) 2. olarak da bugün baktım da, koltugun altında, üzerin de tek bir vida olan bi kapak var, bi açiym bakiym dedim burda ne var acaba diye :) baktım içi boşmuş megerse, :cyclopsan

Şimdi bu kutuyu buraya niye koymuşlar acaba? Sanki akü için yapmışlar gibi, çözemedim nedir bu :) Zaten koltugun altı ufacık hiç bişe sıgmıyo diye uyuz oluyorum adamlar bi tane de boş kutu yapmışlar oraya üstelik kapagını da vidayla kapatmışlar :bounce:

Bi yorumlayın bakalım arkadaşlar
Saygılarımla
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@Rglad
Bunu daha öncede tartışmıştık. Çin aklı işte. Belki orjinal yapımda alarm filan vardı bunlar koymadı. Allah bilir akıllarında ne vardı.

@thebarbarian
Evdekileri korkutuyordum çekmişler. :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
scud' Alıntı:
@Rglad
Bunu daha öncede tartışmıştık. Çin aklı işte. Belki orjinal yapımda alarm filan vardı bunlar koymadı. Allah bilir akıllarında ne vardı.

Yaw kusura bakmayın, ben bi ara ipin ucunu kaçırmıştım ya:cherry: siz ozaman tartıştınız demekki, :cherry: :cherry: :cherry:

Bu arada ben motoru ilk bakıma götürdüm geçen gün, Aslan parçası 1000 km'yi geçti maaşallah. Yağını ve bujisini değiştirdiler 35 YTL verdim, bazı yerlerini de yağlamışlar gıcırtıları da kesildi,

Ben bu motorla Türkiye'yi dolaşırım arkadaş :p Siz kaç para verdiniz bakımlarda arkadaşlar.??

Bak şimdi bunu da tartıştık demeyin kırılıcam valla:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Rglad' Alıntı:
1) Motoruma taktıgım deri çantalar kaportamı çizmiş, .....

2) 2. olarak da bugün baktım da, koltugun altında, üzerin de tek bir vida olan bi kapak var,.....

Deri çantalar kaportayı çiziyor. Bunu daha önce Goodenough ta söylemişti . O'nun önerisi çantaların arkasına sünger yapıstırmak . Kaydırmaz adıyla satılan arabalarda falan torpido üstüne konan zımbırtılardan olabilir. Hatta yapımarketlerde mutfaklar için satılanları varki bunların 2-3 YTL bisey . ucuz ve basit bi çözüm . Goodenough'a teşekkürler :)

Koltuk altındaki o vidalı kutunun ne menem bişii olduğu halen çözülebilmiş değil :) akü için değil çünki zaten aküde öyle vidalı bi kutunun içinde. O boşluk için bi arkadaş (kim demişti hatırlamıyorum) alarm için olabilir demişti. Zira alarm tam olarak o kutuya sığabiliyormuş.

İlk bakım 21 milyon diye hatırlıyorum ve yanlış hatırlamıyosam normalde buji değişmiyo. ama emin değilim tabi :)

Scud ;
Robocop gibi olmuşsun abicim. özellikle eldivenler ayrı bi hava katmış :)

Bu arada ZeN diyen arkadaşlar bunu ZeN scooclub olarak değiştirmek istiyormusunuz ?
Ve oylamaya katılmayan arkadaşlar cumaya bitiyo..... fikrinizi sooleyin lütfen.

Saygılar
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ siyahus
evet siyahus ben söylemiştim. Alarm'ın ana mekanizması oraya tam oturuyor. Bence orası akü için yapılmış ama akü sığmamış. Sonra aküyü şu an durduğu alakasız yere birde garip bi kutu ayarlayarak konuçlandırmışlar. Yani ööle gibi geldi bana. Orjinal Shadow'a bi bakmak lazım akü nerede acaba...

ilk bakım 21 YTL Ziverbey Gedizler'de. sadece yağ değişiyor, bir şikayetiniz var ise bakılıyor ediliyor. Ciddi bişi olmadıkça ücret talep edilmiyor.

ii gunner.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
@scud
mont güzelmiş özellikle o parlayan yerleri hoşuma gitti gece farkediliyordur.
ben cuma sabahı tekrar sirkeciye gidip bakıcağım ve son kararımı vericeğim
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
siyahus ben teşekkür ederim :)
arkadaşlar o kutu bence akü kutusu, hatta bir yerlerden hatırlıyorum akü kutusu olduğunu ama nereden bilmiyorum, oraya akü sığsaymış çok iyi olurmuş,
çantalar çok güzel duruyor ama altlarına dikkat, sağlam duracak ve hiçbir şekilde kaportaya zarar vermeyecek, ıslandığında büzülüp kayış gibi olmayacak bir çözüm bulunmalı.
mesela ilk olarak ben çantaların altına cam ve kapı aralarına takılan süngerden yapıştırdım suyu gördüler mıyıştılar :)
sonra sandalye ve masa ayaklarının altına yapıştırılan tampon benzeri şeylerden yapıştırdım (kendinden yapışkanlı) zamanla düştü, ben takviye yaptım...
ama tekzende aynı türden büyük boyutta olanları gördüm...iyice bir araştırın derim...
iki gündür motosikletimi süremiyorum, çevirmeden sonra korktum satmadan lades olmayayım istiyorum zira 2 gündür edirnekapı kavşağı polis kaynıyor...
selamlar herkese...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Herkeze Günaydın,

Web sitemize istediğimiz gibi albümler alanını ekledim. Her türlü kontrolünü yapmaya çalışmış olmama rağmen, tüm alt yapıyı sıfırdan yazdığım için başlarda ufak-tefek problemlerle karşılaşabilirsiniz. Bi sıkıntı olursa lütfen bana ulaşın. Şu anda sunucu taraflı ufak bir sıkıntı var, oda şuki; büyük fotoğrafları upload ederken sunucu zaman aşımı hatası verebiliyor. Tabi bu bağlantı hızınızla da alakalı. Örneğin süre, 256 adsl bağlantı ile 1024*768 bir fotoğrafı göndermeye yetiyor. Buda zaten uygun gibi... Ben yinede zaman aşımı süresini sunucu taraflı arttırtmaya çalışıyorum.

Ayrıca albümlere çok büyük resimler eklememeye özen gösterelim ki sunucuda yerimiz kalsın... Haydi bakalım ekleyin resimleride gezelim :)
Keyfini çıkarın :cat:

www.easyasnet.com/zeytin/www

::foto::

ii gunner.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
Evet arkadaşlar, akü şimdiki yerinde çok eğreti duruyo, ve koltugun altında bişey koymaya yer yok, bi şekilde onu oraya sıgdırmaya ugraşıcam ben boş bi zamanımda :) Bu çantalar da kaportayı çizmesi bir yana, hiç kullanışlı değilmiş, kemer tokası gibi yapmışlar açılma yerini, içine bi şey koyacagınız zaman kırk saat açamıyosunuz, bunun klipsli olanları vardı, alıcak olan arkadaşlar o modellerinden alsınlar, daha pratik, benim aldıgım modelden daha pahalıydı (120 - 130 YTL) o yüzden bana pahalı geldi, ama pratikliği gözönüne alınırsa düşünülebilir belki, bilginize!

Sevgili darkform;

Abi eline koluna sağlık, siteye bi tane, benim motorun resmini akledim, motorumun fazla fotografı yok, bi kaç tane yeni çekince onları da eklerim.

Saygılar sunuyorum herkese
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst