- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 757
Gaz teli
Slm Bülent geçmiş olsun. Evet yüksek ihtimalle gaz teli takılı kalmıştır. Yakınlarda herhangi bir tamirci (servis olması şart değil herkez yapabilir) yok ise; torpido'nun olduğu bölmeyi sökerek ve aküyü çıkartarak motor bölmesine ulaşabilirsin. Normal motorlara biraz aşinaysan Karşında gaz telini göreceksin. Hafif zorlamayı dene, çok sert değil tabi, tel kopabilir. Olmadı gaz telinin vidasını gevşetip söküp tekrar takmayı da deneyebilirsin. En garantisi yakınlardaki ufak tefek bi tamirciye gitmek.
Geçmiş olsun. :salut:
ii gunner.
bulent sari' Alıntı:YARDIM!
arkadaslar simdi öğle arası yemege gittim motoru biyere bıraktım. Tekrar motoru çalıştırdığımda sanki köklemis gibi direkt atladığını farkettim Ancak tekrar stop ettiğinizde durdurabiliyosunuz. Neyseki biyere çarpmadım. Çevreden millet az teli takılı kalmıs falan diyo ben basında değilken cocuklar oynamıs galiba... Soracağım problemi çözmeyi bilen varmıdır aramızda. yani servise götürmeden kendim çözebilir miyim...
Slm Bülent geçmiş olsun. Evet yüksek ihtimalle gaz teli takılı kalmıştır. Yakınlarda herhangi bir tamirci (servis olması şart değil herkez yapabilir) yok ise; torpido'nun olduğu bölmeyi sökerek ve aküyü çıkartarak motor bölmesine ulaşabilirsin. Normal motorlara biraz aşinaysan Karşında gaz telini göreceksin. Hafif zorlamayı dene, çok sert değil tabi, tel kopabilir. Olmadı gaz telinin vidasını gevşetip söküp tekrar takmayı da deneyebilirsin. En garantisi yakınlardaki ufak tefek bi tamirciye gitmek.
Geçmiş olsun. :salut:
ii gunner.