- Katılım
- 20 Eyl 2005
- Mesajlar
- 76
Artvinden trabzona gelinir bilen bilir 100 km gaza basmasına gerek
hatta kontağı kapa boşta in 
Bu hafta kendim hesapladım yaktığı benzini 100 km de 4.08 litre harcadı ortalama bir depo benzinle 111 km yol yaptım ama depoda çok az vardı benzin aldığımda.
Arkadaşlar merhaba, 125 znu görünce çok hoşuma gitti, birtane almak istiyorum, ankaradayım kısa mesafelerde kullanırım diye düşünüyorum,, sizce 2. El mi alsam yoksa sıfır mı alsam daha uygun olur
Arkadaşlar merhaba, yardımınıza ihtiyacım var. Asya nostalji 125 motorum çalındı iki gün sonra kazalı şekilde bulundu. ön çatal yamulmuş düz kontak yapılmış ön grenajlar kırılmış ayak konulan yerdeki plastikler falan sonuç olarak yetkili servis çok fazla fiyat verdi burada anlayanlar olduğunu gördüm tamir etmeme yardım edebilecek olan varsa lütfen irtibata geçsin öğrenciyim fazla maddi imkanım yok 5377391273 - [email protected]
Selamlar bir hafta önce itibari ile 125 ZNU almış bulunuyorum, Ankarada devam eden yağmurlar nedeni ile bir türlü binmek nasip olmadı, güneşin açacağı günü iple çekiyorum...) ilk çalışmada sorunlarım var, beceriksizliğimden de kaynaklanıyor olabilir...
hayırlı uğurlu olsun hocam. kazasız belasız kullanın. ilk çalıştırma konusunda isterseniz hemen bi servise götürün gösterin motoru