Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
16
Selam millet motoru aldık 2. gun kitapcıgını kaybettım.Şansa bak yenisini alabilirmiyim acaba garantide içindeydi.Garantisi olmasa sıkıntı değil gerçi garanti olsa ne olur herşeye kullanıcı hatası dıyolar...
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
17
s.a arkadaslar
mevkı basaksehır yolu dusen olursa kapımız acık zn 31,000 km deyım yaz kıs devam saygılarımla...
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
Benim motorun yağını değiştim geçen bakmamıştım seviyesine bugün bir bakayım dedim ağzına kadar dolu çok zararı olur mu
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
16
Ortada kalması daha saglıklı olur dıye usta söylemıstı bana.Ful olması zarar verırmı bılmıyorum.Bu arada sızın motor zn degılmı km kaç binde bizim bir arkadaş bulmuş uygun fıyata ama km 115binde omru tukenmısmıdır acaba?
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
Bu hafta kendim hesapladım yaktığı benzini 100 km de 4.08 litre harcadı ortalama bir depo benzinle 111 km yol yaptım ama depoda çok az vardı benzin aldığımda.
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
Evet fazla yakıyor bende farkettim bu sene iyi bir karbiratör ayarı yapmam lazım.hava filtresini falan değişirsem azalır belki.2006 dan beri tepe tepe kullanıyorum cihazı. Kullananlar ne kadar yaktığını yazabilir mi. Ona göre karşılaştırma yaparım.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba, 125 znu görünce çok hoşuma gitti, birtane almak istiyorum, ankaradayım kısa mesafelerde kullanırım diye düşünüyorum,, sizce 2. El mi alsam yoksa sıfır mı alsam daha uygun olur
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Arkadaşlar merhaba, 125 znu görünce çok hoşuma gitti, birtane almak istiyorum, ankaradayım kısa mesafelerde kullanırım diye düşünüyorum,, sizce 2. El mi alsam yoksa sıfır mı alsam daha uygun olur

hocam çin malı motorlar ikinci elde çok düşüyor. Bunun nedeni ise insanların alırım bir kaç bin km yapıp satarım yaklaşımı. Eğer uzun süre kullanmayacaksınız km si düşük (2000-3000) ikinci el alın derim. ikinci elde çok daha düşük fiyatlar bulabilirsiniz.
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
17
100 km 3 lt yakıyor benım zn tabi aşırı sakın kullanım ıcın gecerlı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Yakıt konusunda benimkide 3 - 3,5 arası yakıyor duruma göre daha aşağı düştüğünü görmeidm. Benimki asya olanı.

Bu arada. Konu pek aktif değilde belik bir görüp cevap veren olabilir. Bu sabah motoru çalıştıramadım daha 6300 km de. 2. marştan sonra tepki vermemeye başladı. Ayak marşı da çalışmadı ne hikmetse. Farlar korna sinyaller falan çalışıyor. Akümü dedim ama akü biterse çalışmaz heralde far vs. Konu hakkınad bilgisi olan varmı. 3000 km bakımına götürdüğüm sıradada benzer bişey olmuştu ozaman garantiden bikaç parça dğeişti 2 hafta serviste kaldımotor. Şimdi korkuyorum yine öyle bişey oldu diye :S
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
Benimde başıma gelmişti aynısı. Ateşleme bobini öi öyle bişey yanmıştı.siyah küçük bir parça 20 liraya değiştirmiştim. Muhtemelen ondandır.ön göğsün içinde bir parça.motor kısmında değil
 
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar, bende dün bir tane bu canavrdan aldım. vergiler dahil 3400 civarı bir fiyata geldi. 22.05.2014 tarihinde plakası ve ruhsatı çıkacak. ama evde biraz problem oldu. onun için satmayı düşünüyorum. 2900 civarı vereceğim. ilgilenen olursa görüşelim.
saygılarımla. Bu arada germekten acaip güzel bir motor. deposu 21 tl ye doldu daha 50 km de şu anda. :) saygılarımla
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba, yardımınıza ihtiyacım var. Asya nostalji 125 motorum çalındı iki gün sonra kazalı şekilde bulundu. ön çatal yamulmuş düz kontak yapılmış ön grenajlar kırılmış ayak konulan yerdeki plastikler falan sonuç olarak yetkili servis çok fazla fiyat verdi burada anlayanlar olduğunu gördüm tamir etmeme yardım edebilecek olan varsa lütfen irtibata geçsin öğrenciyim fazla maddi imkanım yok 5377391273 - [email protected]
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
59
Arkadaşlar merhaba, yardımınıza ihtiyacım var. Asya nostalji 125 motorum çalındı iki gün sonra kazalı şekilde bulundu. ön çatal yamulmuş düz kontak yapılmış ön grenajlar kırılmış ayak konulan yerdeki plastikler falan sonuç olarak yetkili servis çok fazla fiyat verdi burada anlayanlar olduğunu gördüm tamir etmeme yardım edebilecek olan varsa lütfen irtibata geçsin öğrenciyim fazla maddi imkanım yok 5377391273 - [email protected]

Anlattığın durumlara göre ve önden kaza yapmış araç için değişmesi gereken parçalar aşağıda, kontak, ön far grubu ve gösterge panelide hasarlıysa, 110 TL daha ekle üstüne. Çoğu parçayı kalyoncu motordan sipariş edebilirsin gayet uygun. Elinden iş geliyorsa hepsinide kendin takabilirsin.

YITUMK9.jpg
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
4
Selamlar bir hafta önce itibari ile 125 ZNU almış bulunuyorum, Ankarada devam eden yağmurlar nedeni ile bir türlü binmek nasip olmadı, güneşin açacağı günü iple çekiyorum... :)) ilk çalışmada sorunlarım var, beceriksizliğimden de kaynaklanıyor olabilir...
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Selamlar bir hafta önce itibari ile 125 ZNU almış bulunuyorum, Ankarada devam eden yağmurlar nedeni ile bir türlü binmek nasip olmadı, güneşin açacağı günü iple çekiyorum... :)) ilk çalışmada sorunlarım var, beceriksizliğimden de kaynaklanıyor olabilir...

hayırlı uğurlu olsun hocam. kazasız belasız kullanın. ilk çalıştırma konusunda isterseniz hemen bi servise götürün gösterin motoru
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
4
hayırlı uğurlu olsun hocam. kazasız belasız kullanın. ilk çalıştırma konusunda isterseniz hemen bi servise götürün gösterin motoru

Çok teşekkür ederim.. Bugün bir usta buldum, rölanti ayarının çok yüksek olduğunu ve çalışmama probleminin ondan kaynaklanabileceğini söyledi..bir ayar çekti ve motor sessizleşti..Bakalım umarım yarın sabah motor soğukken tekrar deneyeceğim, umarım sorun düzelmiştir...
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhabalar.. Znu mu aldığımdan beri sabahları çalıştırmada sorun yaşıyorum..Rölanti ayarı için ustaya gittiğimden bahsetmiştim..Bilenler bilir Çayyolunda Behzat Ustaya götürmüştüm daha önce lakin henüz acemi olduğum için her defasında gitmeyi gözüm almıyor..İki defa işyerime motorla gitmeyi becerebildim fakat orada da mesai bitiminde çalıştırmak sorun oldu motoru..Hatta iki saatlik bir işim için park halinde bekleyen motorumu çalıştırırken de sorun yaşadım...anlayacağınız motor soğuduğu anda çalıştırmak için üç beş defa belli aralıklarla marşa basmam gerekiyor ve bu durum fena halde canımı sıkıyor..Benzer problemleri yaşayanlar varsa aranızda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst