Merhabalar arkadaşlar bugun plaka ve ruhsat işlerini hallettim toplam
126 lira axa sigortadan trafik sigortası yaptırdım (en ucuzu axa sigorta)
10 lira ek 1 forumuna türkiye şoforler odasına verdim
155,5 lira emniyete
12,5 lira plaka bastırma
5 lirada plaka montaj ücreti olarak verdim toplamda bana 309 liraya maal oldu
Motorda yaşadığım bazı sıkıntılar ise servisde oldu gerçekden motordan anlayan insan çok az arka frende bi problem oldu adam balata değişecek dedi daha yeni aldım motoru 10 km bile değil
en ufak hasarda değişmesi gerekiyo diyorlar gittim bisikletcide arka kampanayı yaptırdım ve arka fren artık tutuyor yukarda arkadaşım yazmış gıcırtı geliyo diye aynı sıkıntı bendede var gacır gucur ses gelıyo ozellıkle taşlı yollarda acaba amortisör den mı gelliyor yağlanmasımı lazım çözemedim ve lastikleri hiç iyi değil frene basıldıgında yavaş gitseniz bile ön lastik kayabiliyor ona çözüm olarak 35 liraya duntlop lastikler var öneririm. motoru sabah ilk çalıştırdıgımda ilginç sesler geliyor kendı kendıne gaz veriyo rolati değişiyo ama motor ısındıgında bu problem kalkıyo durur vaziyette stop edebliyo. Yakıt konusunda ise diğer znu lara nazaran biraz daha fazla yakıyor oda motor yeni oldugu için alışma süreci dediler umarım yakıt konusunda 1000 km yi geçince yüzüm güler. Dönüşlerdede gidon dizime çarpıyor iri biri iseniz motoru önermiyorum ama minyon tipliyseniz tam size göre bi motor. Onun Onun dışında motordan çok memnunum genelde arşçı ile biniyorum ayağımı yerden kesiyor çok rahat tüm insanların gözleri üzerinizde ve parçası çok ucuz cebinizi asla incitmez al bin derim fazla araştırma
