Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
qpeg' Alıntı:
selam arkadaşlar,
...
kaz kafalı değil, kask kafalı olalım...
aloha

Selamlar qpeg, hoşgeldin.

Zeytin'inin resimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz :cat:

Ziverbey Gedizler de Satış danışmanı "Serdar Bey" var. Çok yardımcı oluyor. Hoş sohbet ve iyi niyetli bir arkadaş. 12 saat erken motorsiklete binebilmem için muameleciyi sıkıştıra sıkıştıra bi hal olduğunu hatırlıyorum. Kendisine rastlarsan selamlar, sevgiler.

ii gunner.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
:queen: Hosgeldin qpeg , valla bende ehliyeti anca agustosta alıcam ama dayanamıyorum turluyorum ana caddelere cıkmadan.

devdem , maalesef bende gelemiyorum , benimde ehliyet yok :salut: .
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
18
qpeg aramıza hoşgeldin,

devdem bende ehliyet sorunu olmamasına rağmen üzülerek belirteyim ki bende katılamayacağım, zira nişanlımın sınav haftası bu hafta. Fakat şunu üstüne basarak belirtmek istiyorum, motorunla yol yapmaktan korkma, sanıldığının aksine motora uzun yolda birşey olmaz. Burada yol durumu seni etkileyecek tek faktördür. Hiç durmaksızın 200 km nini üzerinde yol yaptığım zamanlar oldu, motor şuan 1600 km de ve hafta sonuna kadar 2000 olur alalıda 20 gün oldu.

Saygılarımla
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@devdem
ZeytiNciler olarak gezi olursa daha iyi olur. Ama ben de 1 ay geçmeden gelebilceğimi sanmıyorum. Halen sertifikamı ehliyete dönüstürmüs deilim onca masraftan sonra :p

@qpeg
:) heyacanımız paylaşman güzel bişey hoş geldin diyelim şimdiden. Ben de 1 yılı aşkın ne alacağım konusunda kararsızdım bir türlü karar veremiyordum. Mondial 125 ZN çıkınca kısmetmiş anında gittim bastım kartı aldım. tabii bu arada yatırım olarakta ehliyet hiç olmazsa cebimde dursun diyerekten kursa gitmeyide ihmal etmemistim. Allah sabır versin. Bir an önce motoruma kavuşayım heyecanını bilirim :p

Düldülüm ile ben
x1pHtie7xXg_8YPgnGsxuNuDzg6zQhXLrGHG_3B3zh4JV6Ey1zq7XvN50y9JYiMhEOYSG3yP0i1VcDPVpoM8W2nXF6kGnKFRVsQaP1X_Ybo1Flmu0O67u4zj70s5QCsf0086Mik5rQsUcM
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çantalar

selamlar
siyahusun çantası çok hoş
ben heybe ve sosis olan modelinden aldım
fiyatı 90 olması lazım birader almıştı o yüzden tam hatırlamıyorum
kaliteleri fena değil yerin ismini bulursam yazarım sirkeci -eminönü o taraftan bir yerden almıştı
ümraniye tarafında ikamet eden var mı aramızda biraz teknik bilgiye ihtiyacım var
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
selamlar;
inanın iştahım kabardı resimleri görünce, ısparta da olduğum için karazeytinime binemiyorum pazartesinden beri ve uzun bir zaman da binemeyeceğim... Sizinkilerin resimlerini gördükçe inanın hasretim biraz daha azalıyor. dayanacağım artık.. Bu arada benim zeytinin bakım zamanı geldi istanbul a dönünce ilk işim bakımını yaptırmak olacak. Anadolu yakasında önerebileceğiniz ve herşeyi gözümün önünde yapan bir servis biliyor musunuz?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Selam arkadaşlar,
Gündüz internetim kesikti bir türlü bağlanamadım. Koca şirkette bana özel tek net bende diğeri paylaşımlı ve sadece benimki sorunlu. :(

Neyse bu akşam üstü servise gittim. Arka ve önden sürtünme gibi sesler var dedim. Ertan usta atla arkama turlayalım dedi. Benim doktor korkum gibi motorda tık yok. İndi ve anahtarı çıkartıp gel sana çay ısmarlayım dedi. Eyvah dedim durum kötü. Sorun ne dedim, tek cevap süper ve sorunsuz dedi. Orta sehbaya alıp eşek gibi anırttı motoru tık yok.

Orada bir başka motorcu arkadaş vardı bende de benzer sorun var ama açılır boşver dedi. YAni elde var sıfır.

Yeni korumalarımı kutlayan tüm dostlara sonsuz teşekkürler. Yalnız tek sorunum var burnumdan damlayan terleri silemiyorum. Anlayın terlemeyi. Havuzdan çıkmış gibi oluyorum.

Kazadan dolayı motorda gözle görülür bir kaç sıyrık var o kadar. Oda çok yakından bakınca. Bu arada servise hala ayna gelmemiş. Kırmayın sakın. Benim ki çatlak sadece.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Servis Mevzuatı

umutpoy' Alıntı:
selamlar;
inanın iştahım kabardı resimleri görünce, ısparta da olduğum için karazeytinime binemiyorum pazartesinden beri ve uzun bir zaman da binemeyeceğim... Sizinkilerin resimlerini gördükçe inanın hasretim biraz daha azalıyor. dayanacağım artık.. Bu arada benim zeytinin bakım zamanı geldi istanbul a dönünce ilk işim bakımını yaptırmak olacak. Anadolu yakasında önerebileceğiniz ve herşeyi gözümün önünde yapan bir servis biliyor musunuz?

umutpoy bu hafta içi yani yarın yada cuma günü Ziverbey Gedizler'e serserinin ilk bakımını yaptırmaya gidicem ve şükür herhangi bir arıza olayı başıma gelmediği için servise ilk gidişim olacak. Vaktin var ise, yarın bilemedin öbürgün gerekli bilgi ve tecrübeyi buraya mutlaka aktarırım.

ii gunner.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Derwish bende ataşehirdeyim , zeytinle 7-8 dakka :) data doğrusu taçsporda ama bende henüz servise götürmedim daa 150 KM civarı benimki. Ama yardımcı olabileceğim bi şey olursa seve seve .
Umutpoy , naapıyosun benim memlekette ben Ispartalıyım.

Darkform , bu gedizlerin yerini banada tarif edermisin gerçi benim hala vaktim var ama şimdiden yerini bilsem iyi olur bi problem falan cıkarsa diye.

Bu arada hafta sonu vitesli motor eğitimi alacam insallah kısmetse nası bişii bu vites öğrenecez. Allah sonumuzu hayır etsin :)

Selamlar herkese.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Ziverbey Gedizler Yetkili Mondial Bayi ve Servisi - Yol Tarifi

siyahus' Alıntı:
Darkform , bu gedizlerin yerini banada tarif edermisin gerçi benim hala vaktim var ama şimdiden yerini bilsem iyi olur bi problem falan cıkarsa diye.

Slm Siyahus,

Ziverbey Gedizler Yetkili Mondial Bayi ve Servisi - Yol Tarifi

E5'den Kadıköy istikametine geliyosun. E5'in bitiminde Fenerbahçe stadyumu vardır. Ancak sen stada gelmeden 400 mt. önce "Hasanpaşa - Kadıköy" çıkışı vardır, bu çıkıştan ayrılıyosun. Minibüs caddesine gelmiş oluyorsun. Ancak aksi istikamettesin. Çıkar çıkmaz ışıklar var. Işıkları geçtikten 150 mt. sonra U dönüş alanı vardır. Oradan U dönüp yaklaşık 1 Km kadar ilerliyorsun ve solunda kocaman Gedizleri (Hemen yanında kocaman Asya Motor'u da) ve bisürü yanyana parkedilmiş mondial'i göreceksin. Eğer yolu karıştırırsan, sağda solda birilerine "Müjdat Gezen Sanat Merkezi" ni sorabilirsin. Bu yakada orayı herkez bilir. Gedizler, Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nin 100-200 Mt. kadar çaprazında kalıyor.

Biraz kafa karıştırıcı olmuş olabilir sorry :queen:

ii gunner.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
57
bende bugun yarın bi mondial 125zn alıcam herhalde alıcam ehliyeti alalı 20 gün oldu hala karar veremedim ne alıcağıma ama mondial herhalde sizce almalımıyım sitelere forumlara bakıorumda kafam çok karıştı hemen bozuluyomuş dağılıyomuş hep arıza çıkarıyomuş bunların hepsimi doğru bu kadarmı dandik yane bu motor adam gibi kullandıktan sonra motora baktıktan sonra bi gene bu problemler çıkarmı walla motordan soğumaya başladım lütfen bana yardımcı olun...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
siyahus' Alıntı:
Derwish bende ataşehirdeyim , zeytinle 7-8 dakka :) data doğrusu taçsporda ama bende henüz servise götürmedim daa 150 KM civarı benimki. Ama yardımcı olabileceğim bi şey olursa seve seve .
Umutpoy , naapıyosun benim memlekette ben Ispartalıyım.

buralar çok güzel sizi de beklerim ne trafik nede gürültü sadece düldülümün özlemi
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Motorumla mutluyum nede olsa bana yakışıyor ben ona değil !

byblade' Alıntı:
bende bugun yarın bi mondial 125zn alıcam herhalde alıcam ehliyeti alalı 20 gün oldu hala karar veremedim ne alıcağıma ama mondial herhalde sizce almalımıyım sitelere forumlara bakıorumda kafam çok karıştı hemen bozuluyomuş dağılıyomuş hep arıza çıkarıyomuş bunların hepsimi doğru bu kadarmı dandik yane bu motor adam gibi kullandıktan sonra motora baktıktan sonra bi gene bu problemler çıkarmı walla motordan soğumaya başladım lütfen bana yardımcı olun...


Bu Çin motorlarına 2 türlü yaklaşım var.

1- İlk hevesle alınan ama sonra nedense bakılmayan, hor kullanılan bu ilk tecrübe motorları zamanla kullananın elinde patlıyor. Fazla araştırıp inceleme yapmadan alınan modellerde pek tabii kide yine aynı sonu görmek mümkün. Ben servisi bana yakın kim varsa o bayiye gittim. Hatta amacım bayi servis aynı olana gitmekti. Öylede oldu. Çalışan herkesle sohbet ettim baktım hepside motorcu. Mesela Ustası babadan motorcu olan o eski herşeyi bilen ağır bir abilerden. Dün baktım beni uyuz eden bir ses var çektim servise. Bir tur attı yok bişi dedi. Çömeziz daha en ufak bir olumsuzluk görsem duysam soluğu serviste alıyorum.

Belki bu kadar değil ama motora önem veriyorum. Fazla hızlı sürmüyorum. Ben çok memnunum. O yüzden o birinci tür yaklaşımda olanlara katılmayacağım. Tabii bazen cidden hatalı üretim olanları da yok değil ama o kadarıda hepsinde olur. Bunda olma şansı daha fazla belki %10 ama fiyat performans ise %80.

2. grup olanlar palazlanmış olanlar. Sonuçta motoru kullanmak amacı değil onun amacı motoru ile varolmak. Eğer altında kendini ispatlamış adı sanı belli motor olursa yaw ne adam gibi olmak isteyenler. Aç gezer ama altında büyük marka vardır.

@byblade
Amacın ne? Sen ona bak. Bütçeni ona göre ayarla. Hangisinin hakkını vereceksen onu al. Sen değil motor seni tamamlasın. Üstüne bindiğin zaman motoru tam ve işlevsel kullanıyorsan onu al. Ben bilmiyormuydum Dragstarmış CBRmiş almayı. Yok işte o motorlar bana göre çok üstün aletler. Sürmeyi öğrenemez miyim? Bal gibi öğrenirim.

Bak hemen iki örnek vereyim. Biri bizim semtte bir arkadaşla tanıştım. Arkadaşta bir CBR 600 racing birde Suzuki Hayabusa var ve 86'dan beri motor üstünde. Ne dese beğenirsin, benim motoru inceledi ve işte dedi kısa mesafeler için bu motor alınır dedi. Adamda sıfır kompleks. Hatta elciklere dokunmak için izin bile istedi. Öyle kalkıpta ben senelerin adamıyım ver bir tur atayım demedi. Dünde serviste biri ile tanıştım. O da 125 ZN almış. 93'ten beri motor üzerinde biri. Kapalıçarşıda esnaf. Bir evvelki motoru 1100lük bir chopper. Motorundan çok memnun çünkü işini görüyor.

Alırken sen sen ol, sana yakışanı ama haz edebileceğini al. Yoksa hemen havalara girersin sonuçta motor olmadan bir adam olamazsın.

Bayi-servise dikkat et, en azından çaylarını içmeye selam vermeye uğra.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
İlk Bakım

Merhaba Çılgın ZN'ciler !! :p

Dün söylediğim gibi bugün motorun ilik bakımını yaptırdım. 750 Km'de Ziverbey Gedizler'de ilk bakıma girdim. 21 YTL yağ değişim ve bakım ücreti alındı. İlk bakımda yağ değişimi hariç pekde bişey yapmiolar. Şikayetlerinizi dinliyip not alıyolar ve kontrolleri yapıyolar. Çok çok ilgili olduklarını söyliyemeyeceğim. Ama kesinlikle ilgisiz değiller. Her dediğinizi dinleyip not alıp kontrol ediyolar. Ayrıca bakım yapılırken oturup bi sigara yakıp yapılanı edileni de seyredebiliyorsunuz. Bakım 30 dakika kadar sürüyor ve iş bitiminde bir arkadaş size muhasebeye kadar eşlik ediyor. belli prensipler edindikleri, belli kurallara bağlı çalıştıkları belli.

Serviste durum böyle. Sonuç olarak ben memnun kaldım ve sanırım Gedizler Ziverbey'e yani Zeytin'i satın aldığım yere servis olarak da gitmeye devam edeceğim... ANCAK; bunu söylerken kendimden nefret ediyorum fakat, burası Türkiye, En iyi Servis'in yine bahşişi en yüksek tuttuğunuz servis olacağı kanaatindeyim... Bu tip zihniyetlerle de çalışmayı hiç sevmediğim için Gedizler şimdilik iyi gibi geldi bana.

Ayrıca; bakım yapılırken, daha önceki mesajlarımda bahsettiğim Satış Danışmanı Serdar Bey'in yanına çıktım. birer çay muhabbet... Bizim Fun Club'dan açtım konuyu. Böyle 20 kişilik bir gurup olarak geziler düzenleyeceğimizi, Ayrıca belli servislerle işçilik ve yedek parçalarda indirim talep edeceğimizi söyledim. Serdar'da patronlarının (şu an ismini hatırlayamıyorum) bu tip konularla çok ilgili olduğunu ve bu konuya muhakkak çok sıcak bakacağını söyledi. Konuşmamız süresince 4-5 defa da fun club olayı için mutlaka bekliyorum diye kendisi hatırlattı. Tam biz konuşurken genç bir arkadaş bir motosiklet getirdi ve Filim çekimi için almıştık bunu sponsor olmuştu mondial geri getirdim dedi. O an hakkaten ilgili olduklarını anladım :) Birde motorlarla gezi düzenlediğimiz zaman, güzergah üzerinde ise servisi göstermek amacıyla Gedizler'e de uğrayabileceğimizi söyledim. Serdar'da öyle bir durumda basına haber verileceğini, hem bizim hem kendilerinin reklamı için çok ii bir fırsat olduğunu söyledi. Zaten parton'da bu konuyla ilgili olduğu için en azından aralarının iyi olduğu Kadıköy yerel basınından bilerinin geleceğini söyledi.

Birde tam hatunu bakım için teslim ederken bir arkadaş Kırmızı ZN'sini teslim alıyordu (sıfır). Kendisine internetle arasının nasıl olduğunu sorup guruptan biraz bahsettim. Oda internetle çok yakından alakalı olduğunu ve bizi bulmaya çalışacağını ifade etti. Umarım oda bizi bulur, gurubumuza dahil olur ve ZN'siyle kazasız belasız keyifli sürüşler yapar.

ii gunner.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Şöyle ZN'si olanlar bir parmak kaldırsında tam bir sayı alalım. Bende 2-3 kişiye bahsettim. Galiba sayımız hiç de az değil. Buarada bayilere baktığım kadarıyla bizim 125ZN istilası var. Her yerde en az 3-5 tane ZN görüyorum. Ne iş bu yeni moda herhalde.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
scud' Alıntı:
Şöyle ZN'si olanlar bir parmak kaldırsında tam bir sayı alalım. Bende 2-3 kişiye bahsettim. Galiba sayımız hiç de az değil. Buarada bayilere baktığım kadarıyla bizim 125ZN istilası var. Her yerde en az 3-5 tane ZN görüyorum. Ne iş bu yeni moda herhalde.

Scud benim tespitim ve Ankete ( http://www.easyasnet.com/anket_2 ) eklediğim 16 kişi var. 1-2 kişi daha eklenmiş olsa yuvarlak bir hesapla 20 kişi diyebiliriz.


Geçen sene Asya'nın AS 125T istilası vardı. Şimdide uygun fitayından ötürü ZN modeliyle Mondial istilası başladı. Sayımız süratle artacaktır diye düşünüyorum.

ii gunner.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
57
scud abi ilgi alakan için çok saol yaa benim şekli şemali çok hoşuma gitti ben malıma gözüm gibi bakarım ondan bi sorun çıkmaz herhalde ama diğer kısmını üretimdne doğan kısmı napcaz bilmiyom yaa bu servisler çok para alıyolarmı herşeyde bu ilk motorum olucak fazlada motor bilgimde yok hatta hiç yok az buçuk sürmeyide biliyoz sence alınırmı 20 gün oldu ehliyeti alalı hala bi motor alamadım kafayı yicem kafam çok karıştı motordan soğicam en sonunda ilgin için çok saol :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
byblade' Alıntı:
scud abi ilgi alakan için çok saol yaa benim şekli şemali çok hoşuma gitti ben malıma gözüm gibi bakarım ondan bi sorun çıkmaz herhalde ama diğer kısmını üretimdne doğan kısmı napcaz bilmiyom yaa bu servisler çok para alıyolarmı herşeyde bu ilk motorum olucak fazlada motor bilgimde yok hatta hiç yok az buçuk sürmeyide biliyoz sence alınırmı 20 gün oldu ehliyeti alalı hala bi motor alamadım kafayı yicem kafam çok karıştı motordan soğicam en sonunda ilgin için çok saol :cat:

Nerede oturuyorsun? Madem ehliyeti aldın al artık bir tane ayağın yerden kesilsin. Bu arada önemli olan montaj. Montajı yapan usta iyi ise zaten sorun çıkmaz. Sorunluysa ve serviste kendisi ise zaten baştan olaya el atarki kendi kafası ağrımasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst