Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


Sisler uzuna bağlıydı aküye hiç zarar vermedi sisler açıkken motoru çalıştırdığımıda hatırlıyorum sislrin tek sorunu ferrari kornası vardı onun sesini azaltıyodu açıkken bide kornaya basınca sisler böyle gidiyodu azcık oda röle olmadığınandır diye düşünüyorumm =)
Led mevzusunda öyle bişi olma ihtimali yok slikonl var üstünde kapalı yani yapışkanıda iyi tam tampondaki çizginin altına yapıştırdım var olduğu bile belli olmuyo bide bu motorlar için özel sık ve ince bi led birazda pahalı oldu ama kaliteli oldu. =)

Hüseyin geçmiş olsun kardeşim bende sadece burun tıkanıklığıyla atlattım hastalığı salgın olustu artık herkez hasta.. Şuan benimkide brandanın altında uyuyo 2 gündür binmiyorum kar sogukları geldi :D


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

Ayrıyette yakında bu znu ya modife baslıcam fena fikirler gelip gidiyor aklıma :D Örneğin o kasanın içindeki sinyallere ufak bi ledle uzaktan bakınca göz gibi gözükebilir yanlara avrupadaki taxiler gibi 2 kat dama yapabilirm öne cam kesinlikle istiyorumda hepsi emanet gibi duruyo bulursam onuda yapıcam devamı sonra :D

Eh yürüyen aksam bitti kurtlanmaya başladın. :) Benimki yatıyo fakirim. Kedi var şimdi üstünde brandanın üstüne yatmış :) Bakımdan çıktı daha bir güzel oldu motor. Ama binemiyoruz soğuk o ayrı. 10 senede geçse aradan bu gidişle yapıcağım en fazla 1000 km :) Milletin km'si fazla gösteriyo benimki az geziyorum geziyorum hep 5000 km'de :)

Aman gökhan sakın makinayı brandasız bırakma. Sabah kalktığında nikelajları alırsın eline başlarsın ovalamaya. :) Bu arada led süper olmuş. Eline sağlık.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
3
İvett ben geldim tekardan bayağı muhabbet olmuş yeni arakadaş gelmiş lastikler değişmiş çoğumuz kışa hazır gibi sanki =)
Bende 2000km buldum hatta geçtim 2400lerde garip bi mevzu daha geldi başıma anlatıyım motor gitmiyordu maximum 90 hadi çok zorladım tek basıma bayır aşağı 95 iyi bu 90 95 zorlayınca tabi ş.içinde 80 den daha yüksek olmuyodu taktım bunu kafama ben motor açılması gerekiyodu okadar km oldu motorcuya gititm ve anlattım işte derdimi zaten eski znlere göre ibresi fark ediyor yinede bi 100 yapması gerekiyomuş başka bi znu bana 100 gördüğünüde söyledi ayrıyetten. Nese Zeytinburnu mert motora gittim anlattım bu kadar km yaptım uzun yolda yaptım bakımlar bitti işte dedi yarın gel yapalım bişiler nese motorun debriajına bakıldı sonra Triger kayışının olduğu yerde bişi var adını hatırlamıyorum demir duvarlak bişi içindede bilye gibi bşiler var nese onu söktürler tornacıya götürdüler bişi yaptılar bakımı yaptılar kayış değiştirelim dedilerde istemedim daha yeniydi ama azcık ipleri çıkmış gittiği kadar dedim bnde nese yapıldı edildi bindim çalıştırdım motor bi garip geldi seside değişti kalkışta hop diye atmıyor seni fakat hızlancak gibi gözüküyodu çok yağmur vardı maximum 80 gördüm o gun yine :D bu gun bastım yine trafik vardı fakat rahatca 90a gelmişti ibre ve gün geçtikçe hızlanıyo sanki ve faydalı bişi gibime geldi 10 20 km fark eder dediler orda bana bi usta 150 lik karbüratör takalım flan dedi işte en son debriaj öyle oldu başka bi problemim yok amortisor sorunumda çözüldü söylemiştim 2 kişi çok süper şekilde akıyo motor biraz g*tu yüksek oldu ama olsn :D Lastikleri değiştirmedim yeni olduğundan bi problem görmedim kontrol edebildğimi düşünüyorum motoru yağmurda yatırdığımda oldu ayrıyetten bütün işler fren kontrolunde bitiyor.

Cnrist: eğer zeytinburnunda oturuyosan sana yardımcı olabilirim.

valla tam üstüne bastın z.burnu akşemseetin duragınn orda oturuyorum haftaya uygun zamanın olursa görüşelim?
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
arkadaşlar lastikleri değiştirdim sonunda bana 150 tl ye patladı ama birdaha değiştirmeye gerek kalmıcak sanırım ömrü baya var . aldığım lastikler michelin sm 100 3.5-10. şimdilik 15 km falan yol yaptım tek farkettiğim şey baya baya yumuşak lastikler kanalizasyon kapaklarında falan hiçbirşey hissetmiyorum eskiden baya titrerdim. kuru zeminde sürdüm şimdiye kadar hep. kullandıkça yazarım yine buraya. ıslak zeminini övüyorlardı zaten bu lastiklerin bakalım görücez :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar lastikleri değiştirdim sonunda bana 150 tl ye patladı ama birdaha değiştirmeye gerek kalmıcak sanırım ömrü baya var . aldığım lastikler michelin sm 100 3.5-10. şimdilik 15 km falan yol yaptım tek farkettiğim şey baya baya yumuşak lastikler kanalizasyon kapaklarında falan hiçbirşey hissetmiyorum eskiden baya titrerdim. kuru zeminde sürdüm şimdiye kadar hep. kullandıkça yazarım yine buraya. ıslak zeminini övüyorlardı zaten bu lastiklerin bakalım görücez :)

hayırlı olsun güle güle kullan. kesinlikle iyi bir tercih. gidip piyasadaki ucuz lastiklerden(ırc, duro, sava vb.) alıp aynı sorunları yaşamaktansa bir kere almak en mantıklısı. lastiklerinde bir rodaj süresi vardır unutma. ortalama 500km. bu lastikler yumuşak hamur oldukları için darbeleri emer. benimde ilk aldığımda dikkatimi çeken o olmuştu. :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
arkadaşlar lastikleri değiştirdim sonunda bana 150 tl ye patladı ama birdaha değiştirmeye gerek kalmıcak sanırım ömrü baya var . aldığım lastikler michelin sm 100 3.5-10. şimdilik 15 km falan yol yaptım tek farkettiğim şey baya baya yumuşak lastikler kanalizasyon kapaklarında falan hiçbirşey hissetmiyorum eskiden baya titrerdim. kuru zeminde sürdüm şimdiye kadar hep. kullandıkça yazarım yine buraya. ıslak zeminini övüyorlardı zaten bu lastiklerin bakalım görücez :)

Hayırlı olsun. Sizin gibi gezen arkadaşlara lazım böyle şeyler :)
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
valla tam üstüne bastın z.burnu akşemseetin duragınn orda oturuyorum haftaya uygun zamanın olursa görüşelim?
olurr Özelden konuşalım elimden geleni yaparım.. :)

hüseyin soguklarla beraber soğumuşsun bakıyorum sende motordan öle pes etmek yok tamam piaggo flan giriyo aklına ama bizim znlerimizde kötü değil yani :D geçen sene yazın 2 ayda 3bin km yaptım istanbula geldim bütün kış ta 3 bin yaptım mahalle arası gidicek yer kısa zaten km pek gitmiyo bak benim geldiğimde 1600 dü şimdi 2350 ama geziyorum işte benzin yetmiyo diyorum bide :D bide kötü haber 13 kuruş zam geldi benzine!
 
Katılım
23 Ağu 2011
Mesajlar
12
23gb.jpg
[/url][/IMG]

Siyah olan Znu'nun aküsü problem çıkartıyordu. Şarj ettirdim. 2 hafta kadar düzgün çalıştı. Sonrasında aniden çalışmadı. Farlar ve korna çalıştığı halde marş hiç basmıyordu.Ayaktan çalıştırmak için uğraştım, o da olmadı. Yeni akü takdırdım. 70 TL aldılar. meğersem aküyü takmak çıkarmak çok basit birşeymiş. Takılan akünün peşin fiyatının 40 Tl olduğunu
öğrenince etraftan içecek bir bardak su aradım. Extra 30 TLye tecrübe sahibi oldum diyelim.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
[url=http://goo.gl/MP0cr][url]http://c1110.hizliresim.com/q/n/23gb.jpg[/url][/url]

Siyah olan Znu'nun aküsü problem çıkartıyordu. Şarj ettirdim. 2 hafta kadar düzgün çalıştı. Sonrasında aniden çalışmadı. Farlar ve korna çalıştığı halde marş hiç basmıyordu.Ayaktan çalıştırmak için uğraştım, o da olmadı. Yeni akü takdırdım. 70 TL aldılar. meğersem aküyü takmak çıkarmak çok basit birşeymiş. Takılan akünün peşin fiyatının 40 Tl olduğunu
öğrenince etraftan içecek bir bardak su aradım. Extra 30 TLye tecrübe sahibi oldum diyelim.

yapma ya çok kötü olmuş geçmiş olsun fakat keşke diyorum burda haberleşseydin bize elimziden geldiğine yardımcı olurduk sana
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863

olurr Özelden konuşalım elimden geleni yaparım.. :)

hüseyin soguklarla beraber soğumuşsun bakıyorum sende motordan öle pes etmek yok tamam piaggo flan giriyo aklına ama bizim znlerimizde kötü değil yani :D geçen sene yazın 2 ayda 3bin km yaptım istanbula geldim bütün kış ta 3 bin yaptım mahalle arası gidicek yer kısa zaten km pek gitmiyo bak benim geldiğimde 1600 dü şimdi 2350 ama geziyorum işte benzin yetmiyo diyorum bide :D bide kötü haber 13 kuruş zam geldi benzine!

Lpg takıcaz siz rahat olun :) Pazartesi günü allah kısmet ederse Kocaeli'ye uğurluyorum motoru. Haber bekliyorum arkdaştan. Bende gidicem ya 0 km ybr alıcam yada gidip Piaggio falan bakıcam. Binin motorlara. Benimki canavar ya Edirne'de kar yağdı arabada 2 derece gösteriyodu bir çalıştırayım şunu dedim tek marşta aldı ufaklık. Ödülü hakettin dedim. Gittik benzinliğe fulledim depoyu dün. Pastırma sıcakları geldi ya geziniyorum azcık azcık. Sayaç 5050 km. Herkese iyi akşamlar dilerim :)

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

Siyah olan Znu'nun aküsü problem çıkartıyordu. Şarj ettirdim. 2 hafta kadar düzgün çalıştı. Sonrasında aniden çalışmadı. Farlar ve korna çalıştığı halde marş hiç basmıyordu.Ayaktan çalıştırmak için uğraştım, o da olmadı. Yeni akü takdırdım. 70 TL aldılar. meğersem aküyü takmak çıkarmak çok basit birşeymiş. Takılan akünün peşin fiyatının 40 Tl olduğunu
öğrenince etraftan içecek bir bardak su aradım. Extra 30 TLye tecrübe sahibi oldum diyelim.

Ee bu işler böyle arkadaşım. Yavaş yavaş öğrenicez işte. Geçmiş olsun. Başınızın gözünüzün sadakası olsun o adama verdiğiniz para yani. Aslında burda yazmış olsanız yardımcı olurduk. Neyse bir dahakine yazın dilimizin döndüğünce yardımcı olalım.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Lpg takıcaz siz rahat olun :) Pazartesi günü allah kısmet ederse Kocaeli'ye uğurluyorum motoru. Haber bekliyorum arkdaştan. Bende gidicem ya 0 km ybr alıcam yada gidip Piaggio falan bakıcam. Binin motorlara. Benimki canavar ya Edirne'de kar yağdı arabada 2 derece gösteriyodu bir çalıştırayım şunu dedim tek marşta aldı ufaklık. Ödülü hakettin dedim. Gittik benzinliğe fulledim depoyu dün. Pastırma sıcakları geldi ya geziniyorum azcık azcık. Sayaç 5050 km. Herkese iyi akşamlar dilerim :)

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:06 ----------



Ee bu işler böyle arkadaşım. Yavaş yavaş öğrenicez işte. Geçmiş olsun. Başınızın gözünüzün sadakası olsun o adama verdiğiniz para yani. Aslında burda yazmış olsanız yardımcı olurduk. Neyse bir dahakine yazın dilimizin döndüğünce yardımcı olalım.

ahah lpg mevzuna çk gülüyorum ya ben :D öyle bi resim vardı o geliyo aklıma hep arkada piknik tüpü :D hüseyin valla artık satarsan zn alma diyorum sana şuan 0km bir zn senin gözünde çok büyümesin elindekinden farkı yok emin olabilirsin zaten alıcaksın 5 bine kadar anca açılacak motor al örnek ben :D O değilde yolda piaggo gördüm harbi değer ya =) bu arada Chevrolet yeni aveo aldık bakalım 2 3 güne plakası çıkıcak inş soğumam motordan araba yüzünden :D
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


ahah lpg mevzuna çk gülüyorum ya ben :D öyle bi resim vardı o geliyo aklıma hep arkada piknik tüpü :D hüseyin valla artık satarsan zn alma diyorum sana şuan 0km bir zn senin gözünde çok büyümesin elindekinden farkı yok emin olabilirsin zaten alıcaksın 5 bine kadar anca açılacak motor al örnek ben :D O değilde yolda piaggo gördüm harbi değer ya =) bu arada Chevrolet yeni aveo aldık bakalım 2 3 güne plakası çıkıcak inş soğumam motordan araba yüzünden :D

Yok ya ne zn'si. Beni ybr'den aşağısı paklamaz artık. Gözüm piaggio'da ama parada yok. Benim motor şimdiki zn'lerden daha üstün eksiği yok zaten :) Bilmiyorum yani. Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullanın Aveo'nuzu. Araba motor kadar zevkli değil ya. Şahsen ben çok fazla binmiyorum. GG yap plakayı var mı öyle istanbul'da? Bizde 2 hafta önce Skoda Octavia aldık.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
1
bana tavsiye ederbilirmisiniz motor alıcam ama vitesli olmasın scooter alıcam sıfır başlangıc için
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
hayırlı olsun güle güle kullan. kesinlikle iyi bir tercih. gidip piyasadaki ucuz lastiklerden(ırc, duro, sava vb.) alıp aynı sorunları yaşamaktansa bir kere almak en mantıklısı. lastiklerinde bir rodaj süresi vardır unutma. ortalama 500km. bu lastikler yumuşak hamur oldukları için darbeleri emer. benimde ilk aldığımda dikkatimi çeken o olmuştu. :)
çok sağol inşallah öyle hayırlı olur:) rodajına dikkat ediyorum ya zaten şimdi akşam bi 10 km kadar daha yaptım yol dikkatli sürüyorum yine kum yağ su vs. yerlerden düz geçmeye falan çalışıyorum. ama cidden lastikler yumuşacık dönerken bile gayet hissedilebiliyo düz yolda. hem zaten 3000 bakımımıda yaptırdım kıştan önce bebek gibi oldu bizimki :)

---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 01:01 ----------

Hayırlı olsun. Sizin gibi gezen arkadaşlara lazım böyle şeyler :)
çok sağol :) valla lazımdı cidden kışın tehlikeli öbür lastikler ıslak zeminde resmen buz üzerinde gibiydim onlarla. daha bunu denemedik ama çok övülüyo görücez artık :cherry:
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Yok ya ne zn'si. Beni ybr'den aşağısı paklamaz artık. Gözüm piaggio'da ama parada yok. Benim motor şimdiki zn'lerden daha üstün eksiği yok zaten :) Bilmiyorum yani. Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullanın Aveo'nuzu. Araba motor kadar zevkli değil ya. Şahsen ben çok fazla binmiyorum. GG yap plakayı var mı öyle istanbul'da? Bizde 2 hafta önce Skoda Octavia aldık.
hüseyin yaramı deşme söyledim adamlara olmuyomuş artık özel plaka zeytinburnuna şuan şansıma G plaka veriyoolarda yanına ne gelicek muamma
Aslında özel plaka için bilgisi olan varsa çok acil olarak cevap verirse sevinirim bu gun yarın çıkıcak plaka çünkü belki vardır bi ihtimal :D
hüseyin hayırlı olsn sizede bu yeni model araçlarda ben kusur bulamyorum zaten anca kıyaslamada kötü düşüyo =)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Valla bizim plaka 22 AT 001. Azcık özel olsun dimi? :) Git konus memurlarla gg varsa verirler. Güzel bir dille anlat.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
2 gündür lastikleri test edicem diye yollarda girmediğim çukur üzerinden geçmediğim kanalizasyon kapağı kalmadı :mrgreen: ama sonuç güzel lastikler extra yumuşak hiçbirşey hissetmiyorum artçım lastik değiştirdiğimi bilmiyodu ve amortisörlerimi yumuşattın dedi o kadar yani :) ayrıca ıslak zeminde de denedim kurudakinden pek bi farkı yok fren mesafesi baya düşük ve normalde eski lastiklerle frene dokunduğum an kayan motor şimdi resmen kaymamak için kendini zorluyor :) kısacası herkese tavsiye ederim bu lastikleri gayet güzel ve kullanışlılar. motordaen küçük gaz açmada dahi hissediliyo yol tutuşu
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
2 gündür lastikleri test edicem diye yollarda girmediğim çukur üzerinden geçmediğim kanalizasyon kapağı kalmadı :mrgreen: ama sonuç güzel lastikler extra yumuşak hiçbirşey hissetmiyorum artçım lastik değiştirdiğimi bilmiyodu ve amortisörlerimi yumuşattın dedi o kadar yani :) ayrıca ıslak zeminde de denedim kurudakinden pek bi farkı yok fren mesafesi baya düşük ve normalde eski lastiklerle frene dokunduğum an kayan motor şimdi resmen kaymamak için kendini zorluyor :) kısacası herkese tavsiye ederim bu lastikleri gayet güzel ve kullanışlılar. motordaen küçük gaz açmada dahi hissediliyo yol tutuşu

Güle güle kullan arkadaşım. Güzel bir kış seni bekliyor. En azından kafan rahat olacak. Ha kaydı ha kayacak derdi yok. Amortisörleri mi yumuşattın denilecek kadar fark var mı? Hayret birşey.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Valla bizim plaka 22 AT 001. Azcık özel olsun dimi? :) Git konus memurlarla gg varsa verirler. Güzel bir dille anlat.
iyi diyosunda anahtar teslim firma yapıyo herşeyi plakayıda onlar yapıyp aradım konuştum plaka çıkarken biz arıcaz sizi elimizde olanlardan seçersiniz dediler bakalaım ne gelicek Çarşamba ve perşembe gününe kaldık =)
bide bişi sorcam 0 araç daha ruhsat yokken camları film kaplattık ruhsata işlenirmi ?
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863

iyi diyosunda anahtar teslim firma yapıyo herşeyi plakayıda onlar yapıyp aradım konuştum plaka çıkarken biz arıcaz sizi elimizde olanlardan seçersiniz dediler bakalaım ne gelicek Çarşamba ve perşembe gününe kaldık =)
bide bişi sorcam 0 araç daha ruhsat yokken camları film kaplattık ruhsata işlenirmi ?

Hiç anlamam ki bu film falan işinden. Ruhsata işletmek mi gerekiyomuş?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst