- Katılım
- 5 Haz 2010
- Mesajlar
- 454
Bende motoru satıcam galiba 2 kişiyle ufak bir pazarlığımız oldu. Hayırlısı belki ybr veya cbf'e zıplayabilirim. Sen kendi ZN'ni ne diye sattın ki? Gittin ZNU aldın? Km çok muydu? Keşke bulaşmasaydın ya. Tek başına gezmenin zevki yokki. İlla arkanda birisi olucak. Ben yalnız gezmeyi sevmem yani.
gördüm ilanını sahibindende. hiç düşünme hemen sat. sabredebiliyorsan 1-2 ay sık dişini. kışın al bi ybr yeni kasalardan rahat et. tabi senin tarzını bilmiyorum ama ben ybr alıcam fırsat kolluyorum. motoruda önümüzdeki yaza satarım büyük ihtimal.