arkadaşlar selam
ben motorumu çok seviyorum
bugün hava çok güzeldi istanbul'da, aldım nişanlımı arkama, çıktım yola.
Göztepe' den benzini alıp depoyu fulledim. Çıktım yola. köprü bedava diye direk boğaziçi köprüsü. saat 10.00 yollar bomboş

basmiyim yavaş gidim diyorum tadını cıkara cıkara. ama yol bomboş olunca insan farketmiyor hızını. Bi bakıyorum ibre 90/100 km de.
banamısın demiyo ama motor

Maşallah.
köprüden çıktık, Beşiktaş, Ortaköy,Kuruçeşme,Arnavutköy,Bebek, Rumeli Hisarı,Emirgan,İstinye

Dünyadaki cennet İstanbul boğazı dostlar.
Balık tutanlar,gezenler,cafelerde yiyip içenler.
Muhteşem bir yer boğaz.
İstinyeden döndük yine aynı rotayı izleyerek. yaklaşık 100 km civarında bir yol yaptık, gidiş-dönüş.
yok böyle bir keyif dostlar. yaklaşık 10 lira benzin yaktık, 2 simit 2 kola=4,5 lira. toplamda 15 liraya muhteşem zaman geçirdik yani.
İstanbul için en iyi ulaşım aracı motor arkadaşlar. hemde ufak cc li motor, scooter. scooterların en karizmatik olanıda bizimki tabiki

2 kişi metrobüsle gitsek sadece yol parası bu kadar tutar, kalablık ve çileside cabası.
çekilir dert değil.
ben hiç anlamıyorum araba hatta jiplerle dolaşanları.
Motor muhteşem bir ekonomi ve keyif.
Herkesin Bayramı Kutlu olsun dostlar. Gerçi bugünde anladım ki, Zn si olana her yola çıkış bayram

tabi siz ona ne kadar bakarsanız oda size o kadar rahat yolculuk yaşatır
