- Katılım
- 6 Eki 2010
- Mesajlar
- 6
Tamamdır dikkate alıcam çok teşekkürler bu arada motorum 20bin km de 10bin km daha gider değil mi ?
Blackmailer hayırlı olsun, hoş geldin aramıza
istanbulun hangi semtindensin?
ertanos hocam, boşver muayeneyi falankesinlikle değiştir, cok fark ediyor. faydası cok.
muayene zamanı geldiğinde cıkarttığın parçayı takarsın 1 günlük![]()
Tamamdır dikkate alıcam çok teşekkürler bu arada motorum 20bin km de 10bin km daha gider değil mi ?
Kerem saol çok teşekkur ederım kartalda oturuyorum sen nerede oturuyorsun ?
serkan kayışı nasıl kontrol edebilirim ve nerden değiştirebilirim. bi tarif edermisin?
bi bakim ne durumda.
serkan kayışı nasıl kontrol edebilirim ve nerden değiştirebilirim. bi tarif edermisin?
bi bakim ne durumda.
selam arkadaşlar ben cukurova üni de öğrenciyim ve bu modeli almayı dusunuyorum ancak ciddi kaygılarım var ve ben motordan hc anlamam ancak dış görünüşü o kadar hoşuma gidiyo ki anlatamam ayrıca kolay kullanımı oldugu icin dusunuyorum bu motoru kaygılarıma gelince bi kac site gezdim arastırdım bu motosikleti ve cogu yorumda olumsuzdu cok yaktıgı ve surekli arıza verdiği yönunde yorumlar okudum mesela km basına 140 bin yakıyormuş bu dogru mu sizden bilgi alabilirsem bu motor hakkında icim biraz rahatlarsa cok mutlu olurum simdiden tesekkurler
valla üstad çeşitli yorumları okudum demişsinya bu topik 2006'dan beri var. yani dört yıldır ve yaklaşık 400 sayfalık yorum var. şimdi ne desem boş sen baştan başla biraz oku. sonra yine konuşalım.
ama güncel bilgi olarak yakıt konusunda şunu söyleyim;
çok hızlı kullanırsam 80-100km hızlarda 110 bin,
uzun yolda 90 küsür bin,
şehir içinde orta şeker kullanırsam 100 bin yakıyor.
kerem hocam şu yağmurlar geçsin haftaya hava açar sanırım senin o taraflara gelicem senle tanışmak için.
selam arkadaşlar ben cukurova üni de öğrenciyim ve bu modeli almayı dusunuyorum ancak ciddi kaygılarım var ve ben motordan hc anlamam ancak dış görünüşü o kadar hoşuma gidiyo ki anlatamam ayrıca kolay kullanımı oldugu icin dusunuyorum bu motoru kaygılarıma gelince bi kac site gezdim arastırdım bu motosikleti ve cogu yorumda olumsuzdu cok yaktıgı ve surekli arıza verdiği yönunde yorumlar okudum mesela km basına 140 bin yakıyormuş bu dogru mu sizden bilgi alabilirsem bu motor hakkında icim biraz rahatlarsa cok mutlu olurum simdiden tesekkurler
hoşgeldin dostum;
bu motoru alırken bende görünümünü beğenerek aldım bu şans işi oluyor bilirsin biri motoru alır yıllarca hiç yolda bırakmaz biride alır motoru hiç yola çıkamaz . bu motoru nasıl kullanırsan sana öyle cevap verir anında olur cevabı japonlarda bu süre biraz uzundur. o yüzden hor kullanmazsan pek bir masraf yapmazsın ama öğrenciysen otobüse vereceğin parayı hesapla emin ol bu motorun yaktığı benzini geçer . her zaman bakacağın ve değiştireceğin şeyler ; hava filtresi - buji- motor yağı - kayış bunlar gözünü korkutmasın filtre 5 tl(her 3.5 - 4 binde bir ) , buji kalitesine göre değişir 2- 10 tl arası(her 2 binde bir) , yağıda kredi kartın var ise 4 litrelik büyüklerden alırsın her defasında 1 litre almaktan hesaplı oluyor(yağ her 1 ooo km de değiştirmek önemli ), kayış 10 tl ( her 6-7 binde bir ) bu bakımları yaparsan motorun sana dost olur ama bakımlarını yapmazsan motorun sana düşman olur . lastik havalarında her zman önler 29 arkalar 28 olacak yazın birer değer daha artabilirler öğrenciysen tam senlik motor bende öğrenciyim oradan biliyorum rengi önemli ama![]()
Arkadaşlar yağmur çamur demeden bir ufak organizasyon yapalım o zaman bir pilav yemeye gidelim en olmadı hem tanışmış oluruz
Ertanos evet yakınmışısız denk geliriz inş bundan sonra
Serkan-17 saolasın bilgiler için tekrardan sende yakınlardaysan buluşuruz umarım![]()
bu gün michlen sm100 lastik taktırdım motoruma çok farkediyor kayma hiç yok çok beğendim resimleri çekip koyarım buraya