- Katılım
- 23 Şub 2010
- Mesajlar
- 599
pek uzun yol sayılmaz ama kadıköyden pendike gidip geldim, ortalama 60 km yaptım gidiş geliş, motor hiç şişmedi sıkıntı yapmadı ama ciddi anlamda yorucu oluyor. rüzgarda çok savruluyor, hızı 60/65 km den sonra dengeyi korumak ve motoru yolda tutmak ciddi konsantrasyon ve fiziksel güç gerektiriyor.
ben 90 kilo olmama rağmen motorla 95 km hızı rahat geçiyorum, hatta artçıyla bile bu hıza sorunsuz ulaşabiliyor. sadece kontrol ve yolda tutmak zorlaşıyor motoru.
ben kadıköyden pendike gittim, 10 dk mola verdim ve geri döndüm.
gidiş 45 dk kadar artçıyla ve ortala 60 km hızın üzerinde , dönüş tek ve 60 km civarında hızla olmasına rağmen en ufak bi şişme zorlama yapmadı. ama tabi bi sersemlik oluyor insanda uzun süre kullanınca. yoruyor, gerek titreşim gerek yolda tutma çabası biraz yorucu oluyor.
yinede bvence alına bilecek en keyifli scooter tarzı motor zn dir.
asla pişman değilim
yüzünüzde sürekli bi gülümseme oluyor ister istemez
ben 90 kilo olmama rağmen motorla 95 km hızı rahat geçiyorum, hatta artçıyla bile bu hıza sorunsuz ulaşabiliyor. sadece kontrol ve yolda tutmak zorlaşıyor motoru.
ben kadıköyden pendike gittim, 10 dk mola verdim ve geri döndüm.
gidiş 45 dk kadar artçıyla ve ortala 60 km hızın üzerinde , dönüş tek ve 60 km civarında hızla olmasına rağmen en ufak bi şişme zorlama yapmadı. ama tabi bi sersemlik oluyor insanda uzun süre kullanınca. yoruyor, gerek titreşim gerek yolda tutma çabası biraz yorucu oluyor.
yinede bvence alına bilecek en keyifli scooter tarzı motor zn dir.
asla pişman değilim
yüzünüzde sürekli bi gülümseme oluyor ister istemez