Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
tamam üstad. dediğim gibi beraber taktırırız. ben geceleri çalışıyorum. gündüzleri istirahat ediyorum ama gelirim senle taktırmaya. hem tanışmışta oluruz. yarın akşama iyi haberlerini bekliyorum. en azından taktırmaya ücret vermezsek o bile kardır. :cat:


hllmr hocam lastik bol heryerde var ama taktırmakta inan bi problem. anes motorda metzeller buldum 27 euro mt'ye özel fiyatı. takmak bedava. ama taaa istanbulun öbür ucunda takıyo sadece.

michelin'i gözüme kestirdim bakalım hayırlısı.


ha söylemeyi unuttum kerem evet hllmr hocamın dediği gibi bizim lastikler tube.

Valla @ertanos hocam Metzeler' in motorsiklet lastiğinde her zaman daha iyi olduğunu biliyorum ama Michelin' in da lastik konusundaki uzmanlığını asla yadsıyamayız. Dediğin gibi uygulanan teslere de en iyi sonucu Michelin veriyorsa fiyatıda Metzeler' den daha uygunsa her türlü Michelin taktırmak en mantıklısı ve akıllıcası olucaktır.:cat: Ama dediğin gibi Anes Motorun uzak bir noktada montaj işlemini bedavaya yapıyor olmasıda kötü olmuş gerçekten.:farao:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
arkadaşlar selam yeniden,
bugün uğradım buzmoto ya. sordum gerçekten fiyat 55 tl, michelin 3,50/10 lastik için.
takma ücreti 30 lira istiyorlar. bu biraz pahalı geldi bana.
3,4 arkadaş daha var almak isteyen, eğer hep birlikte gelip alırsak indirim yapma şansınız olur mu diye sordum.
saolsun ordaki ilgili kişi, zn lerin lastik değiştirme işleminin zor olduğunu ve fazla kar etmediklerini bildirdi.
kişi başı 130 tl yaparız dedi.

benim 2000 bakımım yaklaştı zaten, biraz parazlıkla 2 lastiği 100 liraya alıp, değişimide 2000 bakımı içinden servise yaptırmayı tercih ediyorum arkadaşlar.
yinede tartışalım konuşalım ama şimdilik benim fikrim bu :)
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
arkadaşlar selam yeniden,
bugün uğradım buzmoto ya. sordum gerçekten fiyat 55 tl, michelin 3,50/10 lastik için.
takma ücreti 30 lira istiyorlar. bu biraz pahalı geldi bana.
3,4 arkadaş daha var almak isteyen, eğer hep birlikte gelip alırsak indirim yapma şansınız olur mu diye sordum.
saolsun ordaki ilgili kişi, zn lerin lastik değiştirme işleminin zor olduğunu ve fazla kar etmediklerini bildirdi.
kişi başı 130 tl yaparız dedi.

benim 2000 bakımım yaklaştı zaten, biraz parazlıkla 2 lastiği 100 liraya alıp, değişimide 2000 bakımı içinden servise yaptırmayı tercih ediyorum arkadaşlar.
yinede tartışalım konuşalım ama şimdilik benim fikrim bu :)

bence gayet mantıklı bi fikir:cat: bu şartlar altında 2000 bakımı da yaklaşmışken en iyisi lastikleri ufak bir pazarlıkla 100TL.ye alıp serviste taktırmak. Diğer bakımlarla beraber hem arada kaynar hemde servisteki işçilik masrafıda azalmış olur..
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar selam yeniden,
bugün uğradım buzmoto ya. sordum gerçekten fiyat 55 tl, michelin 3,50/10 lastik için.
takma ücreti 30 lira istiyorlar. bu biraz pahalı geldi bana.
3,4 arkadaş daha var almak isteyen, eğer hep birlikte gelip alırsak indirim yapma şansınız olur mu diye sordum.
saolsun ordaki ilgili kişi, zn lerin lastik değiştirme işleminin zor olduğunu ve fazla kar etmediklerini bildirdi.
kişi başı 130 tl yaparız dedi.

benim 2000 bakımım yaklaştı zaten, biraz parazlıkla 2 lastiği 100 liraya alıp, değişimide 2000 bakımı içinden servise yaptırmayı tercih ediyorum arkadaşlar.
yinede tartışalım konuşalım ama şimdilik benim fikrim bu :)

evet kerem takma ücretini çok istemiş!!! o zaman anes motor'un metzeller kampanyası ile aynı fiyata geliyor benim için.
anes metzeller teker'e 27 euro fiyat verdi. ücretsiz takmak dahil. ama daha önce söylemiştim takma işini sadece mahmutbey istoç'da yapıyor.

kendi servisime yaptırsam ne kadar ister onu kestiremiyorum. bi düşünmem lazım. pazartesi bi mont buldum onu almaya gidicem bi aksilik olmazsa. geçen c.tesi gidip bakmıştım mont racing diye vazgeşmiştim ama kesin kararımı verdim alıcam bi aksilik olmazsa. ihtiyacı olanlar için;

http://www.motosuperstore.net/index.php?do=catalog/product&pid=21
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
Alarmı taktırak arkadaşlar lütfen kendiniz takmayın. Bende alarmı hepsiburadan sipariş etmiştim ama bizim servis hepsi dahli 75 tl ye taktıını söyleyince siparişi aynı gün içinde iptal edip. servise taktırdım. Alarmı ön gidona bağlıyorlar. Dışardan kesinlikle görünmüyor, kablo karmaşı olmuyor. Alarmda hassaslık olarak 3 seçenek var. 1. si çok hassas motorun neresine dokunursanız dokunun başlıyor ötmeye :) ( bu kediler için), 2. hassaslık birazdaha az ama mesela motora bindiğiniz zaman ötmeye başlıyor( bu çocuklar için), 3. derece hassaslığı da motoru ayaklıktan indirince çalıyor (buda hırsızlar için) kumanda da 3 tane tuş var birisi kilit, birisi açma, biriside motoru çalıştırma. Yanlışlıkla çalışmasın diye motor tuşuna 2 kere basınca çalışıyor bence güzel düşünmüşler. Ben alarmdan memnunum 3. en az hassasiyette kullanıyorum, aklıma gelmişken alarmı aktif ettiğiniz zaman kendi anahtarını bile soksanız ötüyor. ya da hırsız gözünüzün önünde motoru götürüyorsa 2. anahtarlığınız ile uzanktan kumandanızla motoru durdurabiliyorsunuz.

kendiniz takmaya çalışmayın tesisatı yakarsınız. 150-200 tl maalour. motordan anlayana kolay ama diğer türlü taktırma parasından kaçmayın. Benim sinyali bağlamayı unutmuş usta, 2 gün sonra götürdüm ücretsiz yaptı sağolsun.

mrb kardeş nerde taktırdın alarmı bende alıcam yarın kadıköye bakmaya gidicem kısmetse pazartesi alırım herhalde orda gösterebilecegim bir yer var mı motoru
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
arkadaşlar merhaba :) sınavı da geçmiş bulunmaktayım :D :D :D 19 eylül deki motoru da geçersem hiç bir engel kalmıcak inş :D bekle beni zn :D
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar merhaba :) sınavı da geçmiş bulunmaktayım :D :D :D 19 eylül deki motoru da geçersem hiç bir engel kalmıcak inş :D bekle beni zn :D

gözün aydın üstad. motor tecrüben varmı bilmiyorum ama bi iki pratik yap vitesli ile. sınav kolay zaten. bi git gel o kadar. :cat:
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
31
selamlar..
Sınavdan bende geçmiş bulunmaktayım fakat şöyle bi durum var.

Sınava vitesli motorlarla mı giriliyor? Yani böyle bir zorunluluk var mı ?
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
sınavda başarılı olan arkadaşlara tebrikler,umarım önünüzdeki sınavdada geçer zn'lerle bir güzel gezeriz hep birlikte :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
selamlar..
Sınavdan bende geçmiş bulunmaktayım fakat şöyle bi durum var.

Sınava vitesli motorlarla mı giriliyor? Yani böyle bir zorunluluk var mı ?

genelde evet. yani en azından olması gereken o.

şöyle açıklayayım. nerede olduğunu ve hangi kursa gittiğini bilmiyorum ama ben gelişim kursuna gitmiştim. bizim kurs vitesli motor getirdi onla girdik sınava. sınav alanında onlarca kurs vardı. bazıları scooter getirmişlerdi onlarda onunla girdiler sınava. yani ne ile gireceğin kursuna, gözetmenine göre değişiyor.

ama şunu söyliyeyim yönetmelik vitesli motor diyor...
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
31
ertanos saol..

kağıthanede sadabad s.kursu. 1 tane scooter var, diğeri de dökük vitesli bir motor. markasını bile okuyamıyorum. O derecede...

Yani kursa sordum, scooter la girersin dedi. Ama ordaki gözetmenler , herhangi bir kursun getirdiği vitesliyi kullan diyebiliyor mu mesela ???

hem vitesli , hem scooter ile biraz pratik yapmam gerekecek anlaşılan. Daha hayatımda scooter a bile bir kez bindim. Bakalım.. kısmet.. :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ertanos saol..

kağıthanede sadabad s.kursu. 1 tane scooter var, diğeri de dökük vitesli bir motor. markasını bile okuyamıyorum. O derecede...

Yani kursa sordum, scooter la girersin dedi. Ama ordaki gözetmenler , herhangi bir kursun getirdiği vitesliyi kullan diyebiliyor mu mesela ???

hem vitesli , hem scooter ile biraz pratik yapmam gerekecek anlaşılan. Daha hayatımda scooter a bile bir kez bindim. Bakalım.. kısmet.. :)

Valla sinan dediğim gibi son söz gözetmenlerde. Onlar ne derse o. senin dediğin gibi başka bi kursun viteslisi ile sokabilirler. Sana şöyle söyleyim sınavdan 1 ay kadar önce motorumu aldım binmeye başladım. kurstada bir kere vitesli ile pratik yaptım. ama sadece bir kere.

sınav yerinde bizim kurstaki kızlar bile scooter ile girmek istemediler aslanlar gibi sürdüler vitesliyi. yamaha ybr125 idi. bir kaç kere pratik yaparsan problem olmaz. tekrar ediyorum çok kolay. kafanda büyütme.:cat:
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
gözün aydın üstad. motor tecrüben varmı bilmiyorum ama bi iki pratik yap vitesli ile. sınav kolay zaten. bi git gel o kadar. :cat:

teşekkürler :) daha önce bir iki kez scooter kullandım o kadar :D ama çevremde motorcular var :D bindiğim oluyor viteslilere ama büyük motor oldukları için kullanmadım vitesli hiç :D kursta ilk scooter ile dengeyi öğretip sonra vitesli ile kullanmayı öğretceklermiş :D bakalım nolcak .d
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
31
Valla sinan dediğim gibi son söz gözetmenlerde. Onlar ne derse o. senin dediğin gibi başka bi kursun viteslisi ile sokabilirler. Sana şöyle söyleyim sınavdan 1 ay kadar önce motorumu aldım binmeye başladım. kurstada bir kere vitesli ile pratik yaptım. ama sadece bir kere.

sınav yerinde bizim kurstaki kızlar bile scooter ile girmek istemediler aslanlar gibi sürdüler vitesliyi. yamaha ybr125 idi. bir kaç kere pratik yaparsan problem olmaz. tekrar ediyorum çok kolay. kafanda büyütme.:cat:


Helal olsun gerçekten.. Valla korktuğumdan değilde olabilecek senaryolara göre yol izlemeye çalışıyorum. Öyleyse 1-2 gün çalışcaz vitesliyle..

Eyvallah hocam saolasın..

Kazasız , bol keyifli sürüşler herkese..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

YouTube yasağına takılmayanlar için güzel bir video..

olay budur.. http://www.youtube.com/watch?v=HJzqa7a7R1k

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

çeşit çeşit znler.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gFliRaRVOBg&feature=related
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
Helal olsun gerçekten.. Valla korktuğumdan değilde olabilecek senaryolara göre yol izlemeye çalışıyorum. Öyleyse 1-2 gün çalışcaz vitesliyle..

Eyvallah hocam saolasın..

Kazasız , bol keyifli sürüşler herkese..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

YouTube yasağına takılmayanlar için güzel bir video..

olay budur.. http://www.youtube.com/watch?v=HJzqa7a7R1k

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

çeşit çeşit znler.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gFliRaRVOBg&feature=related

bu son video ne güzel öyle. gece gece içim gitti :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
herkese ıyı geceler arkadaslar hepınızede kocaman tebrıkler sınavları gecmıssınız :)
dıger sınavda hıc zorluk cekmeyecegınızı umuyorum cunku vıteslı motoru kımse sormuyor bıran evvel bıtsede gıtsek dıye bakıyor heyet.
Scooter genellıkle ben arkadasım ıle gıbım onun 125t ıle gırmıstım 95 almıstımve yagmur yagıyordu.
Ufacık sokak gıt don gel okadar.
Ancak dıkkat edınkasklarınız mutlaka takılı olsun ayaklarınızı sakındonuste yere yaklastırmayın ve yere koymayın.

Lastık konusunda ne karar verdınız bende dahılk olabılırım bu karara
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
slm millet,bu şirin böcekle uzun yol yapan var mı :) bugün kısmetse kadıköyde bakmaya gidicem ve bir problem çıkmazsa sanırım alıcam temiz bişi,kadıköyde gösterebilecegim bi yer var mı yardımcı olur musunuz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

yahu kimse bişiler yazmıyo bi selamımı alanda yok:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 ----------

o kadar online arkadaş var biri birşey yazmaz mı ya :silent:
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
a.s kardeş hoşgeldin

bu motorla uzun yol sıkınıtılı olur. yalnız bunla değil bütün küçük scooterlarla sıkıntılı olur. ama tın tın dinlenerek giderim dersen bi sıkntın olmaz
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
slm millet,bu şirin böcekle uzun yol yapan var mı :) bugün kısmetse kadıköyde bakmaya gidicem ve bir problem çıkmazsa sanırım alıcam temiz bişi,kadıköyde gösterebilecegim bi yer var mı yardımcı olur musunuz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

yahu kimse bişiler yazmıyo bi selamımı alanda yok:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 ----------

o kadar online arkadaş var biri birşey yazmaz mı ya :silent:

hoşgeldin üstad. kerem göztepe civarlarında olması lazım ama oradaki servislerden pek memnun değildi. umarım iyi bir motora denk gelirsin. ama ne kadar temiz olsada sen tekrar bakıma sok eksiklerini gider.

uzun yol mevzuuna gelince durmadan bi 300 küsür km yapan bi arkadaşımız vardı daha önceki sayfalarda yazmıştı oda motoru yedi. yani bizim değil bütün küçük cc li motorlar için uzun yol sıkıntılı anlıycağın.

bahsettiğin uzun yol 50-100 km civarı ise yaparsın problem olmaz. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst