tamam üstad. dediğim gibi beraber taktırırız. ben geceleri çalışıyorum. gündüzleri istirahat ediyorum ama gelirim senle taktırmaya. hem tanışmışta oluruz. yarın akşama iyi haberlerini bekliyorum. en azından taktırmaya ücret vermezsek o bile kardır. :cat:
hllmr hocam lastik bol heryerde var ama taktırmakta inan bi problem. anes motorda metzeller buldum 27 euro mt'ye özel fiyatı. takmak bedava. ama taaa istanbulun öbür ucunda takıyo sadece.
michelin'i gözüme kestirdim bakalım hayırlısı.
ha söylemeyi unuttum kerem evet hllmr hocamın dediği gibi bizim lastikler tube.
Valla @ertanos hocam Metzeler' in motorsiklet lastiğinde her zaman daha iyi olduğunu biliyorum ama Michelin' in da lastik konusundaki uzmanlığını asla yadsıyamayız. Dediğin gibi uygulanan teslere de en iyi sonucu Michelin veriyorsa fiyatıda Metzeler' den daha uygunsa her türlü Michelin taktırmak en mantıklısı ve akıllıcası olucaktır.:cat: Ama dediğin gibi Anes Motorun uzak bir noktada montaj işlemini bedavaya yapıyor olmasıda kötü olmuş gerçekten.:farao: