boyaya göre değişir sprey boyaylada boyayabilirsin kaportacıdada olaabilir
boyayı al
plastikleri söküp kaportacıya götür 5tl çay parası atarsın 2 parça sonuçta
yardımların için teşekkürler... zor bi iş deilmiş anlaşılan
boyaya göre değişir sprey boyaylada boyayabilirsin kaportacıdada olaabilir
boyayı al
plastikleri söküp kaportacıya götür 5tl çay parası atarsın 2 parça sonuçta
İyigeceler arkadaşlar Hepinizin kandili mübarek olsun
zn in netten indirebileceğimiz Kullanım Kılavuzu yok mo?
Bana göre arka araftan gelen ses amortisörün tek olmasından dolayı ..
8 olayına gelince bence sana öyle geeliyor ama sen yinede bir motorcuya göster gevşeklikte olabilir yorum yapmak anlamsız olur arkadaşım...
ön frende sorun yaşayan arkadaşım war mı ör: Gevşeme vb. Gibi...
Teşekkürler..
Bana göre arka araftan gelen ses amortisörün tek olmasından dolayı ..
8 olayına gelince bence sana öyle geeliyor ama sen yinede bir motorcuya göster gevşeklikte olabilir yorum yapmak anlamsız olur arkadaşım...
ön frende sorun yaşayan arkadaşım war mı ör: Gevşeme vb. Gibi...
Teşekkürler..
ne yazar bu kitapçıkta
Ardakadaslar selamlar.bırkac sorum olacak.
1-egımlı bır yolda kalkıs yaparken arka taraftan ince kapı gıcırtısı gıbı ses gelıyor bunun nedenı nedır.
2-normal seyır halındeyken yanı 15-20 km hızda sankı arka tekerlek 8 cızermıs gıbı tıtresım yaratıyor uzerındeyken.
Sımdıden tesekkurler hepınıze..
merhaba ,
bende arka amatüsörden kaynaklanıcağını düşünüyorum buna artı olarak eğer arka fren balatasında sorun varsada aynen kapı gıcırtısı gibi ses yapıyor .Başıma geldi ,ve tam hareket esnasında yapıyordu ,üzerinde kimse yokken hareket ettirdiğindede aynen kapı gıcırtısı gibi belirli aralıklara yapıyordu ,ve yolda giderken bu sesi yapıyorsa bile duyulmuyordu... .Motorun üstünde kimse yokken eğimli zemine koyup itersen o sesi duyorsan frenden olduğunu anlarsın ..Fakat sen üstündeyken bazen yapıyorsa amartüsörden yada arka balata' dan biri sorumlu![]()
bende var kitapcık olarakyarın musait olursam taratıp koyarım
![]()
Valla ben 125ZN kullanırken ağırlıktan dolayı bi problem yaşamadım , ben tek başıma 100 kiloyum , di mi dreamdarkgeride kaldıkmı hiç ? Eşimle 150 kg geçiyoduk , bide kıyafetler kasklar, arka çantada ıvırzıvır onları eklemiyorum bile.