Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
Ardakadaslar selamlar.bırkac sorum olacak.
1-egımlı bır yolda kalkıs yaparken arka taraftan ince kapı gıcırtısı gıbı ses gelıyor bunun nedenı nedır.
2-normal seyır halındeyken yanı 15-20 km hızda sankı arka tekerlek 8 cızermıs gıbı tıtresım yaratıyor uzerındeyken.
Sımdıden tesekkurler hepınıze..
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
Bana göre arka araftan gelen ses amortisörün tek olmasından dolayı ..
8 olayına gelince bence sana öyle geeliyor ama sen yinede bir motorcuya göster gevşeklikte olabilir yorum yapmak anlamsız olur arkadaşım...

ön frende sorun yaşayan arkadaşım war mı ör: Gevşeme vb. Gibi...

Teşekkürler..
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Bana göre arka araftan gelen ses amortisörün tek olmasından dolayı ..
8 olayına gelince bence sana öyle geeliyor ama sen yinede bir motorcuya göster gevşeklikte olabilir yorum yapmak anlamsız olur arkadaşım...

ön frende sorun yaşayan arkadaşım war mı ör: Gevşeme vb. Gibi...

Teşekkürler..

amortisor vidalarını iyice sıkmak gerek
8 çizmeside ayar bozuklugu arka teker yalpalı
ön frende herkezde sorun var okuduguma göre
fren yapıldıgında teker fırlayacak gibi ses çıkıyormuş sorun değil
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Bana göre arka araftan gelen ses amortisörün tek olmasından dolayı ..
8 olayına gelince bence sana öyle geeliyor ama sen yinede bir motorcuya göster gevşeklikte olabilir yorum yapmak anlamsız olur arkadaşım...

ön frende sorun yaşayan arkadaşım war mı ör: Gevşeme vb. Gibi...

Teşekkürler..

bende var kitapcık olarak :) yarın musait olursam taratıp koyarım :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ne yazar bu kitapçıkta

tek tek parçaları tanıtmış. motorun çalışmaması nedenleri felan var, elektrik şeması bakım yağlama ve kullanım rehberi var.mesela değişik bir bilgi, ilk kullanımda 0-150 km arasında 30 km/sa , 151-300 km arasında 40 km/sa, 301-800 km arasında 45 km/sa, 801-1500 km arasında 50 km/sa, 3000km ve üzerinde en fazla hız 70 km/sa olmalı diyor ortalama bilgi olarak arkalı önlü 23 sayfa bilgi var. diğer sayfaları onarım ve garanti için kaşe gereken boşlıklar var.
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
Ardakadaslar selamlar.bırkac sorum olacak.
1-egımlı bır yolda kalkıs yaparken arka taraftan ince kapı gıcırtısı gıbı ses gelıyor bunun nedenı nedır.
2-normal seyır halındeyken yanı 15-20 km hızda sankı arka tekerlek 8 cızermıs gıbı tıtresım yaratıyor uzerındeyken.
Sımdıden tesekkurler hepınıze..

merhaba ,
bende arka amatüsörden kaynaklanıcağını düşünüyorum buna artı olarak eğer arka fren balatasında sorun varsada aynen kapı gıcırtısı gibi ses yapıyor .Başıma geldi ,ve tam hareket esnasında yapıyordu ,üzerinde kimse yokken hareket ettirdiğindede aynen kapı gıcırtısı gibi belirli aralıklara yapıyordu ,ve yolda giderken bu sesi yapıyorsa bile duyulmuyordu... .Motorun üstünde kimse yokken eğimli zemine koyup itersen o sesi duyorsan frenden olduğunu anlarsın ..Fakat sen üstündeyken bazen yapıyorsa amartüsörden yada arka balata' dan biri sorumlu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
merhaba ,
bende arka amatüsörden kaynaklanıcağını düşünüyorum buna artı olarak eğer arka fren balatasında sorun varsada aynen kapı gıcırtısı gibi ses yapıyor .Başıma geldi ,ve tam hareket esnasında yapıyordu ,üzerinde kimse yokken hareket ettirdiğindede aynen kapı gıcırtısı gibi belirli aralıklara yapıyordu ,ve yolda giderken bu sesi yapıyorsa bile duyulmuyordu... .Motorun üstünde kimse yokken eğimli zemine koyup itersen o sesi duyorsan frenden olduğunu anlarsın ..Fakat sen üstündeyken bazen yapıyorsa amartüsörden yada arka balata' dan biri sorumlu :)

benimde şamandıra bozukmuş, geçen gün çalıştırdım 1 dk sonra istop etti. ama depo full gösteriyordu komsuyu çağırdım (motor servisi var) adam baktı ve bunda benzin bitmiş dur benzin koyalım dedi benzin koyduk çalıştı. deponun full göstergesini o da gördü 125 zn lerde bu bazen böyle geliyor dedi. Garanti değiştirir şamandrayı şimdilik gittiğin km yi kontrol et yolda kalma dedi.Sonra benzincide depoyu fullettim 15,82 tl tuttu. şamandıra tam aksine Emptyi gösteriyor. Demekki çekik gözlü arkadaşlar şamadrayı tersten bağlamış :)
 
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
35
Merhabalar. Nihayet bende bu h.sonu alıyorum zenimi :) gri olanından. İlk fırsatta zen fun club tarzı birşey açacağım. Site içeriğindeki forumu buraya yönlendirmeyi düşünüyorum, Sitede sadece geziler düzenlenecek. Bu sitenin yönetim kadrosunda yer almak isteyen zen ciler varmı ? Yada siz yapın gezilerde ben de varım diyen arkadaşlar ? Katılımcı sayısına göre açacağım siteyi. İyi çalışmalar, keyifli sürüşler
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Valla ben 125ZN kullanırken ağırlıktan dolayı bi problem yaşamadım , ben tek başıma 100 kiloyum , di mi dreamdark :) geride kaldıkmı hiç ? Eşimle 150 kg geçiyoduk , bide kıyafetler kasklar, arka çantada ıvırzıvır onları eklemiyorum bile.

Evet Siyahus'um, aslanlar gibi çekiyordu seni valla makina :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
herkeşe selam...istanbula döndüm...bişiiler yapalım artıkın...yeni üyeler katıldı aramıza...değil mi alper... (:)
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Merhaba Arkadaşlar bnde Zn almak için bayiye gidecektim hop 151rs al daha iyi daha büyük flan dediler sizce bu motorbana küçük gelirmi 17 yasındayım 4-5 yıl bınicez mecbur öğrenciyim yardım lütfen
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar şuan safranbolu'dayıım ve yarıın ankara'ya geçeceğğim.burayada amasradan geldim bu sabah.yakıında fotolarıı koyarıım.görsünler bakalıım yola çııkmaya korkan endurocular,touringciler yol ansııl yapıılıırmıışş.hepinizi selamlarıım.hörmetler.buralarda olan varsa beklerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst