zn nin beynelminel kardeşleri ...
buradan :cherry:
selam arkadaşlar
aranıza katılmaktan mutlukuk duyuyorum bende zn ciyim 30 bin km kullandım halada kullanıyorum. bu arada gezileriniz falan olmuyormu ?
bildiğin gibi motor uzun yol yapmıyor fazla hava soğutmalı olduğundan istanbul yalova yarası bi mesafe yapmıştım
dinlene dinlene karayolu veya vapur ile rahat bir şekilde yalova gezilip gelinebilir diyorsunuz. bence parasına ve cüssesine göre gayet makul geldi. birde dönüşleri çok zor geldi bana.![]()
Evet bakımları yaptırısan dinlene dinlene neden gidemeyesin. direkson geniş ama sonra alışıyorsun çok rahat geliyor artık normal scooter sürerken bi garp geliyor normal direksyonlar
orjinalde olmadıgı için bunlar etikettir çıkarhttp://img99.imageshack.us/i/14693325ipd.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/14693325w45.jpg/
arkadaşlar forumu epeydir takip ediordum daha yeni üye oldum. zn almak istiyorum bende. bitane gözüme kestirdim ama motorun yanlarında böyle desenler var. motoru aldıktan sonra çıkartablrmiyim acaba başka bişeyler döşemek istiorum yanlarınada. bi bilginiz varmı ? cevap verirseniz sevinirim...
teşekkür ederim peki boyatmanın maliyeti ne kadar olur tahminen ?