Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Sagol Hocam daha önce hep 2.el motorlar kulandım ilk defa 0Km bir motor alıcam için acele kararvermek istemıyorum birçok model var bu hafta bayılerı gezip bakıcam ama Zn alırım herhalde yardım için çok teşekürler
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
zn nin farını reno farıyla mı değiştirebiliyoruz yoksa traktör farıyla mı?
far yetersiz deniyor aynasımı yetersiz yoksa camı mı
iyi günler
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
Mondial 125 zn kullanıcıları

Arkadaşlar souma cewap werip beni aydınlatan arkadaşlardan allah rağzı olsun (thefantasy)
benim zn namı diğer piiree:p daha 420 km olmasına rağmen sanki ön fren sıkıldıgında kopacakmış gibi titreşim yapıyor tam sıkmadığım zaman anlamadım 500 km de bakıma çağırmıştı servis sizdede o titremeyi yapmış olan arkadaşım war mı ? Telekkürler
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
3
harbi aynısı ya :) hiç fark yokk..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 AM ----------

Arkadaşlar birde gerçekten şu far olayını biraz anlatabilecek arkadaşımız varmı..bende çok rahatsızım pek iyi göstermiyor ..beyaz ampül alsak iyi bir marka.. verim alabilirmiyim.. bilgilendiirrseniz sevinirim.. teşekkürler
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
3
selam arkadaşlar
aranıza katılmaktan mutlukuk duyuyorum bende zn ciyim 30 bin km kullandım halada kullanıyorum. bu arada gezileriniz falan olmuyormu ?
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Merhaba arkadaşlar son olarak bir sorum olucak 151rs mi yoksa 125znmi elımde 2.000ytl var ve şehiriçi gezmek için bir motor alıcam 125 zn nin tipi cok güzel fakat ilerde kücük gelmesinden korkuyorum birdaha 4-5 yıl yeni bir motor alıcamı zanetmiyorum sizce hangisi daha iyidir ve aralarındaki farklar nelerdir yardımcı olursanız sevinirim Daha önce 125lik bir motor sürmedim abimin 151 rs yi kulanıyordum arada fakat şimdi askerde oldugundan fazla bi tecrubem yok cevaplarınızı bekliyorum saygılar:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
selam arkadaşlar
aranıza katılmaktan mutlukuk duyuyorum bende zn ciyim 30 bin km kullandım halada kullanıyorum. bu arada gezileriniz falan olmuyormu ?

hocam uzun gezilerin olarak en uzun mesafelerin nereler oldu? bende yeni aldım geçmişte çok gezi düzenleniyormus ama su anda pek 125 zn de kimse gezi ayarlamıyor sanırım.
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
3
bildiğin gibi motor uzun yol yapmıyor fazla hava soğutmalı olduğundan istanbul yalova yarası bi mesafe yapmıştım
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
bildiğin gibi motor uzun yol yapmıyor fazla hava soğutmalı olduğundan istanbul yalova yarası bi mesafe yapmıştım

dinlene dinlene karayolu veya vapur ile rahat bir şekilde yalova gezilip gelinebilir diyorsunuz. bence parasına ve cüssesine göre gayet makul geldi. birde dönüşleri çok zor geldi bana. :)
 
Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
3
dinlene dinlene karayolu veya vapur ile rahat bir şekilde yalova gezilip gelinebilir diyorsunuz. bence parasına ve cüssesine göre gayet makul geldi. birde dönüşleri çok zor geldi bana. :)

Evet bakımları yaptırısan dinlene dinlene neden gidemeyesin :). direkson geniş ama sonra alışıyorsun çok rahat geliyor artık normal scooter sürerken bi garp geliyor normal direksyonlar
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Evet bakımları yaptırısan dinlene dinlene neden gidemeyesin :). direkson geniş ama sonra alışıyorsun çok rahat geliyor artık normal scooter sürerken bi garp geliyor normal direksyonlar

daha 8 km de :) her gun rolantinde 5 dk çalıştırıyordum, dün çalıştırırken istop etti çalışmadı sonra yan tarafda motorcu var :) ona çağırdım bi baktı benzin yok dedi. ama depo full gösteriyordu biraz benzin koyduk depoyu fullettim 16 tl tuttu. Benmim şamandra bozukmuş onu servise götürcem. benzini koyunca da emptyi gösteriyor muhtemelen ters bagladılar çinli çekik gözlü hergeleler :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
http://img99.imageshack.us/i/14693325ipd.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/14693325w45.jpg/

arkadaşlar forumu epeydir takip ediordum daha yeni üye oldum. zn almak istiyorum bende. bitane gözüme kestirdim ama motorun yanlarında böyle desenler var. motoru aldıktan sonra çıkartablrmiyim acaba başka bişeyler döşemek istiorum yanlarınada. bi bilginiz varmı ? cevap verirseniz sevinirim...
orjinalde olmadıgı için bunlar etikettir çıkar
boyanmışşa çıkmaz yan kapakları söküp siyah boya attırırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst