Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
tşk ederim ahmetköse ilk motorum olcak sorun çıksın istemiyorum parama uygun

bu scooter servis parça vs fiyatları nasıldır ?
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Ben ogrencı olmama ragmen bakımları benı kasmıyor. yanı bıde mondıal parca sıkıntın cok olmuyor..
mondıalın sıtesını flan bı bak ıstersen parca fıyatlarına falan ama baslangıc olarak cok gusel bı motor takvıye ederım...
benzını desen kokluyor:)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar hepinize mrb adım erkan ist maltepede oturuyorum şu zeni almayı düşünüyorum sizce fiyat km nasıl tşk ederim

http://www.sahibinden.com/kazasiz_bakimli_mondial-14WQQaXQQ11858216WQQpXQQdisplayitem

motoruna ve yağına baktır.birde hava filtresini ve bujisini kontrol et eğer yeniyse hiç düşünme al.sonuçta 7000km ve 2006 model alonabilecek bir motor.ha aklımdayken söyleyim sakın bu motoru bozuk yolda kullanmaya kalkma grenajlar gidiveriyor aklında olsun.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlk göz ağrım motorumun topicine girmeyeli olmuş bayağı.. :)

Darkform, siyahus, barbarian, umutpoy, naciçino, latifpolat, ismaill, derwish, kill_nill vs. Ne güzel buluşmalar yapmıştık bir zamanlar bu ekiple.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk göz ağrım motorumun topicine girmeyeli olmuş bayağı.. :)

Darkform, siyahus, barbarian, umutpoy, naciçino, latifpolat, ismaill, derwish, kill_nill vs. Ne güzel buluşmalar yapmıştık bir zamanlar bu ekiple.

Çabuk evine dön hııııı ::yanliss: :mrgreen:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
@hipnoz
foruma bayadır bakamadım mesajını yeni gördüm kusura bakma:(((motoru sattım 750 liraya verdim ...motor kill_nil adlı üyenindi çok temiz bir motordu ee ne de ols sahibi bayandı
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
4
@hipnoz
foruma bayadır bakamadım mesajını yeni gördüm kusura bakma:(((motoru sattım 750 liraya verdim ...motor kill_nil adlı üyenindi çok temiz bir motordu ee ne de ols sahibi bayandı
hadi ya valla bedavaya gitmiş motor hem bayandan ve temiz.. bende zaten 2. el ve temiz bi motor arıyordum. 0 almaya kalksam rodajıyla falan uğraşmayı istemiyorum zaten 1-2 sene kullanıcam motoru. izmir veya çevresinde satılık ZeN varsa ilgilenebilirim yada istanbulda olupta izmire gönderebilcek olan..
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar, bu forumda gerçek bir emek var. Mimarlarına teşekkür ederim. Hemen hemen tüm sayfaları okudum, çok şey öğrendim. Pazartesi günü zn'yi teslim alıyorum. Sıfır zn için, direk serviste değiştirmemi önerdiğiniz parçalar var mı? sanırım lambası epey sorunlu. Ek olarak, sıfır bir motor bakımı için dikkat edilmesi gereke hususlar minvalinde bir listesi olan var mı? Herkese teşekkürler.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
merhaba arkadaşlar, bu forumda gerçek bir emek var. Mimarlarına teşekkür ederim. Hemen hemen tüm sayfaları okudum, çok şey öğrendim. Pazartesi günü zn'yi teslim alıyorum. Sıfır zn için, direk serviste değiştirmemi önerdiğiniz parçalar var mı? sanırım lambası epey sorunlu. Ek olarak, sıfır bir motor bakımı için dikkat edilmesi gereke hususlar minvalinde bir listesi olan var mı? Herkese teşekkürler.

hayırlı olsun...sanırım önce lastiklerden başla...pek bi qüwensiz olduğunu biliyorum...ama ben de 1,5 yıldır deiştirmedim açıkçası...Lamba sorunu ben de yokh...

Rodaja we kendine dikkat et yeter...Kazasız, belasız kullanman dileğiyle... :)
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
4
@ 34_AK_027

teşekkür ederim hocam. site kapanmış, çok üzüldüm. ihtiyaçlar belirlense de herkes bu çorbaya bir tuz ekse? sitedeki bilgi veritabanına ulaşabiliyor muyuz?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@ 34_AK_027

teşekkür ederim hocam. site kapanmış, çok üzüldüm. ihtiyaçlar belirlense de herkes bu çorbaya bir tuz ekse? sitedeki bilgi veritabanına ulaşabiliyor muyuz?

site kapanmış derken scoo club' tan bahsediosun sanırım, evet kapandı...Datalar ile ilqili bir çalışma war sanırım...Sadece bilqi almaya yönelik açık olacak die okuduğumu hatırlıorum...
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
Yaz Gelıyorr Arkadaşlar Nerelerdesiniz... Formunuzu Yıllarca Takıp Ettım Ettım Sonunda Motorumu Aldım Tam Hersey Tamam Dedım Hoppalaa Siteye Bir Girdim 34_ak_027 Den Baska Kıse Yok :(
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
4
ben buradayım ancak ben de yeni aldım zen'i. pek bilgim yok. tecrübeli arkadaşların desteğini bekliyoruz tabi ki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst