Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Selamlar herkese (:)

3 gundur istanbulda hawa super...ozellikle bu sbh yagan yagmura ragmen saat 10:30 da artcimla beraber taxim yollarina dustuk we yagmurda (:) sizlere su semtlerin selami war (:)

Bahariye moda kiziltoprak kalamis bostanci suadiye taksim harbiye nisantasi fulya qayrettepe sultanahmet cemberlitas sirkeci harem bagdat caddesi we bahariye donus

9300 Sabah km.
9480 Aksam km.

Hepinize selamlar (:)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
4
selam herkese..

selam millet bir kız arkadaşımın mondial 125 zn motoru var gri renk resimlerini yakında yuklerim 850 liraya satıyor fiyat çokmu azmı bilmiyorum ilgilenen varsa telefonumu vereyim motor temiz garajda duruyor

merhaba ben ali. izmirden bir ZeN manyağıyım :mrgreen: daha alamadım ama almayı çok istiyorum ve alıcam inşallah :) senin satılık dediğin motor nerde şuan ? izmirdeyse alabilirim.. ve kaç km de ? rodajı falan iyi yapıldımı ? performansı nasıl ? vuruk çizik vs var mı ? bunlar hakkındada bilgi verirsen sevinirim. tüm zen'cilere selamlar saygılar. teşekkürler.
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
MERHABAA ARKADAŞLAR ADIM MURAT , FORMUNUZU BAŞTAN SONA OKUDUM VE SIZE KATILMAYI VE GURUBUNUZUN BIR PARÇASI OLMAYI ISTIYORUZ , KİMLE Mİ TABİKİ BENİM ŞÜKRÜYLE :) yakında resimlerinide koyucam.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
MERHABAA ARKADAŞLAR ADIM MURAT , FORMUNUZU BAŞTAN SONA OKUDUM VE SIZE KATILMAYI VE GURUBUNUZUN BIR PARÇASI OLMAYI ISTIYORUZ , KİMLE Mİ TABİKİ BENİM ŞÜKRÜYLE :) yakında resimlerinide koyucam.

hoşqeldin murat...ii yaphmışın bir zn alarak...mart sonu, nisan başı qibi aktif buluşmalara başlarız...ZEN' ci olarak adlandırdığımız aktif olan arkadaşlarda en kısa sürede sana selam mesajı atacaklardır...Tekrar hayırlı olsun...Kazasız belasız...Kendin hk. bilqi wer...Okul - İş, Ehliyet...Motor sıfır mı 2. el mi...qrşrz... :)
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
Kendimi Tanıtayım!

1982 Ist Doğumluyum , Yyü Yöneticilik Ve Ytü Inşaat Mezunuyum , Dekoratörüm. şükrüyü 05.08.2008' De Aldım 3 Ay Bindikten Sonra Sarıp Sarmalayıp Garaja Cektim Bugun Cıkarıp Calıştırdım Ve 3 Aydır Yatmasına Rağmen Calışmakta Hıc Zorlanmadı Ve 2. Basısımda Calıştı , şürüyü çalıştırıp Sesini Dinlemek Bile Bana Yetiyor Ve Ayrıca Bu Forumu Okumakta! Sabırsızlıkla Yazı Beklıyorum, Bu Arada şükrüyü Sıfır Aldım Daha 770 Km 'de :) :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
1982 Ist Doğumluyum , Yyü Yöneticilik Ve Ytü Inşaat Mezunuyum , Dekoratörüm. şükrüyü 05.08.2008' De Aldım 3 Ay Bindikten Sonra Sarıp Sarmalayıp Garaja Cektim Bugun Cıkarıp Calıştırdım Ve 3 Aydır Yatmasına Rağmen Calışmakta Hıc Zorlanmadı Ve 2. Basısımda Calıştı , şürüyü çalıştırıp Sesini Dinlemek Bile Bana Yetiyor Ve Ayrıca Bu Forumu Okumakta! Sabırsızlıkla Yazı Beklıyorum, Bu Arada şükrüyü Sıfır Aldım Daha 770 Km 'de :) :)

çokh ii murat...msn de qrubumuz war...msn yollarsan özelden bana...onlarında listesine qirersin...qrşrz...
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Allah Kaza gostermesın Murat abı...
Bende benım kızımı 12.7.2007 da aldım 4000 lerde okulum olması nedenı ıle kocaelındeyım yatıo yanı benımde beraber:)
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
Bu Zevk Parayla ölçülür Mü

Beş Para Etmez Diyerek Buradaki Kimsenin Canını Sıkmayın ısterseniz! Kımı Maddiyattan Kimi Zevkinden Alıyor Kimisi Cinmiş 1 Yıl Dayanmazmış Umursamıyor, Bundan (kaba Olmasın Ama) Sizene. Zevkler Ve Renkler Meselesi... Lutfen Beyenmediysen Motoru Yorumu Sana Kalsın, Burda Bu Motoru Sevenler Toplanıyor Farkındaysan, Senin Gibi Sevmeyenler Değil. I Geceler...
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Beş Para Etmez Diyerek Buradaki Kimsenin Canını Sıkmayın ısterseniz! Kımı Maddiyattan Kimi Zevkinden Alıyor Kimisi Cinmiş 1 Yıl Dayanmazmış Umursamıyor, Bundan (kaba Olmasın Ama) Sizene. Zevkler Ve Renkler Meselesi... Lutfen Beyenmediysen Motoru Yorumu Sana Kalsın, Burda Bu Motoru Sevenler Toplanıyor Farkındaysan, Senin Gibi Sevmeyenler Değil. I Geceler...

Katılıyorum murat abı...:rendeer:
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
Ahmetköse

Sevgili Ahmet Köse Desteğin Için Tesekürler Ama Yinede Kırıcı Olduysam özür Diliyorum
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Ne kırması abı... Herkes tek bı amac tek bı arac :) ısın bu sayfada bısıler paylasıyor.. sonuna kadar destek :wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
bu soruna cvp ı baska bı ark werırse bende cok sewınırm abı sıtede onlıne surem cok yok ancak bı organızasyona katılabıldım ıns bundan sonra onlıne ım ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst