darkform siyahus fuarda buluşma kararı aldık unutmayın
selam millet bir kız arkadaşımın mondial 125 zn motoru var gri renk resimlerini yakında yuklerim 850 liraya satıyor fiyat çokmu azmı bilmiyorum ilgilenen varsa telefonumu vereyim motor temiz garajda duruyor
bu motorun motorunu yıkasam sorun olur mu tazyikli su ile?
MERHABAA ARKADAŞLAR ADIM MURAT , FORMUNUZU BAŞTAN SONA OKUDUM VE SIZE KATILMAYI VE GURUBUNUZUN BIR PARÇASI OLMAYI ISTIYORUZ , KİMLE Mİ TABİKİ BENİM ŞÜKRÜYLEyakında resimlerinide koyucam.
1982 Ist Doğumluyum , Yyü Yöneticilik Ve Ytü Inşaat Mezunuyum , Dekoratörüm. şükrüyü 05.08.2008' De Aldım 3 Ay Bindikten Sonra Sarıp Sarmalayıp Garaja Cektim Bugun Cıkarıp Calıştırdım Ve 3 Aydır Yatmasına Rağmen Calışmakta Hıc Zorlanmadı Ve 2. Basısımda Calıştı , şürüyü çalıştırıp Sesini Dinlemek Bile Bana Yetiyor Ve Ayrıca Bu Forumu Okumakta! Sabırsızlıkla Yazı Beklıyorum, Bu Arada şükrüyü Sıfır Aldım Daha 770 Km 'de![]()
![]()
Beş Para Etmez Diyerek Buradaki Kimsenin Canını Sıkmayın ısterseniz! Kımı Maddiyattan Kimi Zevkinden Alıyor Kimisi Cinmiş 1 Yıl Dayanmazmış Umursamıyor, Bundan (kaba Olmasın Ama) Sizene. Zevkler Ve Renkler Meselesi... Lutfen Beyenmediysen Motoru Yorumu Sana Kalsın, Burda Bu Motoru Sevenler Toplanıyor Farkındaysan, Senin Gibi Sevmeyenler Değil. I Geceler...
Katılıyorum murat abı...:rendeer: