- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,741
selam arkadaşlar motorumu alalı 1 hafta oldu.Aldığımdan bu yana 2 kez binebildim.Sorunum şudur ,servise gitmeden size bir danısayım dedim.sabahları motoru çalıstırmak için 15 dk fln uğrasıyorum ilk marş'ta almıyor ateslemeyi alsada motor 10-15 sn çalısıp stop ediyor sonra yine mars almıyor.Ayakla çalıstırmayı deniyorum aynı sonuç.Bu şekil 10 -15 dk uğrastıktan sonra mars' ı bir sekilde aldırıyorum ve gaz verip kesiyorum istemedende olsabu sekilde motoru biraz ısıttıktan sonra sorun ortadan kalkıyor.sizce ne olabilir.
Not:motor sadece soğukken bunu yapıyor motor sıcakken bu sorunların hiç birisi yok.
arkadaşım motorundaki sorun büyük bir ihtimal ile elektiriksel bujiye giden kablonu kontrol
et bujinin üstüne oturan plastik başlığın tam oturmasza bu bujinin ateşleme sorununa
neden olacaktır ki stop etmesi o yüzden ve birde motorun rolantisini biraz yükselt
eminim sorunun çözülecektir benimde başıma gelmişti halletdim.
