Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
selam arkadaşlar motorumu alalı 1 hafta oldu.Aldığımdan bu yana 2 kez binebildim.Sorunum şudur ,servise gitmeden size bir danısayım dedim.sabahları motoru çalıstırmak için 15 dk fln uğrasıyorum ilk marş'ta almıyor ateslemeyi alsada motor 10-15 sn çalısıp stop ediyor sonra yine mars almıyor.Ayakla çalıstırmayı deniyorum aynı sonuç.Bu şekil 10 -15 dk uğrastıktan sonra mars' ı bir sekilde aldırıyorum ve gaz verip kesiyorum istemedende olsa:( bu sekilde motoru biraz ısıttıktan sonra sorun ortadan kalkıyor.sizce ne olabilir.
Not:motor sadece soğukken bunu yapıyor motor sıcakken bu sorunların hiç birisi yok.

arkadaşım motorundaki sorun büyük bir ihtimal ile elektiriksel bujiye giden kablonu kontrol
et bujinin üstüne oturan plastik başlığın tam oturmasza bu bujinin ateşleme sorununa
neden olacaktır ki stop etmesi o yüzden ve birde motorun rolantisini biraz yükselt
eminim sorunun çözülecektir benimde başıma gelmişti halletdim.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
motorumun farı aldığım ilk günlere göre çok az göstermeye başladı akşamları hiç önümü göremez oldum sebebi nedendir yada ne yapmalıyım forum u baktım biraz
crazyyusufcuk arkadaşımız şöle demiş arkadaşım farı sök h4 60-55 far ampülü al bıde h4 sokek tabi uzun kısa baglantısına dikkat et herhangi bir prblem cıkmaz merak etme her gün yapıyorum ben bunu güven bana

böle demiş yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
olur walla kaan, müsaitsek neden olmasın :)

anadolu yakasında kimle müsait ? ve nerde ikamet ediyorlar ?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
eheuheuehueheuehu :) harbi cumartesi buluşalım alper...önce qüzelce bi motorları yıkayalım, temizleyelim...Attırıwerelim bikaç tur...He ?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
21.06.2008 - İSTANBUL ANADOLU YAKASI ZEN BULUŞMASI



YER : SUADİYE BÜYÜK ZARA ÖNÜ
SAAT : 15:30
AKSİYON : Motorlarla tur, Caddebostan sahilde oturup tanışma ve muhabbet v.b. aksiyonlar... (önerilere açığız)



.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
buna bayılıorm işte.. bi fikir atıorz ve kaan anında ilan verio :D varım bende inş
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
42
Selam arkadaslar uzun bi aradan sonra foruma bakma imkanim oldu zene iyi bi bakim yaptirip bi kamp macerasi yapmak istiyorum bodruma feribotla ordan marmarise motorla gidecegim gecen sene motor esyalari rahat tasiyabilmisti 20bin kilometreye dayandi alet bu sene son diye bakiyorum ama bi yazi daha kaldirir heralde
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
selam...
walla helal olsun ya sana..ımrendım acıkcası..
20,000 km de mı zen... saka yapıosun..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
21.06.2008 - İSTANBUL ANADOLU YAKASI ZEN BULUŞMASI



YER : SUADİYE BÜYÜK ZARA ÖNÜ
SAAT : 15:30
AKSİYON : Motorlarla tur, Caddebostan sahilde oturup tanışma ve muhabbet v.b. aksiyonlar... (önerilere açığız)



KATILIMCI LİSTESİ

* Alperiz ( OK )
* Proxima ( OK )
* 34_AK_027 (OK )
* Akınerk ( Teyid Bekleniyor )
* BerK ( Teyid Bekleniyor )
* Ela ( OK )
* Sinem ( Teyid Bekleniyor )
*
*
*
*

Toplam Motosinklet Sayısı: 5

.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
42
20.000 i gecende vardi sanirim klupte ama benim motor biraz sorunlu aldigim gun bozulmustu :)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
13
125 zn hakkında

Merhaba arkadaşlar! ben yeni bir motor alıcam. Fakat çin yapımı motor istemiyordum. Fakat fiyatı çok makul ben yamaha cygrus rs ve fly 100 arasında kalmıştım. fakat piaggio pahalı geldi. Yamaha ile kıyaslarsak bu motor nasıl? Yamaha 2150 mondial 1800 ytl. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
elma mı armut gıbı bısı olmus .. goruntu ıstıyorsan zen motor ıstıyorsan yamaha.. ama bızım zen lerın motoruda ıyı hıc bır arıza cıkarmadı.. performans ıı yamaha kadar olmasa da ..anladın sen onu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst