Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
selam beyler

bi iki bisey sorucam

simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?

bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?

bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm :) ) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?

bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim :)

yardimci olursaniz sevinirim.:D
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
selam beyler

bi iki bisey sorucam

simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?

bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?

bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm :) ) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?

bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim :)

yardimci olursaniz sevinirim.:D

selam dostum.
4.2 lt deposu var hesabını yaparsın artık dımı.!!
ses olayı da nasıl bır ses olduguna baglı.. alınden gelıosa butun vıdalarını sık yoksa 1000 km rodaj ayarına kadar bekle servıste hepsını yaptır..bu tarz motorlarda bu gıbı seler oluo..
1000 kmde yagı degısıo zaten.. ama kendın degısırsen grantıden cıkar ..kendın .zaten 1000 de bakıma mecbur gıdıcen yagı bujı deıgsıtr..
yag olayı bast ama www.zenscooclub te tecrube sayfasından bılgı yerınde degısım ıle ılgılı bılgı alırsın ..arastırmacı olalım..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
saol kanka yaaa..
bızde unuttun sanıyorduk bızı....sen olmasan naparız bız ya!!!:p :p :p :p:wiinkk:

bensiz bişiii olamassınız orası aşikâr... :) :) :)

selam beyler

bi iki bisey sorucam

simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?

bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?

bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm :) ) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?

bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim :)

yardimci olursaniz sevinirim.:D

1 depo= 12-YTL.
12-YTL.= 137 km.
elcikteki boşluk= durduğun yerde stop etmesin diye ara qazı boşluğu


isim serhat sem Çağlayan kaan abıyle msn konusuyouduk bır turlu bulusmlaara gelmke nasıp olmadı

inşallah qelirsin serhot...
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
sagolun proximaa ve kaan .
bir depo 12 ytl = 137 km ise, benimki 55 kmde kirmizi gösterdiyse ibre mi bozuktur? yoksa durdugu yerde mi bitmistir bu benzin ?
çok ilginç
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
sagolun proximaa ve kaan .
bir depo 12 ytl = 137 km ise, benimki 55 kmde kirmizi gösterdiyse ibre mi bozuktur? yoksa durdugu yerde mi bitmistir bu benzin ?
çok ilginç

Aç depoya bak bakalım bıtmısmı bıtmemısse ıbrede bısı var yada bıtene kadar dolas bakalım kac km yapcak!!!
valla benım kı 100km cıvarı yapıo ..ama ortalama hızım 90 km.. genelde 110 dıbıne kadar basıyorum o kdar gıdıo...iş e gıderken yoldda canım sıkılıo napım..heralde benımkıde ondan cok benzın yıyor...
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
Aç depoya bak bakalım bıtmısmı bıtmemısse ıbrede bısı var yada bıtene kadar dolas bakalım kac km yapcak!!!
valla benım kı 100km cıvarı yapıo ..ama ortalama hızım 90 km.. genelde 110 dıbıne kadar basıyorum o kdar gıdıo...iş e gıderken yoldda canım sıkılıo napım..heralde benımkıde ondan cok benzın yıyor...

ben henüz yollara pek çikmiyorum yeni basladigim için bi izli bi yavas tur atiyorum öyle. ama nolur nolmaz diye 5 ytllik (1.5lt) daha attim bugün. bi dahaki sefere bakarim açip. eyvallah
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
selam beyler

bi iki bisey sorucam

simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?

bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?

bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm :) ) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?

bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim :)

yardimci olursaniz sevinirim.:D

ilk bakıma 400de git sonra 1000 , 1000km ye kadar biraz fazla yakar benzin göstergenin e yi göstermeside normal rodaj dönemindesin ortalama 75-100km yol gitmen lazım ve gidersinde 10ytllik benzinle tam olarak. Gaz olayıda doğal yağına bakmana gerek yok , vidalarıda gördüğün vidaları yalama etmeden sıkmaya çalış , ben de ilk aldığımda ilk 100kmde tam 10ytl benzin yakmıştım tam 99 dan 100 oldu motor da benzin bitti ama devirli kullanmıştım yani gaza abanmamıştım birden sen çok dur kalk yaptığından da olabilir eğer gösterge yeni e ye geldiyse zaten rahat 75 km yaparsın o yüzden normal takma kafana :cat:
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
ilk bakıma 400de git sonra 1000 , 1000km ye kadar biraz fazla yakar benzin göstergenin e yi göstermeside normal rodaj dönemindesin ortalama 75-100km yol gitmen lazım ve gidersinde 10ytllik benzinle tam olarak. Gaz olayıda doğal yağına bakmana gerek yok , vidalarıda gördüğün vidaları yalama etmeden sıkmaya çalış , ben de ilk aldığımda ilk 100kmde tam 10ytl benzin yakmıştım tam 99 dan 100 oldu motor da benzin bitti ama devirli kullanmıştım yani gaza abanmamıştım birden sen çok dur kalk yaptığından da olabilir eğer gösterge yeni e ye geldiyse zaten rahat 75 km yaparsın o yüzden normal takma kafana :cat:

anladim , sagol.
zaten hiç böle bi ayni hizla uzun bi süre gitmedim hep kesiyorum. ondan olmus olabilir evet.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
sagolun proximaa ve kaan .
bir depo 12 ytl = 137 km ise, benimki 55 kmde kirmizi gösterdiyse ibre mi bozuktur? yoksa durdugu yerde mi bitmistir bu benzin ?
çok ilginç

rodajda fazla harcandığı dooru. ancak, %50' ye waran yakıt sarfiyatı olumlu qözle bakılamayacak kdr fazla tüketime denk...sanıırm yolunda qitmeyen bişiiiler war...dikkatli ol...
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
rodajda fazla harcandığı dooru. ancak, %50' ye waran yakıt sarfiyatı olumlu qözle bakılamayacak kdr fazla tüketime denk...sanıırm yolunda qitmeyen bişiiiler war...dikkatli ol...

(sızın ortalama hız ve yakıs ne ?)
Diğer zen cı arkadaslara da soruyor??
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
depo full 13 ytl ye doluyor dünyanın yolunu gidiyorum.üç dört gün yetiyor.Ama ben çok geziyorumm
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
ya walla bnde cok gezıorum persembe pazar gunlerı ızınlıyım hesapladım gecen gun bı pazar'dan pazara 420 km yol yapmısım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst