bende bende bende burdayım
bu ara çok yoğunum...aklımdasınız...![]()
selam beyler
bi iki bisey sorucam
simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?
bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?
bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?
bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim
yardimci olursaniz sevinirim.![]()
Hosgeldın.. grubumuza gezılerımıze beklerız..
ısım semt?
saol kanka yaaa..
bızde unuttun sanıyorduk bızı....sen olmasan naparız bız ya!!!![]()
![]()
![]()
:wiinkk:
selam beyler
bi iki bisey sorucam
simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?
bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?
bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?
bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim
yardimci olursaniz sevinirim.![]()
isim serhat sem Çağlayan kaan abıyle msn konusuyouduk bır turlu bulusmlaara gelmke nasıp olmadı
sagolun proximaa ve kaan .
bir depo 12 ytl = 137 km ise, benimki 55 kmde kirmizi gösterdiyse ibre mi bozuktur? yoksa durdugu yerde mi bitmistir bu benzin ?
çok ilginç
Aç depoya bak bakalım bıtmısmı bıtmemısse ıbrede bısı var yada bıtene kadar dolas bakalım kac km yapcak!!!
valla benım kı 100km cıvarı yapıo ..ama ortalama hızım 90 km.. genelde 110 dıbıne kadar basıyorum o kdar gıdıo...iş e gıderken yoldda canım sıkılıo napım..heralde benımkıde ondan cok benzın yıyor...
selam beyler
bi iki bisey sorucam
simdii söyle ki , motoru yeni aldim malum daha 1 hafta oldu , da yagmur falan yagd1g1ndan pek binemedim. bugün 55. km'mi yaptim.
yalniz benzin ibresi kirmiziya yaklasti , aldigimda 10 liralik atmistim , deposu kaça doluyo? 10 liralik kaç km gider bu alet?
bi de sanki farkli bi ses geldi bugün , rüzgardan da olabilir gerci ama motordan baska bi ses geldi.bi_ sorun var midir acaba?
bir de , bu gaz elcigi var ya ( özel bi adi var mi bilmiyorm) o biraz bosaldi sanki , yani ilk aldigimda direkt cevirir cevirmez gaz aliyodu da simdi arada birazlik bosluk varmis gibi geliyo. böyle bir sey olmus olabilir mi? dha önce aranizda olmus olan var mi? yoksa bana mi öyle geliyo ya da normal bisey mi bu?
bir de motorun yagi ya da gevseyen vidalari flaan ne durumdadir bunu ben kontrol edebilir myim?
servise git demeyin çünkü servis kadiköyde dha o kadar ögrenemedim
yardimci olursaniz sevinirim.![]()
ilk bakıma 400de git sonra 1000 , 1000km ye kadar biraz fazla yakar benzin göstergenin e yi göstermeside normal rodaj dönemindesin ortalama 75-100km yol gitmen lazım ve gidersinde 10ytllik benzinle tam olarak. Gaz olayıda doğal yağına bakmana gerek yok , vidalarıda gördüğün vidaları yalama etmeden sıkmaya çalış , ben de ilk aldığımda ilk 100kmde tam 10ytl benzin yakmıştım tam 99 dan 100 oldu motor da benzin bitti ama devirli kullanmıştım yani gaza abanmamıştım birden sen çok dur kalk yaptığından da olabilir eğer gösterge yeni e ye geldiyse zaten rahat 75 km yaparsın o yüzden normal takma kafana :cat:
sagolun proximaa ve kaan .
bir depo 12 ytl = 137 km ise, benimki 55 kmde kirmizi gösterdiyse ibre mi bozuktur? yoksa durdugu yerde mi bitmistir bu benzin ?
çok ilginç
rodajda fazla harcandığı dooru. ancak, %50' ye waran yakıt sarfiyatı olumlu qözle bakılamayacak kdr fazla tüketime denk...sanıırm yolunda qitmeyen bişiiiler war...dikkatli ol...