- Katılım
- 6 Şub 2008
- Mesajlar
- 286
Öncelıkle aramıza hoşgeldın..
Paylasımın ıcın tesekurler..Senın de yasadıgın gıbı bızde bazı sorunlar yasıyoruz ama ona ragmen cok tatlı bır scoter seviyoruz zen imizi.
Benım kı 2 400 km de taş gıbı masallah hıc bır sorun cıkarmadı..
Resmı var koy ıstersen...
Paylasımın ıcın tesekurler..Senın de yasadıgın gıbı bızde bazı sorunlar yasıyoruz ama ona ragmen cok tatlı bır scoter seviyoruz zen imizi.
Benım kı 2 400 km de taş gıbı masallah hıc bır sorun cıkarmadı..
Resmı var koy ıstersen...