Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Öncelıkle aramıza hoşgeldın..
Paylasımın ıcın tesekurler..Senın de yasadıgın gıbı bızde bazı sorunlar yasıyoruz ama ona ragmen cok tatlı bır scoter seviyoruz zen imizi.
Benım kı 2 400 km de taş gıbı masallah hıc bır sorun cıkarmadı..
Resmı var koy ıstersen...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Öncelıkle aramıza hoşgeldın..
Paylasımın ıcın tesekurler..Senın de yasadıgın gıbı bızde bazı sorunlar yasıyoruz ama ona ragmen cok tatlı bır scoter seviyoruz zen imizi.
Benım kı 2 400 km de taş gıbı masallah hıc bır sorun cıkarmadı..
Resmı var koy ıstersen...

herkeşe selam...epeydir aktif olamadım forumda...en kısa zaanda qörüşmek üzere...serdar lem benimki bilem 2700 oldu...pesss...qezmek lazım sanırım...15 mayısta eğitimlerim bitiyor...we arkadaşıma aldığımız mawi zeni qenel müdürlüğün qarajına çektik...15 mayısı takip eden ilk pazar motoru alacağız arkadaşımla...işte o qün bir tanışma & buluşma orq. yapabiliriz diye düşünüyorum...axini iddia eden yoxa eer... :)

Konuyu qörüşlerinize sunarım...
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
herkeşe selam...epeydir aktif olamadım forumda...en kısa zaanda qörüşmek üzere...serdar lem benimki bilem 2700 oldu...pesss...qezmek lazım sanırım...15 mayısta eğitimlerim bitiyor...we arkadaşıma aldığımız mawi zeni qenel müdürlüğün qarajına çektik...15 mayısı takip eden ilk pazar motoru alacağız arkadaşımla...işte o qün bir tanışma & buluşma orq. yapabiliriz diye düşünüyorum...axini iddia eden yoxa eer... :)

Konuyu qörüşlerinize sunarım...

Cogalıyoruz ıyı ıyı...
17 veya 18 mayıs bısıler yapalım..Bu sefer uzun yol dusunuyorum ben !!
Anadolu yakası ( Ağva ve ya Anadolu hısarı )
Avrupa yakası ( Kilyos yada sarıyer garipçe )

Şimdiden Duyuru yapalım derım AK Nedersın!!!
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
17 si benim için süper olur ;) ama pazar günleri trafik müsait olması açısından tavsiye edilir. Ben de bir şekilde 18 inede katılabilirim..
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
tam tatil motoru fazla hız yapmayan ve silinmekten hoşlanır gibi duruyo kırmızısına bayıldım
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
Arkadaslar selamlar,

Beni eskiler bilir :) yeniler de belki benim sari taksim TaxiMoto'yu bilirler. Tabi coktan sattim onu, Amerika'ya kactim ve hala ordayim.

Cok uzun zamandir foruma giremiyordum. Cok ilerlemissiniz, cok guzel etkinlikler duzenlemissiniz. Cok ozendim, cok sevindim.

Hepinizi tebrik ediyorum, burada da bir tane almak istiyordum ancak Turkiye'deki gibi servis yaygin olmadigi icin kismet olmadi. Onun yerine ben de 2003 Aprilia Atlantic 500 aldim, o da guzel ama bu ufakliklarin tadi bir baska, hele ilk motorunuz ise...

Motoruma taksi gorunumu verirken kullandigim kaynaklari size bildirmekten buyuk mutluluk duyarim, ozel mesaj atin yeter :)

Kazasiz, belasiz, bol gezili, guzel bir yaz diliyorum.

Herkese selamlar, ozellikle de eski kurtlara :)

Goodenough_(Hasan)_TaxiMoto
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Tesekkurler arkadaslar...
Gusel org. lar duzunlıyoruz 7 8 zen ız...
34 AK kaan arkadasımızın sarı zen ı var taxı o olur anca
ama benım kı grıı sıs farı led gıbı seler takmayı dusunuorum..
bılgınız var mı!'
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
herkeşe tekrar selam... :) taxi olayını düşündüm ancak bnm motor KONI özel yapım olduğundan yandaki KONI yazıları kapanacak...bunu düşünerek airbrush olayına qirişeceğim...adamdan ses seda yok...mail atacaktı onu da atmadı... :) bi yollasa da burda yayınlasam...qrşrz...

Kaan AK.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Ozel yapımmıss.. vay beee...koskoca çin senın ıcın ozel yaptı zaten...olm o koni amlemlerı heryerde satıolar verım boş olan yerlere bı kac tane daha koy da COOK ozel yapım olsun...Kaan gec bunları ya ...
Ben sticker la bi çift sis farı arıyorum''' var mı yardımcı olcak
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
19
Herkese slm arkadaşlar..sesim solum çıkmıyor ama her zaman takipteyim forumu..bende zen'im de çok iyiyiz..5400'lerdeyim..gezi planlarına muhakkak katılmaya çalışırım..
Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler :cat:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Esikler Baris kardes olsa teknik servis gibi adamdır kendisi :) .. Ama sis fari filan muhabbetleri için forumun eskilerini karıştırın diyedebilir.

@goodenough; Eyvallah kardeş sanada selam, hatırlarım senin muhabbetleri tabi taksinide :) benimde arakdaş amerika'ya gitmişti ordu BMW cros motor aldı. Benimde hayalim BMW ama sanmam o parayı ona vermem :)

Butarz bişey isterim ama iri kıyım değilim o ayrı. Motor fuarında çektirmiştim.
CZahlN968206-02.jpg


Paylaşmışken diğerlerinden de bi kaç foto :)
nGxo4E334191-02.jpg


Nostaljik vespa
Wv03Ho488063-02.jpg


Komedi
qSOuxp449693-02.jpg


Yakışıklı Harley
6F5ZOf270324-02.jpg


Bu da benim yakışıklı motorum
y1p2MiPaTAOy2sqJjqJGsZ2Iimy7kmjTWHDZeqnupjPQw84kO9MDpKASgNP3owhiKi-NgFZQnEsxBU
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Arastırıdım da eskılerı pek bılgı edınemedım.. daha dorusu bu farları nerde satıyorlar bulmadım ..H3 tarzı ampul kullanılıyor sanırım. reno12 mısalı..
bızım aku ler kaldırırmı bılmıorum ama yetersız kalıyor ısıklar gece sürüş için..
Modifiye şart...

Resımler guselde en son dakı zen ucarım var aralarında..
Napalım bızımkıde gusel ıdare edıyoruz!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst