- Katılım
- 1 Eyl 2015
- Mesajlar
- 11
Merhabalar herkese, bir kaç gün önce sirkeci'deki motorcuların olduğu meşhur sokaktan geçerken, bir yer arıyordum ve yavaşlamıştım. Genç birisi yanıma doğru yanaştı ve 'abi egzozun sallanıyor' dedi. Bende ne demek istediğini anlamadığım için suratına iyice baktım ve çocuk tekrar 'egzozun çok sallanıyordu abi haber vereyim dedim.' dedi. Ben yolculuk esnasında böyle bir şey hiç farketmedim ama bazen motoru durdugu yerde çalıştırdığımda bile zıngır zıngır sanki birşeyler titriyormuş gibi duydugum olmuştu. Peki bu sorun znu'nun genel bir sorunu mudur kolayca halledilebilen yoka ileride başıma ciddi problemler açabilecek bir sorunun habercisi midir? Bilen duyan arkadaşlar etraflıca anlatabilirlerse iyi olur. Ben de raştırmaya devam edeceğim. Şuan bu konuyla ilgili pek bir şey bulamadım.
Teşekküler herkese. Kolay gelsin.
Teşekküler herkese. Kolay gelsin.

