Mondial 125 MH Driftmi yoksa Honda cb125emi?

Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
82
Selam dostlar sizce Mondial 125 MH Driftmi yoksa Honda cb125e mi? Motoru sıfır alacam orası kesin.honda biraz daha pahalı ama sizce değermi yoksa gerek yokmu
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
daha öncede böyle bi başlık açmıştın sanırım bence ikiside değil :)
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
82
daha öncede böyle bi başlık açmıştın sanırım bence ikiside değil :)

ya abicim gidiyorum cb kullananların sayfasını oluyorum hondayi alıp alıp yere vuruyorlar burada böyle soruyorum honda diyorlar şaşırdım kaldım valla.aynı konuyuda ikinci açıtıgim doğrudur kusura bakmayın dediğim gibi şaşırdım kaldım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaş sen git önce 2 sini de bayide incele neleri var neleri yok tek tek yaz hangisinde eksik parça varsa onu alma neden eksik parçalı motor alacaksın ki...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
haha :D öyledir burası lakin ben hondadan başka motor almadım öyleyken bu motor hondanın aç gözlülüğü için 3.dünya ülkesi motoru

senin kötü motora binmeni istemem fiyatı 2.500 tl olsa al derdim ancak o fiyata göre çok para gidip ybr symnın 125 filan dolu motor varken bu motor hak etceni düşünmem
hiç bi özelliği yok hondayı tanıyamaz oldum sankim honda değilde kanuni motoru gibi bu
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
82
arkadaş sen git önce 2 sini de bayide incele neleri var neleri yok tek tek yaz hangisinde eksik parça varsa onu alma neden eksik parçalı motor alacaksın ki...

ohoo hondadaki eksikleri say say bitmez platinlimi dersin...devir saatimi dersin titanin bakmasımi dersin.dersin allah dersin ama sorun şu ki adı honda
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
tamam sen hondaya öyle diyorsun..git diğerini al..1 sene sonra tekrar bu konuyu oku ne düşüneceksin tahmin edebiliyorum..4000 olcak deniyor cb125 e ..işte o zmn alırsın.neden ..kıymete biner :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
CB125E platinliymiş, platin meme yaparsa ergen gençler platini eline alıp meme elledim diye sevinir artık :flower:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
15
Kardeş paran çok sa al honda yi bende drift var ben gayet memnunum güzel seri motor adam gibi binersen hiç bisi olmaz parça sorunu da yok motoru da güzel yapmışlar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ohoo hondadaki eksikleri say say bitmez platinlimi dersin...devir saatimi dersin titanin bakmasımi dersin.dersin allah dersin ama sorun şu ki adı honda
eğer bu kadar eksik varken gene de vatandaş gidip honda alıyorsa bu millete bu az bile ben hondanın yerinde olsam lastiksiz motor yollarım türkiye ye nede olsa alacak olan çok değil mi?
çünkü honda
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
Hemen alıp satacaksan Honda al kampanya fiyatı bitince kolaylıkla satabilirsin sonuçta Honda..
Eğer uzun süre gibi bir zamanda süreceksen eğer Mondial 125 MH Drift al derim iyi performansda alabilirsin.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ya abicim gidiyorum cb kullananların sayfasını oluyorum hondayi alıp alıp yere vuruyorlar burada böyle soruyorum honda diyorlar şaşırdım kaldım valla.aynı konuyuda ikinci açıtıgim doğrudur kusura bakmayın dediğim gibi şaşırdım kaldım.

Burda eşşeğin üzerine honda yazsan alacak adam çok da ondan

Mh drift in cidden çok sağlam olduğunu duymuştum ama daha yakından incelemek nasip olmadı

Cb 125 ise tonla eksin özellik ve en son ki pilatinli ateşleme sistemini duydukdan sonra okadar parayı dilenciye vermenin bile çok daha hayırlı olacağını düşünmekteyim

bence eğer 3900 civarına çıkabilirsen düşünmeden tvs apache alabilirsin
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ya abicim gidiyorum cb kullananların sayfasını oluyorum hondayi alıp alıp yere vuruyorlar burada böyle soruyorum honda diyorlar şaşırdım kaldım valla.aynı konuyuda ikinci açıtıgim doğrudur kusura bakmayın dediğim gibi şaşırdım kaldım.

Dikkat edersen yerden yere vuranların hiçbiri CB125 kullanıcısı değil. Ayrıca platinli olduğu iddasına da en son Eralp Bey "platinli motor mu kaldı ?" şeklinde bir cevap atmıştı. Bunun yanında her iki motoru da fuarda bizzat inceledim. MH125 malzeme kalitesi olarak CB125'in yanına yaklaşamaz. Bir ara benim de aklımda olan bir motordu ama CB125 ile karşılaştırınca sildim. Yalnız, MH'ın performansı daha iyi olabilir .
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dikkat edersen yerden yere vuranların hiçbiri CB125 kullanıcısı değil. Ayrıca platinli olduğu iddasına da en son Eralp Bey "platinli motor mu kaldı ?" şeklinde bir cevap atmıştı. Bunun yanında her iki motoru da fuarda bizzat inceledim. MH125 malzeme kalitesi olarak CB125'in yanına yaklaşamaz. Bir ara benim de aklımda olan bir motordu ama CB125 ile karşılaştırınca sildim. Yalnız, MH'ın performansı daha iyi olabilir .
CB125 kullanıcı birisi motorun yan kapaklarını açıp CDI parçasının fotoğrafını çeksin de bizde ikna olalım "4 zamanlı klasik ateşleme"nin aslında "CDI Elektronik avanslı dijital transistörlü" demek olduğuna.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst