Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
13
bu demirden kullanan varmı nerden taktırabılırım istanbulda netten alsam kendım takabılırmıyım tskler...

http://www.cevizciogluyedekparca.com/urun/125-mh-drift-koruma-demiri-mat-siyah/10031
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Ben bundan degilde duz olani kullaniyorum. Takmasi kolay ben takarken google drift yazdim koruma demir takili bir drift fotografina bakarak ayni yerlere taktim. 2 dakkakalik is.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar vites gecisleri 1 den 2 ye aliyorum geciyor ama tak diye bi ses yapiyor bazen oluyor normalmi bu durum bi zarari varmiki bunun korkuyorum bazen icinden kirilir dagilcak diye sikinti olurmuki acaba
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Arkadaslar vites gecisleri 1 den 2 ye aliyorum geciyor ama tak diye bi ses yapiyor bazen oluyor normalmi bu durum bi zarari varmiki bunun korkuyorum bazen icinden kirilir dagilcak diye sikinti olurmuki acaba

Ben de de var o. 3,4,5te sıkıntı yok ama 1-2 de hem aşagi hem yukari biraz sıkıntılı geçiyo.1e atarken sanki içerde yüksekten yere bişey düşüyomuş gibi hissediyorum.Ama bi sorunu mu var yoksa yağdan falan mı bilmiyorum.
Bu arada drift 370km yi geçti.Cok şukur alıştik biraz birbirimize.Ama rüzgarda buz pateni yapiyomuş gibi saga sola kayarak gidiyoruz.Heyecan katıyo biraz ama korkuyorum :) :).400-450 arasi ilk bakima götürmeyi düşünüyorum. Ama daha erken derseniz biraz daha bekleyip sonra götürim.
Hayırlı süruşler herkese.Tekeriniz düz bassın.Rüzgar sizi kaydırmasın:)...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Ben de de var o. 3,4,5te sıkıntı yok ama 1-2 de hem aşagi hem yukari biraz sıkıntılı geçiyo.1e atarken sanki içerde yüksekten yere bişey düşüyomuş gibi hissediyorum.Ama bi sorunu mu var yoksa yağdan falan mı bilmiyorum.
Bu arada drift 370km yi geçti.Cok şukur alıştik biraz birbirimize.Ama rüzgarda buz pateni yapiyomuş gibi saga sola kayarak gidiyoruz.Heyecan katıyo biraz ama korkuyorum :) :).400-450 arasi ilk bakima götürmeyi düşünüyorum. Ama daha erken derseniz biraz daha bekleyip sonra götürim.
Hayırlı süruşler herkese.Tekeriniz düz bassın.Rüzgar sizi kaydırmasın:)...

Ruzgar kotu salliyor motoru bakima bende o 450 de falan gitmistim ilk bakima
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
12
arkadaşlar merhaba benim driftte kontağı çevirdiğimde devir saatinin ibresi sona fırlıyor motoru çalıştırıp yürütünce en sonda sabit kalıyor kontağı çevirip kapattığımda tekrar sıfıra düşüyor bu neden olabilir acaba başınıza böyle bir şey geldimi bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar gecen benzin aldim fulledim depo hep full gosteriyor 100 km oldu alali sizdede oluyormu bole varmi cozumu bunun duzgun gostermesi icin
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Bende caresini bulamadim onun yerine fulledikten sonra 250 300 km arasinda tekrar aliyorum benzin hep boyle 9 10 litre arasi doluyor her defasinda.
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Arkadaşlar motoru ilk bakıma götürücem bu hafta.Öncelikli olarak fatihe yakın yoksa istanbulun herhangi bi yerinde tecrube edip de beğendiginiz bi yetkili servis var mı önerebilceğiniz.
Bi de gittiğin zaman şuna dikkat et şöyle yap dediğiniz bir şey var mi.Şimdiden tesekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

Büyuk ihtimal yarın sabah gidicem bu yüzden sabah olmadn öğrenmem gerekiyor nereye gideceğimi.Gören olursa lütfen yazsın.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ben ana depoyla İstanbul da şehir içi 410km kullanıyordum. 16litre deposu var siz 9-10 litreden bahsediyorsunuz, yedek depoda kullanıyor olmayasınız motoru.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
12
arkadaşlar merhaba benim size bi sorum olacak benim driftin yağını bugüne kadar genelde servise veya yağcıya değiştirtmiştim geçenlerde kendim yağ aldım motorun yağını değiştireyim dedim baktım yağ tapasının o vida olan baş kısmını gevşetip sıkarken sıyırmışlar zor bela açtım anahtar tutmuyor yağı değiştirdikten sonra da fazla sıkamadım tapayı,internette driftin yedek parçasını satan sitelere baktım yağ tapasını bulamadım nereden bulurum bilgisi olan varmı teşekkürler
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
12
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Şurda var bak

http://guvenmotormarket.com/mondial.../mondial-mh-125-mr-150-drift-yag-tapasi-1963/

Bu arada ben de ilk bakımı yaptırdım.Yağı değiştik.Vidları sıktık.Dedi adam.Sanırım zinciri de gerdirmiş.70TL aldı benden sizce dürtmüşler mi beni biraz yoksa iyimidir

Maalesef ben 35'e yaptırmıştım ilk bakımı.

Veeeee Bir adet gösterge girdi.
Geçen eksoz koruma deirlerinden birinin vidası düşmüş , ön km teli tutan naylon da kesilmişti. geçen vakit bulmuşken bıraktım. Akşam gittiğimde göstergenin Bozulduğunu(yan sanayi delta force takmıştık kazadan sonra) orjinalinin 200 tlolduğunu öğrendim. eksoz korumaya da bir vida uydurdu kalkık duruyor vida sinir oldum. ön km telinin tutacağı da elinde yokmuş kaldık ortada öylece.

Bu göstergeyi tamir edebilirmisiniz dedim açıp bakarım yapabilirsem yaparım yapamazsam yine işçilik alırım dedi. Kafayı yicem napayım sizce ne önerirsiniz?
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
Yapamazsamda iscilik alirim vb. diyen gevsek ustayla yuz goz olma tatil gunun oldugunda hallet kendin
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Yapamazsamda iscilik alirim vb. diyen gevsek ustayla yuz goz olma tatil gunun oldugunda hallet kendin

Bu gün çok ilginç bişe oldu. Çevre Yolunda yapıştırdık 4 motor. göstergeye bi baktım benzin göstergesi sallanıyor. Çektim kenara düzelmiş alet nasılsa :queen: . Muhtemelen sorun göstergede değil de müşürde. Daha önce bi forumda okumuştum müşürün lehimi eriyor diye. motor çok sıcaktı belki yeniden tuttu. Bilemiyorum ama gösterge bozulsa bidaha geri gelmezdi.


Neymiş? kendi işini kendin hallet.


Bu arada motorunuz (stock halde ise) kaç basıyor?

Ben 110'u geçemiyorum
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
ben ana depoyla İstanbul da şehir içi 410km kullanıyordum. 16litre deposu var siz 9-10 litreden bahsediyorsunuz, yedek depoda kullanıyor olmayasınız motoru.

Ana depo ile uzun yolda tapa gaz 380 km civarında gidiyorum. Yedek ile de 70 - 90 arası gidiyor. 1 depo 450 km gidiyor. Şehir içinde daha az yakması olası. Uzun yolda 4 litre yakıyor benim motor, şehir içi ölçmek nasip olmadı.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar ben mondial diriftimi pısacaktım ama direkler direksiyona geliyor ve fazla pısamıyorum onun çozumu nedir ne deildir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst