Arkadaslar vites gecisleri 1 den 2 ye aliyorum geciyor ama tak diye bi ses yapiyor bazen oluyor normalmi bu durum bi zarari varmiki bunun korkuyorum bazen icinden kirilir dagilcak diye sikinti olurmuki acaba
Ben de de var o. 3,4,5te sıkıntı yok ama 1-2 de hem aşagi hem yukari biraz sıkıntılı geçiyo.1e atarken sanki içerde yüksekten yere bişey düşüyomuş gibi hissediyorum.Ama bi sorunu mu var yoksa yağdan falan mı bilmiyorum.
Bu arada drift 370km yi geçti.Cok şukur alıştik biraz birbirimize.Ama rüzgarda buz pateni yapiyomuş gibi saga sola kayarak gidiyoruz.Heyecan katıyo biraz ama korkuyorum![]()
.400-450 arasi ilk bakima götürmeyi düşünüyorum. Ama daha erken derseniz biraz daha bekleyip sonra götürim.
Hayırlı süruşler herkese.Tekeriniz düz bassın.Rüzgar sizi kaydırmasın...
Şurda var bak
http://guvenmotormarket.com/mondial.../mondial-mh-125-mr-150-drift-yag-tapasi-1963/
Bu arada ben de ilk bakımı yaptırdım.Yağı değiştik.Vidları sıktık.Dedi adam.Sanırım zinciri de gerdirmiş.70TL aldı benden sizce dürtmüşler mi beni biraz yoksa iyimidir
Şurda var bak
http://guvenmotormarket.com/mondial.../mondial-mh-125-mr-150-drift-yag-tapasi-1963/
Bu arada ben de ilk bakımı yaptırdım.Yağı değiştik.Vidları sıktık.Dedi adam.Sanırım zinciri de gerdirmiş.70TL aldı benden sizce dürtmüşler mi beni biraz yoksa iyimidir
Yapamazsamda iscilik alirim vb. diyen gevsek ustayla yuz goz olma tatil gunun oldugunda hallet kendin
ben ana depoyla İstanbul da şehir içi 410km kullanıyordum. 16litre deposu var siz 9-10 litreden bahsediyorsunuz, yedek depoda kullanıyor olmayasınız motoru.
Arkadaşlar ben mondial diriftimi pısacaktım ama direkler direksiyona geliyor ve fazla pısamıyorum onun çozumu nedir ne deildir