Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar az önce yukarı doğru çıkan bir virajda yavaşça giderken yeri öptüm bende ufak sıyrıklar var ama arka teker yalpa yapıyor hem de fena galiba kaldırıma çarptı diye hatırlıyorum baya sürüklendide bar çok ise yarıyor zincir falan gevşemiş frene basınca gacır Gucur ediyor acayip ses çıkartıyor 30un üstüne çıkamadım gittim bide tam tekerin ortası içe girmiş kampananın olduğu yer sol tarafı içe girmiş sordum jant yamuk dediler sizce öylemidir nolmuştur nasıl çözeriz kaça patlar yardımcı olun abi

Resim cekip atarsan daha belirgin olur jant yamulduysa sifiri 180 190 lira bisey olmamis sana yaptiririsin
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Abiler bi kaç sorum var.
Bilen bilir ben göstergeyi kırıp yan sanayi taktırmıştım delta force marka.
Dün fark ettim Ani durduğumda hız göstergesi biraz yavaş düşüyor sanki ağır ağır iniyor böyle, Birde benzin göstergesi biraz ilgincime geldi, kazadan sonra fulleme şansım olmadı hep 10-20 tl lik benzin atıyorum; motoru salladığımda gösterge de sallanıyor bir gidip geliyor falan. Bu durumlar sizde de böyle mi acaba?


Bir de bakımdan çıkalı 150km falan oldu bu gün fark ettim vites attıktan sonra tak diye bir ses geliyor. sinir oldum durdum baktım sanırım zincir bollaşmış. Orda gergi ayarını yapmışlardı ama bu kadar bollaşması normal mi acaba? sürtme falan yok ama bana bol geldi. Ne dersiniz bu durumlara?
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar daha geçen motorum bakımdan sonra stop ediyor diye yazmıştım onu servise götürdüm tam bu sefer oldu derken dün garajda ışıklarımı açtığımda kıslar yanıyor fakat uzunu açtığımda yanmıyor yine servis yolu gözüktü fakat istanbulda avrupa yakasında önerebileceğiniz bir servis var mıdır? Her gittiğimden sonra motorun bir yerinden arıza çıkarması açıkcası beni şüphelendirdi satmayı bile düşündürdü istanbulda güvenilir bir servis bilginiz varsa söylerseniz şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Abiler bi kaç sorum var.
Bilen bilir ben göstergeyi kırıp yan sanayi taktırmıştım delta force marka.
Dün fark ettim Ani durduğumda hız göstergesi biraz yavaş düşüyor sanki ağır ağır iniyor böyle, Birde benzin göstergesi biraz ilgincime geldi, kazadan sonra fulleme şansım olmadı hep 10-20 tl lik benzin atıyorum; motoru salladığımda gösterge de sallanıyor bir gidip geliyor falan. Bu durumlar sizde de böyle mi acaba?


Bir de bakımdan çıkalı 150km falan oldu bu gün fark ettim vites attıktan sonra tak diye bir ses geliyor. sinir oldum durdum baktım sanırım zincir bollaşmış. Orda gergi ayarını yapmışlardı ama bu kadar bollaşması normal mi acaba? sürtme falan yok ama bana bol geldi. Ne dersiniz bu durumlara?

Dediklerin normal bendede oluyo durunca ibre yavastan dusuyo depoyu sallayinca benzin bi cok gosteriyo bi azaliyo samandiradan icindek sallandigi icin
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar 20tl benzin aldım normal depodan benzin gelmiyor. Motoru hep yedekte mu kullanmak zorundayim? Bir de gösterge çok hareket etmiyor.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar motoruma perfprmans egzoz takmak istiyorum önerebileceğiniz bir egzoz varmıdır ayrıca susturucu takılıyken egzozdan fazla ses çıkmaz diyorlar amacım bar bar gezmek değil zaten bağırmasıda önemli değil sadece şekli biraz daha güzel olan bir egzoz istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir acaba?
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Arkadaşlar merhaba 19 yaşındayım aralık 2015 tarihinde motorumun sigortası sona erdi kullanılmadığı için yaptırmadım ancak geçen hafta motoru aldığımda sigorta yaptırdığım acenteye uğradım demir sigortaydı 2000tl fiyat çekti yaptırmadım tabikide neden böyle uçuk fiyat çıktığını anlayamadım.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar merhaba 19 yaşındayım aralık 2015 tarihinde motorumun sigortası sona erdi kullanılmadığı için yaptırmadım ancak geçen hafta motoru aldığımda sigorta yaptırdığım acenteye uğradım demir sigortaydı 2000tl fiyat çekti yaptırmadım tabikide neden böyle uçuk fiyat çıktığını anlayamadım.

Sigortalara zam geldi baska sigortaya sor bende 450 tl yaptirdim anadolu sigortaya yapmak istemedikleri icin kimi sigortalar cok fazla cikariyolar yapmasinlar diye ama 400 den assagi yoktur gene
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bugun yaz bakimini yaptirdim motorum 10 binde buji on arka disli kaplin lastigi arka fren balatasi yag castrol degisttirdim
 
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
13
istanbulda bu ürünü nerden bulabilirim acaba

282977850hfo.jpg
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Gri rengi pek sevmiyorum.Motorun rengini değiştireceğim.Çok uygun olan Folyo veya karbonfiber kaplama yaparım,olmazsa depo hariç grenajı kırmızı ile değiştireceğim çünkü ön çamurluk biraz yamuk :D :)
Neyse ben rengi hertürlü değiştiririmde Önemli olan resmiyet.Ruhsatta ki rengi değiştirme maliyeti ne kadar olur?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Gri rengi pek sevmiyorum.Motorun rengini değiştireceğim.Çok uygun olan Folyo veya karbonfiber kaplama yaparım,olmazsa depo hariç grenajı kırmızı ile değiştireceğim çünkü ön çamurluk biraz yamuk :D :)
Neyse ben rengi hertürlü değiştiririmde Önemli olan resmiyet.Ruhsatta ki rengi değiştirme maliyeti ne kadar olur?

Depoyu boyamadikdan sonra gerek yok diye biliyorum arkadas uzun sure kullanmisti ole sorun cikmamisti
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
benim 12bin oldu daha halen aynı balatalar var üstünde dişli zincir bile aynı hiç değiştirmedim sadece 4bin de buji değişti o kadar.Aküsü biten var mı ? benimki durduk yere bi anda bitmiş anlam veremedim
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
benim 12bin oldu daha halen aynı balatalar var üstünde dişli zincir bile aynı hiç değiştirmedim sadece 4bin de buji değişti o kadar.Aküsü biten var mı ? benimki durduk yere bi anda bitmiş anlam veremedim

Walla bende keyfi degistirdim sikinti cikmasin diye aku bitebilir belki bendede kontagi acinca arada basiyorum marsa elektirik kesiyor akuyu bitiriyor gibi biranda sonra motor isindimi duzeliyor arada yapiyo cok yapsa ne oldugunu anlicam serviste anlayamiyo cok yaparsa gel diyo
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Walla bende keyfi degistirdim sikinti cikmasin diye aku bitebilir belki bendede kontagi acinca arada basiyorum marsa elektirik kesiyor akuyu bitiriyor gibi biranda sonra motor isindimi duzeliyor arada yapiyo cok yapsa ne oldugunu anlicam serviste anlayamiyo cok yaparsa gel diyo

konjektör den mi acaba
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Zincir, dişli, balata durumu iyiyse güzel kullanıcısınız.Bakımı yağı kaliteli iyi yapın. Bugün şu yağ yüzünden tam geçmeyen vites olayı yaşadım.Artçımla Yokuş yukarı çıkıyordum 2.vitesten boşa attı kendini.Fena korktum dişli şanzuman pert oldu dedim ama sağlam... :cat:
Rölantide ve gaza bastığımda farın yanma şiddeti, sinyal yanma hızı değişiyor bende.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
konjektör den mi acaba

Olabilirmi nerde bu konjektor motorun sinir edici bu durum hep yapsa ne oldugunu anlicam ama servise gidiyorum tekde calisiyo bisey yok diyo gun icinde bu bikere oluyo gece birakiyorum motoru sabah binim biraz kapayim acim kontagi gene binim sorun yok bekleyince ertesi gun tekrardan oluyo
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Olabilirmi nerde bu konjektor motorun sinir edici bu durum hep yapsa ne oldugunu anlicam ama servise gidiyorum tekde calisiyo bisey yok diyo gun icinde bu bikere oluyo gece birakiyorum motoru sabah binim biraz kapayim acim kontagi gene binim sorun yok bekleyince ertesi gun tekrardan oluyo

dün gece sorunu hallettik eksi kutup başı pas yapmış söküp zımpara ile temizledik şimdi tek marş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst