- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 577
Arkadaşlar az önce yukarı doğru çıkan bir virajda yavaşça giderken yeri öptüm bende ufak sıyrıklar var ama arka teker yalpa yapıyor hem de fena galiba kaldırıma çarptı diye hatırlıyorum baya sürüklendide bar çok ise yarıyor zincir falan gevşemiş frene basınca gacır Gucur ediyor acayip ses çıkartıyor 30un üstüne çıkamadım gittim bide tam tekerin ortası içe girmiş kampananın olduğu yer sol tarafı içe girmiş sordum jant yamuk dediler sizce öylemidir nolmuştur nasıl çözeriz kaça patlar yardımcı olun abi
Resim cekip atarsan daha belirgin olur jant yamulduysa sifiri 180 190 lira bisey olmamis sana yaptiririsin