Merhaba arkadaşlar. Bende yaklaşık 1 ay önce 2013 model kırmızı drift aldım. Motor çok temizdi ilk aldıgımda ve çok memnunum fakat biraz hırçın kullanmaktan hırpalandı
Herneyse motorumun deposunda boya atığı oluştu yaklaşık bir karış kadar boyası kalktı sizce bunu otoboyacılar halledebilir mi ? Aynı rengini tutturabilirler mi yardım ederseniz teşekkür ederim 
