Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar. Bende yaklaşık 1 ay önce 2013 model kırmızı drift aldım. Motor çok temizdi ilk aldıgımda ve çok memnunum fakat biraz hırçın kullanmaktan hırpalandı :) Herneyse motorumun deposunda boya atığı oluştu yaklaşık bir karış kadar boyası kalktı sizce bunu otoboyacılar halledebilir mi ? Aynı rengini tutturabilirler mi yardım ederseniz teşekkür ederim :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Selamlar arkadaslar bisey sorucam eksozu elimle kapayip gaz verince elim isss oluyor siyah normalde gorunurde dumaj falan cikmiyor ama elimi koyup kapatinca gazi verince oluyor bu durum normalmi kimi videolarda yag yakgina dair soylentiler var ama bende yag eksiltmede yok cikan yagla koydugum yag ayni yani normalmidir sizce
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
yazın hangi yağı kullanıyorsunuz ? 10-40, 15-40, 15-50 ? yağın değişim zamanı geldi havalar ısınıyor yavaş yavaş bide castrol power 1 10-40 kullanıyorum 1n2 de hep bi takırtı oluyor kemiksiz vites için hangi marka yağ yarıyor bu motorlara? teşekkürler.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
yazın hangi yağı kullanıyorsunuz ? 10-40, 15-40, 15-50 ? yağın değişim zamanı geldi havalar ısınıyor yavaş yavaş bide castrol power 1 10-40 kullanıyorum 1n2 de hep bi takırtı oluyor kemiksiz vites için hangi marka yağ yarıyor bu motorlara? teşekkürler.
ipone der geçerim yok böyle bi vites geçişi hep motul kullandım ama bi faydası yok ipone koy geç
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Beyler Sezonu açacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada motosiklete nlere yapabilirm diye düşünüyorum gerçi daha rodajda ama ben bitiririm onu :mrgreen: . Şöyle motosiklete toplumu rahatsız etmeyecek şekilde bi eksoz takayım diyorum. Sesi Tok Çıksın iyi patırdasın ama çok bağırmasın ben duysam yeter hesabı :mrgreen: . Ne Önerirsiniz bu konuda (diğer önerilere de açığım)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar sizinde kalkislarda ara sira takur tukur gibi ses yapiyormu genelde motor sicakken oluyor herzaman olmuyor neden yapiyo olabilir siyiriyo gibi biseyler
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955


😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

Bu arada metzeller me22 taktırdım şiddetle tavsiye ederim.Şu sıralar kampanya var 195 lira.
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
MERHABA ARKADAŞLAR DRİFTE LASTİK ALDIM Michelin PİLOT STREET TAKIM 2/75/18 ÖN - 90/90/18 ARKA OLARAK TAKIM ALDIM DAHA HENÜZ TAKMADIM ÖNDEKİ LASTİĞİ DEMİ AYNI EBATTA ALAYIM YOKSA BU UYGUNMUDUR ?
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
MERHABA ARKADAŞLAR DRİFTE LASTİK ALDIM Michelin PİLOT STREET TAKIM 2/75/18 ÖN - 90/90/18 ARKA OLARAK TAKIM ALDIM DAHA HENÜZ TAKMADIM ÖNDEKİ LASTİĞİ DEMİ AYNI EBATTA ALAYIM YOKSA BU UYGUNMUDUR ?

Öndeki lastiğin ölçüsü de 90-90/18 dir.ben sipariş ettim 90-90/18 yoktu 2 tane 2.75/18 aldım taktım hiçbi sıkıntı yok.hatta manevra çok az da olsa fark etti.
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
Michelin PİLOT STREET TAKIM 2/75/18 ÖN - 90/90/18 ARKA İŞİMİ GÖRMEZMİ YANİ ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

BİRDE ARKADAŞLAR MOROUMA MOTUL 5100 10-40 YAĞ KOYDUM 300 KM YOK YAPTIM AMA SANKİ DAHA ZOR VİTES GEÇİŞLERİ ÖNCEKİ YAPIM CASTROLDU DAHA YUMUŞAKTI MOTUL VE CASTROLDEN DAHA YUMUŞAK VİTES GEÇİŞİ SAĞLAYAN YAĞ ÖNERİSİ ALABİLİRMİYİM FİYATIN ÖNEMİ YOK
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
10-40 mı tavsiye edersin yoksa İSTEDİĞİM DAHA YUMUŞAK GEÇİŞLER

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

TEŞEKKÜR EDERİM SİPARİŞ VERDİM ŞİMDİ 10-40 1 LİTRE İPONE YAĞ UMARIM MEMNUN KALIRIM BİRDE BUNU DENEYELİM.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Beyler Sezonu açacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada motosiklete nlere yapabilirm diye düşünüyorum gerçi daha rodajda ama ben bitiririm onu :mrgreen: . Şöyle motosiklete toplumu rahatsız etmeyecek şekilde bi eksoz takayım diyorum. Sesi Tok Çıksın iyi patırdasın ama çok bağırmasın ben duysam yeter hesabı :mrgreen: . Ne Önerirsiniz bu konuda (diğer önerilere de açığım)

Bende shark egzoz var normal sharklardan biraz farklı fazla bağırmıyor tok ses veriyo senin aradigin tipten susturucusuda var sahibinden ilan no 228310145 yaz çıkar cbr 250 ses egzozu diye geçiyor sahibindende farklı saticilardanda bulursun ama en uygunu bu
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
10-40 mı tavsiye edersin yoksa İSTEDİĞİM DAHA YUMUŞAK GEÇİŞLER

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

TEŞEKKÜR EDERİM SİPARİŞ VERDİM ŞİMDİ 10-40 1 LİTRE İPONE YAĞ UMARIM MEMNUN KALIRIM BİRDE BUNU DENEYELİM.

15w50 kullanıyorum ben
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
15w50 kullanıyorum ben

çok kalın kardeşim ben trabzonda yaşıyorum buranın soğuğunda o yağ çok kalın gelir zaten kullanma kitapçığında 10-40 koyun yazıyor bakalım koyayım da düşüncelerimi buradan yazarım suan motoruma baya birşey aldım Ipone Yağ IPONE 10W40 4T Sentetik Motor Yağı (1Lt) , MONDİAL MH 125 DRİFT BUJİ ngk marka, VENOM VN-07 MOTOSİKLET MAFSALLI DİZLİK , Süper Şok Emici Motosiklet Koruma Tex 990 ,,Michelin PİLOT STREET TAKIM 2/75/18 ÖN - 90/90/18 ARKA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst