Selamün Aleyküm Ağalar bir sorunu dile getirmek istedim sizin başınıza da geldi mi bilmiyorum. Benim drifti benzin bitene kadar kullanmışım farkında değildim. Motor giderken stop etti bende 2-3 kez marşa basmış bulundum tabi ki motor çalışmadı depoyu açıp baktığımda kimsecikler yoktu içeride en yakın benzinciden benzin alıp koydum. Fakat yine çalışmadıbaya uğraştım çalıştırmak için en sonunda eve iterekten getirmek zorunda kaldım. Bu sorun neden olmuş olabilir çözümü nelerdir ? cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
arkadaşlar merhaba benim driftin sol ön amartisörden hafif yağ sızıyor neden olabilir acaba bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Benim benzin cok yakiyor gibi bu aralar neden fazla yakar cozemedim fullemistim 350 kmde yedege gecti cok hizlida kullanmiyorum ama bi sikinti var gibime geliyo bakalim 450 500 km gitmesi lazim gene birde gazi birakinca motorda yigilma oluyormu sizdede neden yapiyor f
aynı sorun bendede var diyebilirim 20 liraya baya gidiyordum şimdi nerdeyse 75-80 km düştü gittiğim mesafe sorunu bulursanız paylaşmanızı bekliyorum