Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Balıkesirde iyi servis bilen var mı akcay taraflarinda ozellikle, kendi servislerinden memnun kalmadim, motor zor calisiyor biraz gidiyor stop ediyor rölanti yüksekte dusurunce stop ediyor vs

Subab ayarina baktir bence motor kac binde bendede tiresim oluyo biraz yuksek devirlerde varmi sendede
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Subab ayarina baktir bence motor kac binde bendede tiresim oluyo biraz yuksek devirlerde varmi sendede

Evet titreşim var, motor 8000 km de servise verirken sorunu dile getirdim ama aynı geri aldım bide üstüne para veriyosun.Driftin sübap degerlerini bilen var mı veya iyi bir usta:pale:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar bisey sorucam bazen benzin gostergesi yedeke gelmeden motor duruyo yedeke aliyom calisiyo sizdede ole oluyormu gostergrden dolayimi yaniliypruz acaba
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
kırmızı cızginin ceyreginde filan stop ediyor yaw sonucta kirmizida stop ediyor benzin calkalanir bayir assagi inersin benzin alamaz okadar onemli degil motorun egimi goatergeyi sasirtir
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Bizim motorlara güzel aksesuar olarak ne takılır ?

Apaçiler gibi değil ama hoş şeyler istiyorum.
Çevremde aynı motora sahip o kadar apaçi var ki utanıyorum bazen onlarla hemcins motor kullandığım için.
Motosikleti pembeye boyamamı dersin, basan mı dersin, tel jant gibi abuk subuk şeyler mi yapan dersin, sanki çok büyük marifetmiş gibi saçma sapan yapıştırma mı dersin full body sticker mı herşey var çok merak ediyorum kendilerini nasıl tatmin ediyorlar dışardan nasıl göründüklerini düşünüyorlar ?
 
Katılım
27 Ara 2014
Mesajlar
89
Bizim motorlara güzel aksesuar olarak ne takılır ?

Apaçiler gibi değil ama hoş şeyler istiyorum.
Çevremde aynı motora sahip o kadar apaçi var ki utanıyorum bazen onlarla hemcins motor kullandığım için.
Motosikleti pembeye boyamamı dersin, basan mı dersin, tel jant gibi abuk subuk şeyler mi yapan dersin, sanki çok büyük marifetmiş gibi saçma sapan yapıştırma mı dersin full body sticker mı herşey var çok merak ediyorum kendilerini nasıl tatmin ediyorlar dışardan nasıl göründüklerini düşünüyorlar ?

ben sakal taktım bide kırmızı şerit çektim gayet güzel oldu bir de elcikleri gold renginde yapmayı düşünüyorum. Sinyaller değiştirilebilir içi boş üçgen gibi olan bir model var çok hoş onuda almayı düşünüyorum.
NqzlMO.jpg


a5Vdkz.jpg
 
Katılım
21 Kas 2014
Mesajlar
18
Ya şu drifti aliyim tekerdeki kırmızı şeritler çok güzel duruyo direk yaptırmayı düşünüyorum :D motorun çok guzelmis abi bu arada mutluluklar :D
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Mertcan 8000 km kadar ne gibi sorunlar oldu motorda bi sorunla karsilastinmi hic

karsilastim gostergem bozulmustu hatta bu forumda tek gosterge arizasiyla karsilasan bendim sanirim gps 110 gosterirken gostergem 70 gosteriyordu garantiden yeni gosterge geldi taktik bununda devir saati calismiyordu usta beyin degistircez dedi degistirdik motor calismadi baska taktik gostergede motorda calisti 1 km gittim stop etti calismadi bi sure bekledim calisti geri dondum orj. beyini taktik duzeldi 1 hafta icinde tekrar gosterge geldi birde subap ayari yaptirdim baska sorunlada karsilasmadim zaten el ayariyla subap ayari yaptigimda oldu zevkten karistirmayi seviyorum :D
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Arkadaşlar ne zamandır düşünüyorum yazayımmı diye artık yazmadan geçmeyecegim 4kez ayna değiştirdim 2si kendi servisinden 2side farklı motosiklet parçacısından her neyse aynaların hepsi de titriyor ne yapacağımı bilemiyorum artık aynasız geziyorum bende sorun ne olabilir ki yuvalardan falan mı kaynaklanıyor?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
karsilastim gostergem bozulmustu hatta bu forumda tek gosterge arizasiyla karsilasan bendim sanirim gps 110 gosterirken gostergem 70 gosteriyordu garantiden yeni gosterge geldi taktik bununda devir saati calismiyordu usta beyin degistircez dedi degistirdik motor calismadi baska taktik gostergede motorda calisti 1 km gittim stop etti calismadi bi sure bekledim calisti geri dondum orj. beyini taktik duzeldi 1 hafta icinde tekrar gosterge geldi birde subap ayari yaptirdim baska sorunlada karsilasmadim zaten el ayariyla subap ayari yaptigimda oldu zevkten karistirmayi seviyorum :D

Subap ayarin nasil yaptin sorun cikmadimi elle ayarlayinca hic :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
yok hiçbirinde sorun çıkmadı biraz elim yatkındır bu işlere elim ile çok az boşluk kalacak şekilde ayarladım hatta bi ustanın ayarladığından daha iyi olmuştu adama gittim bi ayar çekti motor sabahları stop eder oldu zaten sonrasında işe koyuldum :D
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
yok hiçbirinde sorun çıkmadı biraz elim yatkındır bu işlere elim ile çok az boşluk kalacak şekilde ayarladım hatta bi ustanın ayarladığından daha iyi olmuştu adama gittim bi ayar çekti motor sabahları stop eder oldu zaten sonrasında işe koyuldum :D

Aynisi bendede oldu kullanamiyodum simdi kendim denicem aksama senteye getiripdemi ayar yaptin
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
evet senteye getiripte şarj dinamosunun ordan üstte düz tarnoavidalı bi civata var motoru yavaşça döndür T kısmı geldimi sentetedir iki subapta boşta olması gerekir

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

Arkadaşlar merhaba bizim burada at yapı çalışması var gene kazı yapılmış gece farkedemedim büyük bir çukura daldım çıktım dedim heralde birşey kırıldı motorda iki sorun oluşmuş gidonda ve amortisörler kapanırken tık diye ses geliyor jantta birşey farketmedim giderken elimi salsam dümdüz titremeden yalpalamadan gidiyor video atıcam birazdan
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
2
Selamün Aleyküm Ağalar bir sorunu dile getirmek istedim sizin başınıza da geldi mi bilmiyorum. Benim drifti benzin bitene kadar kullanmışım farkında değildim. Motor giderken stop etti bende 2-3 kez marşa basmış bulundum tabi ki motor çalışmadı depoyu açıp baktığımda kimsecikler yoktu içeride en yakın benzinciden benzin alıp koydum. Fakat yine çalışmadı :D baya uğraştım çalıştırmak için en sonunda eve iterekten getirmek zorunda kaldım. Bu sorun neden olmuş olabilir çözümü nelerdir ? cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst