Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler
1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?
-leri servis uzun yolda devir felan demiş ama sanırım o arkadaşım motorundan kaynaklanıyor bende böğle bir sorun yok sanırım aralarında en sık şehirler arası gezende benimdir..

arkadaş 1.7 de stop demiş ben artık alıştığım için rolantide az yaksin diye tam bin veya birazcık altında da olabilir 900 devirde felan tutuyorum stop etme diye birşey yok sanırım o da arkadaşın bujisi veya hava ayarıyla ilgili tam bilmiyorum görmeden birşey denmez
max yaptığı km demişin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2o11-model-temiz-ceylan-126651317/detay
bu kardeşimiz 189bin km yapmış alkışı haket etmiş ama benim tahmini sorunsuzca 80 bini devirir çok rahat güzel bir rodaj felan yapılmışsa sonrasında belli başlı masrafları olur ama devam eder..
bana çıkardığı sorunlar şuana kadar.. sadece servisin sokduğu kazıklar geliyor aklıma başka bir sorun çıkarmadı ha şimdi hatırladım egzozun koruma demirinin vidası gevşedi ve belli bir devirde cızzz diye ses yapıyordu hemen pratik bir zekayla halettım eskisinden daha sağlam oldu oynamıyor bile..

başka bir sorun yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:49 ----------
Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler
1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?
-leri servis uzun yolda devir felan demiş ama sanırım o arkadaşım motorundan kaynaklanıyor bende böğle bir sorun yok sanırım aralarında en sık şehirler arası gezende benimdir..

arkadaş 1.7 de stop demiş ben artık alıştığım için rolantide az yaksin diye tam bin veya birazcık altında da olabilir 900 devirde felan tutuyorum stop etme diye birşey yok sanırım o da arkadaşın bujisi veya hava ayarıyla ilgili tam bilmiyorum görmeden birşey denmez
max yaptığı km demişin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2o11-model-temiz-ceylan-126651317/detay
bu kardeşimiz 189bin km yapmış alkışı haket etmiş ama benim tahmini sorunsuzca 80 bini devirir çok rahat güzel bir rodaj felan yapılmışsa sonrasında belli başlı masrafları olur ama devam eder..
bana çıkardığı sorunlar şuana kadar.. sadece servisin sokduğu kazıklar geliyor aklıma başka bir sorun çıkarmadı ha şimdi hatırladım egzozun koruma demirinin vidası gevşedi ve belli bir devirde cızzz diye ses yapıyordu hemen pratik bir zekayla halettım eskisinden daha sağlam oldu oynamıyor bile..

orjinal ayna ve lastikleri berbat ben ikisinide değiştirdim aynalar ayarlanmıyor lastikler desen yol tutma 0 plastik aksamı çok fazla yok sele altında ve depo altında 2 tane ama çok kaliteli denemez ben fiber yaparken kırmışdım depo altındakileri 15 liraya yeni çiftini almıştım.. rakiplerine göre ybr ve apache wolf cbyi rakip olarak gormüyorum kulandıkdan sonra.. biraz fazla yakıyor ybr den fazla yakmasını performansına bağlıyordum ybrden güçlü bir motoru var sonuçta wolf a görede aynı ama apache den güçsüz olmasına rağmen ondan biraz fazla yakıyor 2.75 ile 3.3 arası yakıyor devirli kulanıma göre 3.3 e yaklaşıyor bunlar benim ful depo yöntemiyle kendim ölçtüğüm değerler kulandığın yağ ve buji bile km de yaktığın benzini etkiliyor delteforce bujide ngk dan fazla yakıyor mesela yaklaşık olarak 0.3 lt fark ediyor 100km de..