Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Uzun km ler gider neden gidemesin.Forumdada rastlamıştul zaten şu an 45000 de ve 65000 de olan motosiklete.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Bu ilanlara baktığımda 25binde satıyor herkes çok düşük km dede satanlar var acaba memnun kalmadıkları için mi çok kafa karıştırıcı işler suan mesela Drift kullananların motorları kac km yazarmı yuksek olanlar
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
TVSDEDE VAR HONDADA YAMAHADA DA var düşük km de satanlar.Ben zamanında çok araştırmıştım.Sonunda sıfır aldım.Herkes düşük km de almak ister siz yüksek km demi arıyosunuz?Kafa karışıklığı normal.size tavsiyem bi markada karar kılın alın ve keyfini sürün.Eğer motosiklet hakkında pek bilgi sahibi değilseniz zaten ne marka alırsanız alın keyfi olmaz.Yok burası neden bağırıyo,şurası sökülmüşmü,çizilmişmi,neden gitlmiyo bu vs.Bi takım bilgilere sahip olmazsanız bi arıza yaptığında haaa şuradandır diyemiyosanız işiniz zor.Servislerde bilgisiz olduğunuzu anlarsa artık insaflarına kalırsın.Sıfır motorun derdi yok.Benzini yağı koy git.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Ben zaten 0 motor alıcam sadece aldığım motoru çok uzun süre sürmek istiyorum ondan dolayı bu sorularım 0 alsam kaç kme kadar sürebilirim diye sorguluyorum şuanda mh125 mc125 mcx150 ve cb125 aralarında gidip geliyorum karar vermek zor iş :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu ilanlara baktığımda 25binde satıyor herkes çok düşük km dede satanlar var acaba memnun kalmadıkları için mi çok kafa karıştırıcı işler suan mesela Drift kullananların motorları kac km yazarmı yuksek olanlar
Km düşürüp satıyolar Honda CBF150'lerin çoğu 20 bin km'yi geçmez 6-7 yıllık olsa bile.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Km düşürüp satıyolar Honda CBF150'lerin çoğu 20 bin km'yi geçmez 6-7 yıllık olsa bile.

Bide hepsi garaj motoru:queen:
Ben yaz kış kullanıyorum,işe gidip geliyorum ve hafta sonları güzel havalarda 100-200 km arası yapıyorum.Satarken garaj motoru dersem inanmayın:queen:Kullanmak için gezmek için aldım garajda niye tutayım.
Mehmet YILDIRIM kardeşim fazla düşünmene gerek yok.Drift gerçekten güzel motosiklet.Yeterki bakımını iyi yap.Hor kullanılan her motosiklet sorun çıkarır.Ben ybr ya da honda düşünüyodum ama o zaman maddiyat durumum pek yoktu.Drift aldım ve çok memnunum.Şu an servise de gitmiyorum yağını kendim değiştiriyorum.Arada elektrik aksamını kontrol ederim sürtünmeden dolayı aşınma ya da kaçak varmı diye,zinciri gevşekse gererim,zincir yağı yetersizse yağyarım,hava filtresini kontrol ederim,bunlar kullanıcısı tarafından kontrolü yapılması gereken şeyler zaten.Kendin yapınca daha zevkli oluyo ve yarı fiyatından daha az paraya denk geliyo.
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Anladım çok teşekkür ederim bakalım birde bayiye gidip canlı canlı bakayım şu motora :D Bu arada motorunun önündeki karbon kaplama çok şık durmuş o konudada yardımını isterim ilerde :D
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Eywallah.Güzel duruyoda yapması çok zor.Isıtarak ve gerdirerek yapılıyor.Dört kişi birer ucundan tutup gerdirerek tek parçada depoyu 1 saatte kapladık:queen:Bayilere git marka farketmez,hepsinin koltuğuna otur bikere hoşuna gideni,kendine yakıştırdığını al.Bide koruma ekipmanlarını da sakın ihmal etme.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motor 480 km oldu 2 gündür yatıyor ya servise gidicem ehliyet olmadığı içn bizim burda polisler baya toplamaya başladılar kaptırmayalım bide :D
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Eywallah.Güzel duruyoda yapması çok zor.Isıtarak ve gerdirerek yapılıyor.Dört kişi birer ucundan tutup gerdirerek tek parçada depoyu 1 saatte kapladık:queen:Bayilere git marka farketmez,hepsinin koltuğuna otur bikere hoşuna gideni,kendine yakıştırdığını al.Bide koruma ekipmanlarını da sakın ihmal etme.

Bu motor koruması kask arka çanta falan toplam kaç para maliyeti olur bana abi?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
çanta 50-100
kask 100-250 arası daha ucuz ve dandikleride var.
dizlik 50-70
eldiven 35-70
çanta 50-120 litresine göre
koruma demiri 40-60
mont 130-250
bunlar en düşük fiyat aralıkları tabi ama hiç olmamasından daha iyi ufak tefek düşüp kalkmalarda seni korur.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
arkadaşlar ben motorun yağını kendim değişsem olurmu acaba birde hangi yağdan alayım castrol 10/40mı 15/50 mi koyayım kararsız kaldım
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
bugün itibariyle makina 540 km'e geldi ,ilk bakıma yağı değişsin diye servise götürdüm , Gulf marka 15-50 yağ koydu . Alman markası iyidir fln dedi iyi dedim bakam. Dışardan sordurdum yağı 10 tl idi adam bana 15 dedi. Neyse sonra civataları fln gevşemiş onlarıda sıktık dedi. Ne kadarda sıkıldı derseniz yaklaşık 3 dakika sürdü. Çünkü bende kapının dışında sigara içiyodum o ara bitti olayı. 40 tl de para kitledi. Motosikletin frenleri bir sert olmuş anlatamam ya bana makina geldiğinde gevşekti yada bu aşırı sıkılmış , şöyle söyliyim arka fren pedalına ayağımı koyduğumda parmak uçlarım hafif yukarda duruyor ve bu bana rahatsızlık verdi. Düz durmuyor ve sert , olması gereken mı bu? 2 gün sonra bursaya gitmek durumundayım. Burdan 183 km kadar. Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
fren sertse pek iyi değil bnce hafif dokunmada kitliyosa olmaz bnde pek ustaya gitmek istemiyom kendim yağı değişsem olurmu acaba
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Kardeşim arka frende parmak uçlarımın hafif yukarda olması beni rahatsız etti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst