bugün itibariyle makina 540 km'e geldi ,ilk bakıma yağı değişsin diye servise götürdüm , Gulf marka 15-50 yağ koydu . Alman markası iyidir fln dedi iyi dedim bakam. Dışardan sordurdum yağı 10 tl idi adam bana 15 dedi. Neyse sonra civataları fln gevşemiş onlarıda sıktık dedi. Ne kadarda sıkıldı derseniz yaklaşık 3 dakika sürdü. Çünkü bende kapının dışında sigara içiyodum o ara bitti olayı. 40 tl de para kitledi. Motosikletin frenleri bir sert olmuş anlatamam ya bana makina geldiğinde gevşekti yada bu aşırı sıkılmış , şöyle söyliyim arka fren pedalına ayağımı koyduğumda parmak uçlarım hafif yukarda duruyor ve bu bana rahatsızlık verdi. Düz durmuyor ve sert , olması gereken mı bu? 2 gün sonra bursaya gitmek durumundayım. Burdan 183 km kadar. Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.