Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Akın abi sen beni ne takmıyorsun aaa ayıp ama bak :D Arkadaşlar 30 liraya kaç km gidiyorsunuz ?
kusura bakma kardeşim valla görmedim 210 220 arası değişiyor.. benim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

Arkadaşlar bu yakıt değerleri biraz fazla değil mi?
senin motorla kiyasile edilirse fazla tabi.. ama sebebi havafiltresinden kaynaklanıyor diye tahmin ediyorum.. arkadaşda cbr 250 var nerdeyse aynı yakıyoruz tabi onun motor uzuyor.. bayaga ben 135 görcem diye canım çıkarken yatıyorum felan adam yanımdan sırıtarak geciyor.. :D
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
ak1n benim motorum yok şuan işe giricem apacheye param yetmezse drift alıcam onun içın sordum.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
ak1n benim motorum yok şuan işe giricem apacheye param yetmezse drift alıcam onun içın sordum.

apachiden artıları titreşimi yok - si ise daha gücü biraz daha az ve ona oranla fazla yakıyor ilk kalkışda drift bir anlık geçiyor gibi yapsada daha sonrasında apache tokatlıyor afetmiyor.. :)
yinede söyleyim titreşim bir makinede çok önemlidir titreşimi az makinenin ömrü ve parça yıpranması daha azdır yol tutuşu dağa sağlıklı ve daha az yorar insanı apacheden indiğimde benim 50 kmden fazla yol yapmışsam ayağam uyuşuyor..
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
Titreşim dişlilerle oynanınca gidiyor diye duymuştum. Benim için önemli olan az yaksın arıza çıkarmasın.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
183 km gidip bitiyor.

Senin motorda kesin sorun var ben 30 tl'lik benzin aldım sert kullanırım biraz 7-8 binde vites atarım ama 225 km de şu an daha bitmedi ayrıca motorun hava ayarı bozuk 1.800-1.900 de çalışıyor rölanti böyle düşününce benim canavar baya az yakıyor ya :D

Akın abi manisaya gelsene demiştim sana çayımı iç bi 45 dk lık yol hem motorlara bakalım karşılaştıralım artıları eksilerini neyse nasıl yaptıysak birbirimize soralım ?
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
ben motoru aldıgımda 2 LT benzin aldım sonra bi 2 litre benzin daha aldım 4 litre oldu 4 litre ile tamı tamına 150 km gitti istop etti jikle çeksem birazdaha gidicekti yani 2 lt ile 75 km gitmiş oldu 150 km de 2 lt daha aldım 82 km gitti
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
rodajda yavaş gidince yol kat etmek güç oluyor, motor şu an 650 km de ve 6-7 bin devirde kullanıyorum, daha önceki dönemlere göre de yakıt tüketimi düştü, zaten sesinden anlaşılıyor. ara ara yükleniyorum 2-3-4-5 red line sonra bırakıyorum tesrten. çok seri bir 110 a çıkmaya başladı ama debriyaja basınca hala stop ediyor. :pr:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Selam millet biraz gözümüz gönlümüz açılsın
8169Goruntu0933.jpg
[/IMG]
65Goruntu0934.jpg
[/IMG]
6900Goruntu0935.jpg
[/IMG]
6882Goruntu0936.jpg
[/IMG]
1419Goruntu0937.jpg
[/IMG]
8478Goruntu0939.jpg
[/IMG]
3729Goruntu0941.jpg
[/IMG]
9979Goruntu0942.jpg
[/IMG]
1480Goruntu0941.jpg
[/IMG]
1185Goruntu0943.jpg
[/IMG]
3753Goruntu0944.jpg
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

8958Goruntu0947.jpg
[/IMG]
8706Goruntu0948.jpg
[/IMG]
2428Goruntu0946.jpg
[/IMG]
5135Goruntu0950.jpg
[/IMG]
4734Goruntu0951.jpg
[/IMG]
8288Goruntu0952.jpg
[/IMG]
6313Goruntu0956.jpg
[/IMG]
3122Goruntu0957.jpg
[/IMG]
9975Goruntu0958.jpg
[/IMG]
497Goruntu0959.jpg
[/IMG]
6426moto.jpg
[/IMG]
3159moto-drag-yarislarina-buyuk-ilgi-IHA-20130526AW000347-1-t.jpg
[/IMG]
5086moto-drag-yarislarina-buyuk-ilgi-IHA-20130526AW000347-6-t.jpg
[/IMG]
2771moto-drag-1369650116.jpg
[/IMG]
Buda benim
3478Goruntu0961.jpg
[/IMG]

Daha çok foto var ama fotoğraf makinesinde,onlarıda inşallah bi ara paylaşırım
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Arkadaşlar Çanta almak istemiyorum görüntüyü bozuyor ruhsatı filan nereye koyuyorsunuz mh drift kullanan arkadaşlarım yardım ???
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Selam millet biraz gözümüz gönlümüz açılsın
[url]http://img443.yukle.tc/images/8169Goruntu0933.jpg[/url]
[url]http://img434.yukle.tc/images/65Goruntu0934.jpg[/url]
[url]http://img444.yukle.tc/images/6900Goruntu0935.jpg[/url]
[url]http://img437.yukle.tc/images/6882Goruntu0936.jpg[/url]
[url]http://img438.yukle.tc/images/1419Goruntu0937.jpg[/url]
[url]http://img436.yukle.tc/images/8478Goruntu0939.jpg[/url]
[url]http://img434.yukle.tc/images/3729Goruntu0941.jpg[/url]
[url]http://img438.yukle.tc/images/9979Goruntu0942.jpg[/url]
[url]http://img439.yukle.tc/images/1480Goruntu0941.jpg[/url]
[url]http://img441.yukle.tc/images/1185Goruntu0943.jpg[/url]
[url]http://img434.yukle.tc/images/3753Goruntu0944.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

[url]http://img437.yukle.tc/images/8958Goruntu0947.jpg[/url]
[url]http://img443.yukle.tc/images/8706Goruntu0948.jpg[/url]
[url]http://img436.yukle.tc/images/2428Goruntu0946.jpg[/url]
[url]http://img443.yukle.tc/images/5135Goruntu0950.jpg[/url]
[url]http://img443.yukle.tc/images/4734Goruntu0951.jpg[/url]
[url]http://img443.yukle.tc/images/8288Goruntu0952.jpg[/url]
[url]http://img443.yukle.tc/images/6313Goruntu0956.jpg[/url]
[url]http://img437.yukle.tc/images/3122Goruntu0957.jpg[/url]
[url]http://img441.yukle.tc/images/9975Goruntu0958.jpg[/url]
[url]http://img440.yukle.tc/images/497Goruntu0959.jpg[/url]
[url]http://img437.yukle.tc/images/6426moto.jpg[/url]
[url]http://img436.yukle.tc/images/3159moto-drag-yarislarina-buyuk-ilgi-IHA-20130526AW000347-1-t.jpg[/url]
[url]http://img436.yukle.tc/images/5086moto-drag-yarislarina-buyuk-ilgi-IHA-20130526AW000347-6-t.jpg[/url]
[url]http://img438.yukle.tc/images/2771moto-drag-1369650116.jpg[/url]
Buda benim
[url]http://img439.yukle.tc/images/3478Goruntu0961.jpg[/url]

Daha çok foto var ama fotoğraf makinesinde,onlarıda inşallah bi ara paylaşırım


bu yarışlar nerede yapıldı acaba ?

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 19:05 ----------

Arkadaşlar Çanta almak istemiyorum görüntüyü bozuyor ruhsatı filan nereye koyuyorsunuz mh drift kullanan arkadaşlarım yardım ???

koltuğun altına koyuyor arkadaşlarım
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Koltuğun altında herhangi ayrı bir bölme yada birşey konulacak yer yok öyle düzgün bir şekilde koysam sıkıntı olur mu acaba ?
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
5
arkadaslar motor 1000km ye geldi malum bakıma gircek :D hava filtresi buji degişmesi gerekiyormu ?yag degiscek vites gecisleri sert özellikle 4 den 3,2 atarken trafikte sorun yasıyorum yagdan diye tahmin ediyorum .yag tavsiyeleriniz ne olur ve kac numara koymalı ?tskler simdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst