kusura bakma kardeşim valla görmedim 210 220 arası değişiyor.. benim..Akın abi sen beni ne takmıyorsun aaa ayıp ama bakArkadaşlar 30 liraya kaç km gidiyorsunuz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
senin motorla kiyasile edilirse fazla tabi.. ama sebebi havafiltresinden kaynaklanıyor diye tahmin ediyorum.. arkadaşda cbr 250 var nerdeyse aynı yakıyoruz tabi onun motor uzuyor.. bayaga ben 135 görcem diye canım çıkarken yatıyorum felan adam yanımdan sırıtarak geciyor..Arkadaşlar bu yakıt değerleri biraz fazla değil mi?![]()