dostum ne marka,kaça taktırdın ,yüksekliği aynı mı ?
e öğrenciyiz, bi pense 2 tornavida var evde, takım çantam memlekette olunca mecburen sanayiye gidiyoz. Arka top case takarkende alyen yerine düz tornavida sokup alttan pense ile civatayı sıkmıştım
benim koruma demirini taktırdığım yerdeki adam ''bana göre'' servisten daha ilgili ve bilgili ki keza bizim ustaya bakım harici motor geldiğini ben görmedim ama öteki adam sürekli olarak 3-5 motor bekletiyor sırada bi sıkıntı olsa ben şahsen ona giderim. (Dipnot: ustanın kızına yazmıyom, akraba falanda değil, gelen motor başına prim hiç almıyom)
Arkadaşlar merhaba bende yaklaşık 1 aydır forumu baştan sona okudum. geçen hafta içinde bende br tane kırmızı drift aldım. şu an 54 km de. kafama takılan bir kaç soru var yardımcı olursanız..
1 direksiyon kilidi kullanım klavuzunda kontağın üstüne bastırıp sağa doğru çevirin diyor. ne kadar uğraştıysam olmadı. tarif edebilrmisiniz. yada kontakmı arızalı.
2 motoru sürerken yoldaki çukurlara girdiğimde ön teker veya amörtisörden vuruntu gibi ses geliyor. nedeni sizce ne olabilir. ön tekerden birde sürtme sesi geliyor sanırım fren balatasından zamanla alışır diye pek önemsemiyorum. şimdilik bu kadar. selamlar.
mondialin urladaki servisi de iyi 2 ustada iyi urlada sen normal bakımı için mondialin servisine goturup garantiye işletiyormusun ?
---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:49 ----------
aynı ses bendede war fren sıkmasakta gelio ben diske küçük taş veya kum gibi birşey kaçtıgından bole oldugunu sandım fren sıkmasakta böyle yapıyor normalmi birde boşta filan giderken ön frende ses geliyor butun driftlerde war bu sorun disk ısınıyor filan ondanmı yada balata
Evet götürdüm, hatta montajı işlememişler, 500 bakımında önce montajı girdi sonra bakımı giriyo internete, garanti belgesine de kaşe vuruyo
ön disk yerinden oynuyo benım, sıktıgım zaman ileri dogru bı gıdıyo gerı gelıyo tek kişi iken sorun yokta 2 kişi ön freni sağlam sıkarsan sanki balata diskle birlikte gidecekmiş gibi, bakımda sıktıydı usta gercı dıskı ama su an yağ camında yağ gözükmüyor benim, bitmiş yağ bakıyom akıntı da yok. alacam bi tane dot3 ama nerden dolduracaz?
100 kmde 3.5 litre yakıyor
http://www.motosuperstore.net/TEX-IMPERTEX-HEYBE-YAN-CANTA-TAKIMI,PR-371.html
http://www.motosuperstore.net/VEXO-YAN-KUMAS-CANTA,PR-1653.html
bende bunlardan birini almayı düşünüyorum ama biraz tuzlular yada kemeraltından 2 tane spor çantakoltuk altından düğümlerim birbirine
sence hangisi yakışır bizim motora, ayrıca şehir içinde sorun yaratırmı bilgisayar teknik malzemeleri için düşünüyorum,bağaj çantası takılı motorda görenler kurye sanıyorlar, hiçte kibar davranmıyorlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-deri-heybe-canta-plus-sosis-set-uc-parca-sok-fiyat-101983300/detay
bu linkteki heybe bizim motora yakışırmı ekstra aparat almak gerekiyormu 2. defa soruyorum kusura bakmayın, heves işte naparsın
350 km deyim 6 bin devri geçmiyorum,peki vites geçişleri kaç devirde değiştirmek gerekiyor- 1/2/3/4/5 vites aralıkları , devirsiz kullanmakta sanırım iyi değil,detaylı yazarsanız çok makbule geçer.
http://www.motosuperstore.net/TEX-IMPERTEX-HEYBE-YAN-CANTA-TAKIMI,PR-371.html
http://www.motosuperstore.net/VEXO-YAN-KUMAS-CANTA,PR-1653.html
bende bunlardan birini almayı düşünüyorum ama biraz tuzlular yada kemeraltından 2 tane spor çantakoltuk altından düğümlerim birbirine
sence hangisi yakışır bizim motora, ayrıca şehir içinde sorun yaratırmı bilgisayar teknik malzemeleri için düşünüyorum,bağaj çantası takılı motorda görenler kurye sanıyorlar, hiçte kibar davranmıyorlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-deri-heybe-canta-plus-sosis-set-uc-parca-sok-fiyat-101983300/detay
bu linkteki heybe bizim motora yakışırmı ekstra aparat almak gerekiyormu 2. defa soruyorum kusura bakmayın, heves işte naparsın
350 km deyim 6 bin devri geçmiyorum,peki vites geçişleri kaç devirde değiştirmek gerekiyor- 1/2/3/4/5 vites aralıkları , devirsiz kullanmakta sanırım iyi değil,detaylı yazarsanız çok makbule geçer.
devirsiz kulanmak rodajda iyi dostum az kalmış 150 k sonra devirli kulanırsın viteside 6 bin de felan değiştir işte...
devirsiz kulanmak rodajda iyi dostum az kalmış 150 k sonra devirli kulanırsın viteside 6 bin de felan değiştir işte...
Akın abi sen beni ne takmıyorsun aaa ayıp ama bakArkadaşlar 30 liraya kaç km gidiyorsunuz ?
Akın abi sen beni ne takmıyorsun aaa ayıp ama bakArkadaşlar 30 liraya kaç km gidiyorsunuz ?
183 km gidip bitiyor.