Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
karsıdan gelenler kufretmesin

sanırı farkları biraz kaldırtabiliyorsun işini görcek kadar kaldırtsan yeterli ışık olur uzunlar gayet iyi bence 2 3 kere uzun gece yolculuklarım olmuştu şehir dışı çok aşırı sıkıntı hissetmedim uzunları açtım ama kısalarla gidilmezdi..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Arkadaşlar Çanta almak istemiyorum görüntüyü bozuyor ruhsatı filan nereye koyuyorsunuz mh drift kullanan arkadaşlarım yardım ???

koltuğu kaldır, tam benzın deposunun bıttıgı yerın altında 2 ruhsat ebatında sağı solu ve altı kapalı bır bosluk var, oraya koyarsan ustunde de koltuk olacağından hıcbırsey olmaz, ama motordan uzaklasırken ruhsatı yanına al, olmaz deme olur vallaha
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
54
koltuğu kaldır, tam benzın deposunun bıttıgı yerın altında 2 ruhsat ebatında sağı solu ve altı kapalı bır bosluk var, oraya koyarsan ustunde de koltuk olacağından hıcbırsey olmaz, ama motordan uzaklasırken ruhsatı yanına al, olmaz deme olur vallaha

bu koltuk anahtarlamı açılıyor
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Arkadaşlar ruhsatı koltuğun arka yolcu kısmının alt bölgesine müsait olan bir yere koyuverdim sanırım sıkıntı olmaz :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Bu arada tekerleklere o renkli şeritlerden çekmek istiyorum arkadaşlar motorun rengi gri hangi renk şerit gider turuncu veya yeşil düşündüm ama nasıl olur sizce ? Önerileri olan warmı
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler

1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler

1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?

Valla kardeş eksikleri 1 Lastikler berbat 2 Farlar tırt 3 Uzun yolda çok fazla üstüne gidip yüklenince böyle rölantide boğuluyor devir saati deliriyor ama gidişinde sorun yok takır takır sayıyor makina sadece rölantide durunca gaz vermezsen oluyor başka eksiği yok bence sağlam yolda bırakmaz ha birde eksiği SERVİSLER servisler gerçekten BERBAT 2. sorunun cevabını bilmiyorum 3. için benim motorun hava ayarı bozuk bi abi öyle dedi orj. fabrika çıkışlı motor 1.700 devirden aşşağı çalışmıyor rölantide stop ediyor zincir çok gevşiyor benden bu kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

Arkadaşlar eski motorcu bi abim Elf moto 4 hp eco 4t 15-50 yağ önerdi kendiside motosikletine bu yağı koyuyormuş koy dene canavar gibi dedi aldım bende castrol alacaktım verme o kadar para dedi var mı daha önce bunu kullanan ? Linki şu bakabilirsiniz http://www.ceneo.pl/11044805
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler

1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?

-leri servis uzun yolda devir felan demiş ama sanırım o arkadaşım motorundan kaynaklanıyor bende böğle bir sorun yok sanırım aralarında en sık şehirler arası gezende benimdir.. :) arkadaş 1.7 de stop demiş ben artık alıştığım için rolantide az yaksin diye tam bin veya birazcık altında da olabilir 900 devirde felan tutuyorum stop etme diye birşey yok sanırım o da arkadaşın bujisi veya hava ayarıyla ilgili tam bilmiyorum görmeden birşey denmez
max yaptığı km demişin http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2o11-model-temiz-ceylan-126651317/detay
bu kardeşimiz 189bin km yapmış alkışı haket etmiş ama benim tahmini sorunsuzca 80 bini devirir çok rahat güzel bir rodaj felan yapılmışsa sonrasında belli başlı masrafları olur ama devam eder..
bana çıkardığı sorunlar şuana kadar.. sadece servisin sokduğu kazıklar geliyor aklıma başka bir sorun çıkarmadı ha şimdi hatırladım egzozun koruma demirinin vidası gevşedi ve belli bir devirde cızzz diye ses yapıyordu hemen pratik bir zekayla halettım eskisinden daha sağlam oldu oynamıyor bile.. :D başka bir sorun yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:49 ----------

Herkese merhabalar MH125 almayı düşünüyorum ancak lütfen kullanmamış olanlar yorum yapmasın .. Şimdiden teşekkürler

1:Sizlere göre eksiklikler?
2:Max yaptığı kaç bin km?
3:Ne gibi sorunlarla karşılaştınız şuana kadar?

-leri servis uzun yolda devir felan demiş ama sanırım o arkadaşım motorundan kaynaklanıyor bende böğle bir sorun yok sanırım aralarında en sık şehirler arası gezende benimdir.. :) arkadaş 1.7 de stop demiş ben artık alıştığım için rolantide az yaksin diye tam bin veya birazcık altında da olabilir 900 devirde felan tutuyorum stop etme diye birşey yok sanırım o da arkadaşın bujisi veya hava ayarıyla ilgili tam bilmiyorum görmeden birşey denmez
max yaptığı km demişin http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2o11-model-temiz-ceylan-126651317/detay
bu kardeşimiz 189bin km yapmış alkışı haket etmiş ama benim tahmini sorunsuzca 80 bini devirir çok rahat güzel bir rodaj felan yapılmışsa sonrasında belli başlı masrafları olur ama devam eder..
bana çıkardığı sorunlar şuana kadar.. sadece servisin sokduğu kazıklar geliyor aklıma başka bir sorun çıkarmadı ha şimdi hatırladım egzozun koruma demirinin vidası gevşedi ve belli bir devirde cızzz diye ses yapıyordu hemen pratik bir zekayla halettım eskisinden daha sağlam oldu oynamıyor bile.. :D orjinal ayna ve lastikleri berbat ben ikisinide değiştirdim aynalar ayarlanmıyor lastikler desen yol tutma 0 plastik aksamı çok fazla yok sele altında ve depo altında 2 tane ama çok kaliteli denemez ben fiber yaparken kırmışdım depo altındakileri 15 liraya yeni çiftini almıştım.. rakiplerine göre ybr ve apache wolf cbyi rakip olarak gormüyorum kulandıkdan sonra.. biraz fazla yakıyor ybr den fazla yakmasını performansına bağlıyordum ybrden güçlü bir motoru var sonuçta wolf a görede aynı ama apache den güçsüz olmasına rağmen ondan biraz fazla yakıyor 2.75 ile 3.3 arası yakıyor devirli kulanıma göre 3.3 e yaklaşıyor bunlar benim ful depo yöntemiyle kendim ölçtüğüm değerler kulandığın yağ ve buji bile km de yaktığın benzini etkiliyor delteforce bujide ngk dan fazla yakıyor mesela yaklaşık olarak 0.3 lt fark ediyor 100km de..
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
banada shellde çalışan bir abi bende 125 cc le başladım şuan 600 cc lik motorum war dedi bütün yağları denedim elf filan en iyisi castrol dedi
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
189.000 km de bir motor var sahibindende ama ondan sonra hep 25bin de satılıyolar daha üst görünmüyor hiç 25km de satıyo max herkes ?
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
189.000 km de bir motor var sahibindende ama ondan sonra hep 25bin de satılıyolar daha üst görünmüyor hiç 25km de satıyo max herkes ?

gördüğün gibi piyasadaki mondialler maksimum 25 binde.. verecen 2750 lira 25 bin km ömrü var. koy üstüne azıcık daha al bi ybr 4500 lira, haa yok mu o kadar paran 2006-2007 model 40.000 leri görmüş taş gibi ybr ler 3000-3500 arası al bi tane kafan rahat etsin,

uğraşma mondialle kanuniyle falan.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
İnsanoğlu doyumsuzdur.Driftte çoğu zaman geçiş motosikleti olarak seçilir.Bi zaman sonrada yetmez.Bana göre driftte 6 vites olmalıydı mesela.Satma işine gelirsek kısmetse bende satıp Suzuki İnazuma düşünüyorum.Kaç km ye denk gelir satarken o belli olmaz.Ona bakarsan 500 km dede satan var 6000 km dede japon markaların.Herkesin beklentisi farklı kimi güçsüz bulmuştur kimi yavaş kimine görede küçük herkesin bi nedeni var.Kimseye soramayız niye 6000 de satıyon 25000 de satıyon.Zaten 25000 - 30000 binden sonrada km sıfırlayıp satıyo millet,bide o dert var yani.Bildik motor olması her zaman iyidir ikinci elde.Benim niyetim satmak olduğu için daha titiz bakıyorum motosikletime.
9098Kopyasi_Goruntu0923.jpg
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

4843Kopyasi_Goruntu0890.jpg
[/IMG]
6082Kopyasi_Goruntu0924.jpg
[/IMG]
6062Kopyasi_Goruntu0926.jpg
[/IMG]
3769Kopyasi_Goruntu0927.jpg
[/IMG]
Bakımlarını yaparsanız keyfinide sürersiniz:queen:
7379Kopyasi_Goruntu0930.jpg
[/IMG]

Yoksa bisiklete talim:queen:
2908Kopyasi_Goruntu0918.jpg
[/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst