Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
öyledirde bunlar bizim anılarımız diyim yani o gördüğün pejo çift ve mobilet çift silindirler 200 250 cclere kafa tutacak motorlardır cocukluktan yani nasıl diyim çoğu kişi motosiklete mobiletle jawayla başlamıştır bizde onlardanız...

doğrudur abi ama ben kafa tutması hatta geçmesini çok umursamıyorum yol tutuşu ve güvenli hızına bakarım :) 200 yapan cg ler var 80 100-17 lastiklerle deli cesareti resmen..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
tmm eyw sağolasın zinciri yağladım gerdim bu meret gevşiyor yaw :))

zincirin arkadaki kontra vidaları da sıkıyor musunuz? onlar varken bu kadar sık gevşemesinde bir acaiplik var bence. Kontra vidaları lastikli civatalarla değiştirin bir de ek olarak 17 lik buyuk teker civatalarınının sıktığı kısmıda iyice yağdan ve tozdan arındırarak sıkın. Bakalım bir daha gevşeyecek mi
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
kontraları bnde plastikli düşünüyorum 500 bakımda sölicem onuda hazır ordayken halletsinler
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
slm arkadaşlar 4 vites 8000 devirde 110 km çıkıyor kırmızıya gelince devir saati 5 atıyorum en az düz yola 5 km gaza asıldım 110 km yukarı çıkmıyor sadece deneme amaçlı yaptım hız tutkum yoktur
bir sıkıntı yok ayrıca 6000 devirden sonra titremeye başlıyor
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
slm arkadaşlar 4 vites 8000 devirde 110 km çıkıyor kırmızıya gelince devir saati 5 atıyorum en az düz yola 5 km gaza asıldım 110 km yukarı çıkmıyor sadece deneme amaçlı yaptım hız tutkum yoktur
bir sıkıntı yok ayrıca 6000 devirden sonra titremeye başlıyor

şimdi kardeşim motorun hızı normal 6 bin devirden sonra aşırı bir titrememi war az birşey normal bizimkilerdede war motorun hızı normal düz yolda yani üstüne kapanırsan 120 filan görürsün rüzgar warmıydı rüzgarda çok etkiliyor motor daha rahat gitsin diyorsan ön dişliyi büyütebilirsin fakat 2 kişi çekişten az birşey düşüyor
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
5 motoru rahatlatma vitesidir bnm arkadaşa wermiştim motoru bn daha rodajdayken 135 e çkmış göstergede şansa orda takılı kalmış bnde bnu bi azarladım sen çıkamamışındır
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
ayakkabıdan önce pantolona baksan daha mantıklı ama senbilin yinede
genelde şehir içi biniyorum , peki pantolon şart ise ne önerirsiniz,

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

ls2 ff351 kask çeneden deli gibi rüzgar alıyor,kaskın içinde fırtnalar kopuyor haberin olsun

kargom bu gün geldi, kask kafama tam oturuyor,hatta biraz sıkıyor bir beden büyük olsa çok güzel olacakmış,sanırım forumda bir arkadaş yazmıştı kask kafayı sıksın ileride genişleme yapar,inşallah azda olsa genişler, motorum rodajda olduğu için 6 bin devri geçmiyorum, kaskı test etmek için 100 hız (7 bin devir) yaptım bulunduğum yer bu gün hafif rüzgarlı ama ses yapmadı. hatta kaskın ön camını kapadığımda arabanın camını nasıl kaparsında dışarı ses kaybolur inan bende de öle oldu eminmisin ses aldığına,
teşekkürler.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
4 mevsimlik alırsan mantıklı olur ama yazın giymekde zorun yaşarsın buna sen karar vercen 100 lira ile 1 milyar arası fiyatı değişyor prosevin 100 lira civarı var yeterli bence.. yeni öğreniyorsan özelikle düştüğünde dizini vurursun ve dusuk hızlarla dusersın o yuzden daha mantıklı..
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
şimdi kardeşim motorun hızı normal 6 bin devirden sonra aşırı bir titrememi war az birşey normal bizimkilerdede war motorun hızı normal düz yolda yani üstüne kapanırsan 120 filan görürsün rüzgar warmıydı rüzgarda çok etkiliyor motor daha rahat gitsin diyorsan ön dişliyi büyütebilirsin fakat 2 kişi çekişten az birşey düşüyor

oyle bi ruzgar yoktu yeni otoyol yapılıyor trafiğe kapalı orda denedim çok rahat 110 la gidiyor düzce akçakoca arası rampalarda dahil 4 vites 60 80 çok rahat gidiyor
ustune kapanmadım 110 sabit gidiyor saat doğruysa 4 viteste 10 000 devire çıkıyor ama 5 viteste çıkmıyor onemi yok sadece paylaştım kaskımıda yeni aldım ls2 çene kapalı kask aldım
aldıgım yerde 1 tane kalmıs 110 tl aldım ses %50 kadar azaldı bu kaskta ruzgar yemiyor
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
oyle bi ruzgar yoktu yeni otoyol yapılıyor trafiğe kapalı orda denedim çok rahat 110 la gidiyor düzce akçakoca arası rampalarda dahil 4 vites 60 80 çok rahat gidiyor
ustune kapanmadım 110 sabit gidiyor saat doğruysa 4 viteste 10 000 devire çıkıyor ama 5 viteste çıkmıyor onemi yok sadece paylaştım kaskımıda yeni aldım ls2 çene kapalı kask aldım
aldıgım yerde 1 tane kalmıs 110 tl aldım ses %50 kadar azaldı bu kaskta ruzgar yemiyor

zamanla açılıyor motor duz yolda maxı 120 125 5 km ruzgarın yonu belirliyor :) yokuş aşa 130-135 arası.. tabi açılmış en az 1.800-2000 arası km de bir motordan bahsediyorum..
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar merhaba bende yaklaşık 1 aydır forumu baştan sona okudum. geçen hafta içinde bende br tane kırmızı drift aldım. şu an 54 km de. kafama takılan bir kaç soru var yardımcı olursanız..
1 direksiyon kilidi kullanım klavuzunda kontağın üstüne bastırıp sağa doğru çevirin diyor. ne kadar uğraştıysam olmadı. tarif edebilrmisiniz. yada kontakmı arızalı.
2 motoru sürerken yoldaki çukurlara girdiğimde ön teker veya amörtisörden vuruntu gibi ses geliyor. nedeni sizce ne olabilir. ön tekerden birde sürtme sesi geliyor sanırım fren balatasından zamanla alışır diye pek önemsemiyorum. şimdilik bu kadar. selamlar.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
A.s direksiyon kilidi yan tarafta kontakta değil sürtme evet balatadan geliyor o bndede war amasörlerde bnde öle bişi yok
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
11
iyi akşamlar. yan tarafda derken tam olarak tarif edebilirmisin.
birde çok güzel jant şeritli drift resimleri gördüm forumda acaba kullanan arkadaşlar marka verebilirmisiniz
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
motorun gidonunu(direksiyonunu) sola cevir orda bir anahtar deliği göreceksin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst