- Katılım
- 7 Kas 2012
- Mesajlar
- 697
bnde mesela 5 le durdum aşşa indirirken 4 e atıcam takılma yapıyor yarım debraj yapıyorum tık 4 e geçio 3-2 bzn gene öle oluyo bazen tık tık düşüo yağdanmı acaba orjinal yağı içindeki
ayağını vites pedalından iyice çektiğine emin misin? Bende başta öyle diyordum sonra baktım ki vites pedalından ayağımı tamamen kaldırmadan 1 vites daha düşürmeye çalılyıor muşum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
Arakdaşlar uzun zamandır drift kullananlara bır sorum var. Diyelim ben devriyaj balatası değiştireceğim . E haliyle parçayı servis fabrikadan yada buyuk merkezlerden istetiyorya, servisten parasını verıp o parcayı alıp gıdebılır mıyım, yoksa ıllakı servis mi takacak o parçayı. Yanı kısacası servis bana parça satar mı ?
bugün motoru alelade bir tamirciye götürdüm, baktım sökmüş bir karbüratör eliyle ovalıyor, dedim ustam kolay gelsin, bu dedim benim motor 500 km de, şunu al dedim git şehir içinde yarım saat gez gel dedim. tüm vitesleri kullan, dur kalk ön kaldır herşeyi yap dedim. Adam önce güldü sonra aldı motoru başladı drifti övmeye. dedimki aldığımdan bu yana 20 gündür sorunlar bitmedi gitti dedim, titreme, fren aklıma ne gelirse saydım. Adam motoru aldı gitti, 10-15 dakka sonra geri geldi
bu güne kadar saydığım her problemleri çözdü. motor bağlantılarında deliklere nazaran küçük civata kullanılmış aradaki boşluktan titriyor dedi, 2 vida değiştirdi. Egzozdan gelen seste, vidalar çok sıkılmış, aradaki takozlar artık vibrasyonu ememiyor dedi. onları gevşetti egzoztan gelen şangırtı da kesildi. yağı ne bunun dedi motul dedim buji de ngk dedim, onlara dedi 50 tl bi de ustaya 20 tl verdim dedim. Adam 70/2000 km sana km başına 3,5 kuruş ek maaliyeti var dedi. Zaten motor 16 kuruş yakıyor 3,5 daha ekle km başına senın motor 20 kuruş yakıyor km'de dedi. koy çantaya bi 13 anahtar, 2 tane 2 liralık buji al dedi nerede pes derse orada değiştir dedi. adam motorun içini okudu resmen. git bunu 1500-2000 km yap ondan sonra motoru bana getir dedi. Bir daha da servise gitmeyi düşünmüyorum.